Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
paliwo
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Pon 22:50, 31 Sty 2011    Temat postu: paliwo

siemka .Problem mam taki ze bardzo wolno paliwo dociera do cylindra .jawka bardzo ciezko odpala .regulowałem juz iglice czyscilem dokladnie gaznik i nic. dodam ze paliwo dolatuje z gaznika.a;bo jak pomnpuje go i dam przepustnice do gory to paliwo cieknie jak poojebane z tego odpowietrznika co jest pod gaznikiem tam gdzie sie laczy z krućcem a jakby do cylindra nie dolatywalo. jak juz odpali to ładnie chodzi tylko ze a wysokich obrotach musze go trzymac bo jak puszcze gaz to momentalnie gaznie.czy tlok moze miec cos z tym wspólnego lewe powietrze czy cuś .HELP

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Pon 22:52, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 23:32, 31 Sty 2011    Temat postu:

wez zwiększ w komorze pływakowej dopływ paliwa,
po drugie jaki masz filtr ?? orginał czeski??
po trzecie wymieniałeś cylinder czy coś?? ostanio na nowe??
po czwarte dysze nie są przypadkiem zapchane
przeloty w gażniku nie są zapchane??

Rady 1 pyt. wez tam gdzie jest pływak i przykryte to jest komorą pływakową w tej komorze jest zawór i taka blaszka wez tą blaszke troszke podegni to góry!!
Odp na 2 pyt!! jak masz orginał czeski to zdejmi go i zobacz jak wtedy działa moto
Odp na 3 pyt ! jak wymienałeś cylinder na nowy np polskiej produkcji to moze być wina tego ze nie dochodzi paliwo , wez podszlifuj pilnikiem wloty paliwa do cylka !!
Odp na 4 pyt . rozkręć cały gażnik i pusty gażnik wygotuj w wodzie i oćcie po wygotowaniu wez wsać tam gdzie dysze sie wkręca wsać tam igłe i popchni ją musi wyjsc w komorze pływakowej jak wyjdą to , wtedy wyczysc dysze i i skręcaj cały gażnik !! i zobacz efekt , Sory może mi sie troche w opisie poplątało ale spać m sie chce na szybkiego to pisze Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Pon 23:35, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 0:57, 01 Lut 2011    Temat postu:

pomijając to że musisz trzymać na obrotach obstawiam gaźnik, poziom paliwa w komorze pływakowej ma wpływ na spalanie ale przy opisanym przypadku akurat nie powinien robić dużej różnicy (jeśli zakręci się kranik to przez chwilę silnik działa całkiem dobrze aż nie wypali się paliwo, a poziom wtedy jest za niski w komorze... to tak obrazowo dlaczego odrzucam tą tezę). Wyczyść go dokładnie, każda dyszka musi być drożna, jak dalej nic to będziemy szukać dalej, oczywiście nieszczelności żadnej nie może być więc sprawdź to przy okazji. Zobacz też jak będzie zachowywał się silnik po zatkaniu wlotu powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 8:22, 01 Lut 2011    Temat postu:

ha a jak ma sie zachowywać silnik po zatkaniu wlotu powietrza? Zgaśnie:Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Wto 12:47, 01 Lut 2011    Temat postu:

powiem tak gaznik jest napewno drozny bo go czyscilem cieniutka igla i sprezonym powietrzem .poziom paliwa w komorze plywakowej chyba nie na to nie ma wplywu bo sciaglem ta pokrywe i bez plywaka prubowalem odpalic i dalej to samo .

cylinder niedawno zmienialem na 55 ccm polskiej produkcji ale juz jakies 800 km na nim zrobilem i bylo ok . bez filtra powietrza jeszcze gorzej chodzi.

paliwo z gaznika wyplywa ... bo jak wczesniej juz napisalem to z niego cieknie tam gdzie je łaczy z kruccem ale jak by do cylindra nie wplywalo ...
bo siwca caly czas sucha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 12:49, 01 Lut 2011    Temat postu:

Bez pływaka to wiadomo że nie odpali... A próbowałeś wlać trochę paliwa wprost do cylindra poprzez otwór świecy i odpalić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 13:04, 01 Lut 2011    Temat postu:

jak cieknie tam gdzie sie lączy z króćcem to uszczelni lepiej:) w ogole masz dobrze przykręcony gaznik do króćca może poluzowane śróby masz itp?? Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Wto 13:06, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 13:06, 01 Lut 2011    Temat postu:

Mateusz222222 napisał:
jak cieknie tam gdzie sie lączy z króćcem to uszczelni lepiej:)


Pewnie mu chodzi o tą dziurkę na końcu gardzieli gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 13:09, 01 Lut 2011    Temat postu:

a no bo jest tam dziurka taka małą jak sie łączy z króćcem w gazniku jest"_)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Wto 14:09, 01 Lut 2011    Temat postu:

no wlasnie tą dziurka leci jak poje**** .a do cylindra jakos nie chce .patrzylem czy czasami uszczelka nie przeszkadza albo cos ale wszystko jest ok . czy to przez tlok czy co .jak naleje paliwa do cylindra to zapyrka.

Proszę nie używać wulgaryzmów! pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 14:21, 01 Lut 2011    Temat postu:

a jak sie łączy gaznik z króćcem to równą ma powieszchnie gaznik i króciec może powyginany gaznik jest i nawet uszczelka nie pomoże , wez odkręć gaznik i połóż na szkle tą stroną co do króćca sie przykręca ;d i zobacz czy równy on jest, a w tym gazniku od tej strony co sie lączy z króćcem nie jest zeszlifowany gaznik i ta dziurka powiększona ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Wto 14:41, 01 Lut 2011    Temat postu:

kruciec mam rozszlifowany.ale mugl by sie sam od siebie pokrzywic .bo wczesniej bylo idealnie .tu macie filmik jak wczesniej odpalal http://w674.wrzuta.pl/film/7hVa1yxMc5t/ogar_odpalanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 14:47, 01 Lut 2011    Temat postu:

Troche to głupie ale jak chesz to mozesz zobaczyć !!
wez tą dziurke zatkaj np poxpoliną albo plasteliną itp zobacz wtedy czy działa wszystko ok Smile Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Wto 14:51, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Wto 14:50, 01 Lut 2011    Temat postu:

bo wtedy mialem resztke paliwa Smile
ale wtedy chodzi idealnie .a teraz sie mu cos popierdolilo . Najpierw sracila sie iskra kompletnie a jak zrobilem z iska to teraz paliwo juz nie mam do niego sil.chyba go na czesci sprzedam ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 15:57, 01 Lut 2011    Temat postu:

Mateusz222222 napisał:
ha a jak ma sie zachowywać silnik po zatkaniu wlotu powietrza? Zgaśnie:Smile


gdybyś znafco trochę więcej wiedział o zasadzie działania silnika dwusuwowego to byś takich głupot nie pisał...
jeśli jest wypchnięty albo wywinięty uszczelniacz na wale to po zatkaniu filtra powietrza często silnik działa dobrze bo nadmiar powietrza dostający się od komory korbowej jest niwelowany przez zamknięcie dopływu powietrza od strony ssącej, ot taki prosty test...
oczywiście od strony zapłonu, jeśli od drugiej strony to będzie najprawdopodobniej świnił świecę olejem.
wypływ paliwa z tej dziurki jest normalny podczas przelewania i za dużego poziomu paliwa w komorze pływakowej, a także jeśli paliwo nie jest zasysane do komory korbowej (na przykład przez padnięty uszczelniacz) bo nie ma wtedy odpowiedniej prędkości przepływającego powietrza by paliwo rozpylić, może też gdzieś być nieszczelność na króćcu albo w komorze korbowej na uszczelce

i gaźnika nie czyścimy niczym twardym typu igła bo rozkalibrujemy go, najlepiej czyścić sprężonym powietrzem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Wto 15:59, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin