Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 10:42, 23 Lut 2011 Temat postu: Prawie zapalił |
|
|
Ustawiłe zapłon w ogarze złozyłem bopaliwa nalałem przelałem i kopałempo pewny czasie odpalił ale na ok 3 s miał duze obroty co moze byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 11:35, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak ustawiłeś ten zapłon? silnik zablokowany czy odblokowany? przepustnica nie jest gdzieś zacięta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 11:47, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zapłon ustawiłem w gmp tak na oko 0.3 mm przepustnica się nigdzie nie zacinaa ale on zapalił miał wysokie obroty i zgasł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 11:57, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli w gmp jest 0.3 to jest za wczesny, a na oko to jeden umarł kiedyś podobno. Ustaw zapłon według szczelinomierza tak jak instrukcja nakazuje i przy użyciu jakiegoś miernika albo żarówki pod prądem (moment rozwarcia) bo tak nie dojdziemy wcale do ładu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 12:40, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
MUSI BYC WINA ZAPŁONU BO POSZŁEM TEAZ PODGRZAŁEM SILNIK I ZAPŁON W RÓZNYCH POZYCJACH USTAWIAŁEM i zapalił chodził ze 2 minuty i go zgasiłem i znowu niemogłem zapalic tylko jest proglem bo mam na magnecie poobrywae boki i niewiem jak ustawic krzywkę i zapłonu nie ustawie pewnie musze kupic nowy magnet moze wiecie jak ustawic krzywkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 13:35, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to jak cho... ustawiłeś te 0.3 w gmp? toż to wystarczy na "najwyższym garbie ustawić 0.4mm, cofnąć wał, podłączyć żarówkę pod platynki i jak zacznie gasnąć (czyli platynki zaczną się rozwierać) to wtedy ma być 1.2-1.5 przed gmp (wg polskiej instrukcji i czeskiej) a krzywka ma tu tyle ze jeśli będzie źle ustawiona to nie dasz rady tak przekręcić zapłonu żeby było 1.2-1.5...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:06, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 mam pytanie odnośnie wyprzedzenia zapłonu. Ile ono powinno wynosić? Bo w poradnikach które czytałem, jest napisane że odblokowana 1,8-2,0mm przed GMP, a nawet w czeskiej instrukcji podawane są wartości 1,2-1,5mm.
Co do problemu autora, to wydaje mi się że wcięcie krzywki powinno być w tym samym miejscu co miejsce na klin magneta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 14:26, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1,8 i 2,0 mm to w zablokowanych silnikach jawka
w odblokowanych 0,3mm lub 0,4 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 14:36, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W zablokowanych 1,20mm do 1,50mm
A w odblokowanych 1,80mm do 2,00mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 14:39, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie szukałem i nigdzie rzetelnych danych co do wcześniejszego zapłonu nie znalazłem, widocznie z doświadczenia autorzy instrukcji ustawiania zapłonu biorą te dane. Ja ustawiam jak instrukcja każe przy maksymalnych granicach, jawka bez problemu wyciąga ponad 70km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 14:41, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a no tak sorki wam wszystkim pomyliłem sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krejzi
Bywalec
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:39, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
obroty rosną jak paliwa nie ma , albo nie spala i wtedy rosną obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 15:21, 24 Lut 2011 Temat postu: Re: Prawie zapalił |
|
|
adamko32 napisał: | Ustawiłe zapłon w ogarze złozyłem bopaliwa nalałem przelałem i kopałempo pewny czasie odpalił ale na ok 3 s miał duze obroty co moze byc |
zapłon, zapłon i jeszcze raz zapłon! Jak czytam Twoje tematy to widzę, że nie masz o tym pojęcia tak jak ja kiedyś nie miałem
teraz niedawno też miałem zapłon źle ustawiony i nie przepalał całego paliwa i się mulił jak jechałem a jak dałem na luz to wkręcał się na kosmiczne obroty, bo przepalał ten nadmiar...
zapłon w Jawce nie może być na oko, musi być idealnie, niestety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:27, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
NO USTAWIAM ZAPŁION UMIEM USTAWIC TYLKO NIEWIEM JAK MAM KRZYWKĘ USTAWIC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 15:30, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Daj zapłon całkowicie prawie w lewo. Tak żeby cewka zapłonowa prawie dotykała pokrywy od zębatki zdawczej. Potem wsadź krzywkę tak żeby ten garb otworzył na maxa platynki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|