Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Prawie zapalił
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:16, 26 Lut 2011    Temat postu:

Tak dspręzonym powietrzem przepychałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:20, 26 Lut 2011    Temat postu:

A dysze wyjąłeś?
Zdejm gumkę od filtra i zobacz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:22, 26 Lut 2011    Temat postu:

zdejmuje i nic dysze przepychałem ale nic nie dało on zawsze jak zaplon ustawie zapala z 1 kopa chodzi 10 s i gasnie z popychu to sampo podjade z 50 m i gasnie jakby paliwa niema

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:23, 26 Lut 2011    Temat postu:

Wyczyść kranik paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:24, 26 Lut 2011    Temat postu:

przedmuchany rozkręcany pliwo dobrze leci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:29, 26 Lut 2011    Temat postu:

To musi być coś z pływakiem. Źle ustawiony poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:30, 26 Lut 2011    Temat postu:

jak niewiem jak ustawic dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:33, 26 Lut 2011    Temat postu:

A może masz też źle włożony pływak. Odwrotnie. Tą miseczką do góry...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:34, 26 Lut 2011    Temat postu:

nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 9:37, 26 Lut 2011    Temat postu:

No to zły poziom paliwa. Albo masz nadal zapchany gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 11:19, 26 Lut 2011    Temat postu:

nie 0.05 tylko mają zacząć się platynki otwierać, ta wartość jest umowna i według starych książek mierzy się ją kawałkiem bibułki, dokładniej jest podłączyć żarówkę i źródło prądu pod platynki i sprawdzać kiedy zacznie gasnąć. Jeśli silnik gaśnie a świeca jest mokra to podchodzi nadal pod winę zapłonu, jeśli faktycznie jest 10s to paliwo za wolno też może dochodzić i tu patrzył bym na zaworek iglicowy, kranik i odpowietrznik w zbiorniku a nie na rozregulowywanie gaźnika. Gaźnik się ustawia jak wszystko działa już "w miarę" sprawnie, no chyba że ktoś poprzestawiał go krytycznie czyli brak paliwa w komorze pływakowej albo paliwo leje się spod przycisku zatapiacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mały
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opaka

PostWysłany: Sob 11:36, 26 Lut 2011    Temat postu:

Zmniejsz mu dawke trochę jak go przelewa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 15:20, 26 Lut 2011    Temat postu:

tO CO MAM ZROBIC BO NIEZROZUMIAŁM W JAKI SPOSÓB USTAWIC GAZNIK ZA POMOCĄ BIBUŁY ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 15:29, 26 Lut 2011    Temat postu:

to było do zapłonu, czytaj ze zrozumieniem... bo po tym jak ćwiczyłeś to podejrzewam ze nadal masz za wczesny zapłon bo nie wierze że ustawiłeś 0.05 na 2 mm przed gm, a jak napisałem to 0.05 to umowna wartość (tak gruba jest podobno bibułka), chodzi o to że gdy platynki zaczynają się otwierać powstaje iskra na świecy i Ty masz uchwycić ten moment otwierania się platyn najlepiej przez podłączenie żarówki czy jakiegoś miernika (jak platynki się nie stykają to nie ma przepływu prądu) bo wtedy dokładnie wiesz że to ten moment (jak podłączona żarówka do akumulatora czy innego źródła prądu przez platynki zacznie gasnąć) wtedy masz ten dokładny moment i wtedy tłok ma być 2mm przed GMP. A w gaźniku nie szalej, jak paliwo jest w komorze pływakowej i się nie przelewa samo to na początek wystarczy, żeby regulować musisz albo zmierzyć poziom paliwa (naczynie połączone) przez odpowiednie podłączenie wężyka przezroczystego albo chałupniczo jak pokazano w jednym tutorialu (dla mnie to mało dokładne i nie sprawdza się w każdym gaźniku) no i do tego musisz obserwować jak się świeca wypala a do tego potrzebny jest sprawny silnik który chodzi a nie taki co odpala na parę sekund.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamko32
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 18:54, 26 Lut 2011    Temat postu:

tylko tak ustawiłem przez bibułe iskra jest bd ale niemoge zapalic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin