Prawie zapalił
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:33, 24 Lut 2011    Temat postu:

ZARAZ ZOBACZE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Czw 15:43, 24 Lut 2011    Temat postu:

Przecież Ty zaprzeczasz sam sobie. Gdybyś umiał ustawić zapłon to byś nie miał żadnych problemów z krzywką.
Ja też mam krzywkę wbita inaczej niż powinna być, bo mi brakowało obrotu iskrownikiem. To nie jest trudne, wystarczy pomyśleć...
powiem Ci tak,
zdejmij głowicę, wsadź tą krzywkę obojętnie jak i ustaw przerwę na platynkach na 0,4mm.
Jak już to zrobisz to przekręcaj magnetem (albo włącz na bieg i kręć tylnym kołem, obojętnie czym kręć żeby tylko tłok chodził) i platynki będą się otwierać i zamykać... więc wyczaj ten moment kiedy platynki zaczynają się otwierać i w tym momencie spójrz na tłok, w jakim jest położeniu względem GMP. Przykładowo jeżeli platynki będą się otwierać gdy tłok będzie 5mm przed GMP to będziesz wiedział, że krzywkę musisz lekko przekręcić w prawo, bo zapłon będzie za wczesny i trzeba go opóźnić. Gdy platynki się zaczną otwierać np 0,5 mm przed GMP to krzywkę analogicznie musisz obrócić w lewo, aby zapłon przyspieszyć.
Gdy uda Ci się ustawić już tą krzywkę aby otwierała platynki gdy tłok będzie w przedziale 1,3mm-2,5mm to dalej będziesz regulował tą odległość za pomocą delikatnych obrotów iskrownikiem, aż ustawisz go tak, aby platynki zaczynały się otwierać w przedziale od 1,8mm do 2mm przed GMP.

Jeżeli dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to pisz, bo być może napisałem niejasno Wink bądź ewentualnie niech mnie ktoś poprawi, jeżeli zna prostszą lub lepszą metodę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 17:12, 24 Lut 2011    Temat postu:

adamko32 napisał:
NO USTAWIAM ZAPŁION UMIEM USTAWIC TYLKO NIEWIEM JAK MAM KRZYWKĘ USTAWIC


nie potrafisz zrozumieć że jeśli krzywka jest źle ustawiona to nie idzie zapłonu dobrze ustawić...?
zdecyduj się, albo umiesz zapłon ustawić, ustawiłeś go dobrze i krzywka też jest dobrze bo inaczej nie da rady, albo nie umiesz ustawić zapłonu a co za tym idzie być może krzywka jest źle i dlatego nie chodzi.

siersiń: ja już mu to pisałem ale jak widać bez efektu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Czw 17:16, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 6:10, 25 Lut 2011    Temat postu:

Zapłon ustawiłem ale nieumiem wyregulowac gaznika bo jak zapali na wolnych obrotach i gasnie pomocy jak wyregulowac gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 10:26, 25 Lut 2011    Temat postu:

to powiedz z jakimi parametrami ustawiłeś zapłon?
a gaźnik regulujesz w dwie strony, żeby uzyskać odpowiedni poziom wolnych obrotów i odpowiednia mieszankę paliwowo powietrzna (dawkę paliwa). Jeśli po odpalenie gaśnie to nie od regulacji zależy, jeśli nie trzyma wolnych obrotów, przejedź się rozgrzej i ustaw wolne obroty. Później zrób większa jazdę i po ocenie pracy silnika i wyglądzie świecy ustaw dawkę paliwa (poziom w komorze pływakowej można wcześniej, jest tutorial od tego)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 14:54, 25 Lut 2011    Temat postu:

ale niemoge odpalic to jak mam ustawic gaznik ówie z zapłon ustawiłem 2mm przed gmp 0.3mm więc powinien zapalic a niechce bez gazu zapala i gasnie a z gazem wogule niechce pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 16:00, 25 Lut 2011    Temat postu:

Gościu ogarnij się trochę, tworzysz enty temat praktycznie o tym samym, nic nie robiąc, tylko nawalając posty.. Silnik rozebrałeś? Miałeś to zrobić to już jakiś czas temu, ale ruszyłeś tylko zapłon. Rusz trochę się, wysil trochę ręce i zrób to co masz zrobić, a jak czegoś nie wiesz, to poszukaj na forum, bo podobnych tematów jest od cholery, a w tutorialach znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Nie ma sensu dalej stać w kropce i zadawać w koło te same pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 6:10, 26 Lut 2011    Temat postu:

no ustawiam zapłon daje wał w gmp i cofam o 2 mm i na przerwie ustawiam 04mm komar zapala chodzi po 1min gasnie i zaplon musze od nowa ustawiac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 6:27, 26 Lut 2011    Temat postu:

ktoś mnie upomniał za bluzgi to postaram się nie używać... ale aż się ciśnie... zapłon masz za wczesny!!! tak trudno zrozumieć, że najpierw ustawiasz platynki, wartość 0.4 w NAJWYŻSZYM punkcie rozwarcia a dopiero później ustawiasz moment rozwarcia (moment w którym zaczynają się rozwierać) na te 2mm przed GMP. Jak cofasz wał do tyłu z GMP to w momencie opisanym przez ciebie platynki mają się zaczynać otwierać a nie mieć 0.4mm rozwarcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 7:05, 26 Lut 2011    Temat postu:

ALE MA 2 MM OD GMP ZACZĄCOTWIERAC PLATYNKI CZY BYC NA MAXA OTWOZONE ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Sob 7:52, 26 Lut 2011    Temat postu:

2mm przed gmp pomiędzy platynami ma być odległość 0,05 mm, mierzysz to szczelinomierzem, maja zaczynać się rozwierać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 7:59, 26 Lut 2011    Temat postu:

ustawiłem tak i nic komar zapala z pierwszego pochodzi z 10 s i gasnie na obroty whodzi moge czrzymac gaz na maxa i gasnie co jest ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Sob 8:13, 26 Lut 2011    Temat postu:

jak zgaśnie to świeca mokra czy sucha?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 8:18, 26 Lut 2011    Temat postu:

mokra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:13, 26 Lut 2011    Temat postu:

Masz zapchany gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin