Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
POMOCY!!!!!!!! Jawka 50 nie ma siły
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:43, 06 Maj 2011    Temat postu: POMOCY!!!!!!!! Jawka 50 nie ma siły

Witam dzisiaj załozylem drugi silnik do mojej jawki i tlumik od simsona. siadłem sieprzejechac i motor wogole nie ma siły jedzie powoli na 1 i niemozesie rozpedzic.

Silnik zmienilembo moj stary mial tylko trzeci bieg. do tego co mam teraz przelozylem ze swojego caly cylinder i tłok i zmienilem jeden pierścien na nowy gdyż przy zakladaniu mi pekl mowie to dlatego ze na tamtym silnikiu mechanik sprawdzał to cisnienie byl;o troche za małe bo 6atm a z tego co wiem powinno byc 9,2. ale na tamtym silniku lepiej chodzil na trójce niz teraz na trzech biegach.

Czy to moze byc wina wydechu bo jest troche zapchany jutro mam zamiar go wyczyscic i jeszcze zaloze swoj stary wydech orginalny i zobacze jak chodzi.

Prosze o pomoc z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:50, 06 Maj 2011    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:39, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ustaw dobrze zapłon i wyreguluj gaźnik. Na początek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 23:52, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ja autorowi proponował bym najpierw konkretne rozeznanie teoretyczne a i z praktyką u Niego za dobrze nie jest, jak łamiesz pierścienie przy montażu, kombinujesz z wydechami i to jeszcze zasyfionymi, pytasz na forum zamiast przeczyścić, nie napisałeś nic o zapłonie i gaźniku to dla mnie najbliższa droga do niepowodzenia. Daj lepiej komuś do zrobienia albo najpierw konkretnie oczytaj się i myśl przy remoncie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 5:58, 07 Maj 2011    Temat postu:

gażnik był regulowany przez mechanika a zapłonem nic nie bylo robione sam go przełożyłem do nowego silnika z mojego starego bo tam nie było. ale odpala od pierwszego kopa to co zapłon moze być zły? ;/ niewiem nie znam sie za bardzo na tym.

a mogł by ktos podac jakis schemat jak podłączyc te kabelki wszystkie do zapłonu chodzi mi w jakiej kolejnosci na tej srubce malej mają byc te kabelki i te platynki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czaq dnia Sob 6:04, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:57, 07 Maj 2011    Temat postu:

Założę się że zapłon na oko ustawiany.Wyreguluj go idealnie bo nie wiesz nawet jak bardzo może wpłynąć zapłon na moc silnika , choć ci będzie od 1 kopa odpalał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:30, 07 Maj 2011    Temat postu:

no a jak mam go wyrtegulowac? latwo wam gadac bo sie znacie na tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 9:52, 07 Maj 2011    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html
Proszę :d lecz możesz spróbować jeszcze ustawić przerwę na platynkach 0,4mm szczelinomierzem :d i na świecy tak ustawić od 0,4 do 0,6 jak zmiana przerwy nic nie da to zostaje ci ustawianie zapłonu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:04, 07 Maj 2011    Temat postu:

jak sie nie umie to myślisz ze tak łatwo ustawic zapłon nawet tutorial mi nie pomoze dobra zobacze co da sie zrobic a jak nie to dam mechanikowi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 18:12, 07 Maj 2011    Temat postu:

To ustaw dobrze przerwę na platynkach to chyba każdy umie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:14, 07 Maj 2011    Temat postu:

ale jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 19:20, 07 Maj 2011    Temat postu:

W miejscu gdzie platynki są przykręcone jest fasolka. Fasolka to rodzaj otworu (przypomina ziarno fasoli poniekąd). Najpierw osiągasz moment, w którym platynki są najbardziej "otwarte" (obracasz wał srubokrętem lub kluczykiem 8 chyba tam jest). Odkręcasz śrubkę w owej fasolce i przestawiasz platynki tak aby przerwa między stykami wynosiła 0,4 mm. Ten tutoral to pożal się Boże...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:14, 24 Maj 2011    Temat postu:

Witam to znowu ja. przerwa na platynkach ustawiona zapłon ustawiony na glanc gaznik wyczyszczony wyregulowany. i nic. potem wymienilem pierscienie na nowe i dalej nie ma siły wogole co to jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 21:45, 24 Maj 2011    Temat postu:

Może świeca ? Albo lewe powietrze ? Jak wszystko ustawione ok to musi chodzić...

PS:macq w swoim poście umieściłeś informację, że "temat jest zamknięty i przeniesiony". Czemu więc go nie zamknąłeś i nie przeniosłeś ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czaq
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:05, 27 Maj 2011    Temat postu:

teraz w obroty jeszcze nie wchodzi dobrze,i czego w gazniku z tej strony gdzie powietrze to tak dziwnie benzyna pod cisnieniem chlapie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czaq dnia Sob 5:39, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin