Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Prawie zapalił
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 10:42, 23 Lut 2011    Temat postu: Prawie zapalił

Ustawiłe zapłon w ogarze złozyłem bopaliwa nalałem przelałem i kopałempo pewny czasie odpalił ale na ok 3 s miał duze obroty co moze byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 11:35, 23 Lut 2011    Temat postu:

jak ustawiłeś ten zapłon? silnik zablokowany czy odblokowany? przepustnica nie jest gdzieś zacięta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 11:47, 23 Lut 2011    Temat postu:

zapłon ustawiłem w gmp tak na oko 0.3 mm przepustnica się nigdzie nie zacinaa ale on zapalił miał wysokie obroty i zgasł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 11:57, 23 Lut 2011    Temat postu:

jeśli w gmp jest 0.3 to jest za wczesny, a na oko to jeden umarł kiedyś podobno. Ustaw zapłon według szczelinomierza tak jak instrukcja nakazuje i przy użyciu jakiegoś miernika albo żarówki pod prądem (moment rozwarcia) bo tak nie dojdziemy wcale do ładu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 12:40, 23 Lut 2011    Temat postu:

MUSI BYC WINA ZAPŁONU BO POSZŁEM TEAZ PODGRZAŁEM SILNIK I ZAPŁON W RÓZNYCH POZYCJACH USTAWIAŁEM i zapalił chodził ze 2 minuty i go zgasiłem i znowu niemogłem zapalic tylko jest proglem bo mam na magnecie poobrywae boki i niewiem jak ustawic krzywkę i zapłonu nie ustawie pewnie musze kupic nowy magnet moze wiecie jak ustawic krzywkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 13:35, 23 Lut 2011    Temat postu:

to jak cho... ustawiłeś te 0.3 w gmp? toż to wystarczy na "najwyższym garbie ustawić 0.4mm, cofnąć wał, podłączyć żarówkę pod platynki i jak zacznie gasnąć (czyli platynki zaczną się rozwierać) to wtedy ma być 1.2-1.5 przed gmp (wg polskiej instrukcji i czeskiej) a krzywka ma tu tyle ze jeśli będzie źle ustawiona to nie dasz rady tak przekręcić zapłonu żeby było 1.2-1.5...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:06, 23 Lut 2011    Temat postu:

moskit122 mam pytanie odnośnie wyprzedzenia zapłonu. Ile ono powinno wynosić? Bo w poradnikach które czytałem, jest napisane że odblokowana 1,8-2,0mm przed GMP, a nawet w czeskiej instrukcji podawane są wartości 1,2-1,5mm.

Co do problemu autora, to wydaje mi się że wcięcie krzywki powinno być w tym samym miejscu co miejsce na klin magneta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 14:26, 23 Lut 2011    Temat postu:

1,8 i 2,0 mm to w zablokowanych silnikach jawka
w odblokowanych 0,3mm lub 0,4 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Śro 14:36, 23 Lut 2011    Temat postu:

W zablokowanych 1,20mm do 1,50mm
A w odblokowanych 1,80mm do 2,00mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 14:39, 23 Lut 2011    Temat postu:

no właśnie szukałem i nigdzie rzetelnych danych co do wcześniejszego zapłonu nie znalazłem, widocznie z doświadczenia autorzy instrukcji ustawiania zapłonu biorą te dane. Ja ustawiam jak instrukcja każe przy maksymalnych granicach, jawka bez problemu wyciąga ponad 70km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 14:41, 23 Lut 2011    Temat postu:

a no tak sorki wam wszystkim pomyliłem sie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krejzi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:39, 23 Lut 2011    Temat postu:

obroty rosną jak paliwa nie ma , albo nie spala i wtedy rosną obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Czw 15:21, 24 Lut 2011    Temat postu: Re: Prawie zapalił

adamko32 napisał:
Ustawiłe zapłon w ogarze złozyłem bopaliwa nalałem przelałem i kopałempo pewny czasie odpalił ale na ok 3 s miał duze obroty co moze byc


zapłon, zapłon i jeszcze raz zapłon! Jak czytam Twoje tematy to widzę, że nie masz o tym pojęcia tak jak ja kiedyś nie miałem Razz
teraz niedawno też miałem zapłon źle ustawiony i nie przepalał całego paliwa i się mulił jak jechałem a jak dałem na luz to wkręcał się na kosmiczne obroty, bo przepalał ten nadmiar...
zapłon w Jawce nie może być na oko, musi być idealnie, niestety...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:27, 24 Lut 2011    Temat postu:

NO USTAWIAM ZAPŁION UMIEM USTAWIC TYLKO NIEWIEM JAK MAM KRZYWKĘ USTAWIC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 15:30, 24 Lut 2011    Temat postu:

Daj zapłon całkowicie prawie w lewo. Tak żeby cewka zapłonowa prawie dotykała pokrywy od zębatki zdawczej. Potem wsadź krzywkę tak żeby ten garb otworzył na maxa platynki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin