paliwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 0:46, 04 Lut 2011    Temat postu:

świeca wskazuję na zbyt mała ciepłotę albo za dużo benzyny (chyba że to czarne to oleista sadza, wtedy za dużo oleju), tylko że jak dasz mniejsza dawkę to będzie się bardziej grzał, zapłon ustaw poprawnie! pisałeś, że ustawiłeś zapłon... ustawiłeś go źle widocznie, skoro krzywka była źle przykręcona to jak mogłeś ustawić zapłon poprawnie?
No chyba, że miałeś przestawiony wał na czopie albo krzywkę naciętą w złym miejscu (mi się tak trafiło kiedyś u kuzyna i zapłon można było ustawić wyłącznie jeśli krzywka była jakieś 1.5-2mm przed nacięciem, do tego krzywka otwierała platynki 2 razy...) ale to raczej wykluczam skoro teraz dobrze chodzi.
Żeby się mniej grzał zapłon można opóźnić ale u Ciebie pewnie po prostu jest on źle ustawiony.
Zrób wszystko jak trzeba, ustaw zapłon jak książka karze, wyczyść gaźnik, wkręć odpowiednią świecę, wstępnie wyreguluj, zrób kilka km, sprawdź świecę, doreguluj dokładniej gaźnik i wszystko będzie działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Pią 7:51, 04 Lut 2011    Temat postu:

z zaplonem juz robilem ;opuznialem przyspieszalem i nic . a jak juz odpalil to przez chwile nie mugl sie na wyskokie obroty wkrecic .cos go mulilo .Jezdzc sie nie da bo zaraz gasnie wiec sie nie pzejade .kopci jak . juz nie wiem co to moze byc .bo jakies 2 miechy temu z dnia na dzien stracila sie kompletnie iskraa wtedy chodzil idealnie. nie molem se z nim poradzic alezmienialem iskrowniki cewki instaslacje na nowo zrobilem i nic . wkoncu jak sie iskra pojawila to nie chcial odpalac a jak eraz odpalij to nie chce jezdzic i sie grzeje tak ze sie czrwone kolanko robi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Pią 7:53, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 10:28, 04 Lut 2011    Temat postu:

ustaw ten zapłon według książki a nie kombinujesz, jak kolanko czerwone to może być kilka rzeczy, jeśli chodzi o zapłon to za duża przerwa bądź za późny, do tego dochodzi za dużo oleju, jak wygląda świeca i uszczelniacz na wale (tego od sprzęgła raczej nie zobaczysz...) a prawo jazdy lepiej się śpiesz, prezydent podpisał ustawę i niedługo nie będzie A od 18 lat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Pią 12:44, 04 Lut 2011    Temat postu:

nie mam ksiazki zedby wedlug niej ustawic . A prwako to na kat "B"a oleju to gdzie za duzo w paliwie czy w silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 13:26, 04 Lut 2011    Temat postu:

w internecie znajdziesz serwisówkę a jak się postarasz to nawet po czesku, w polskiej wołają 0.4mm przerwy na platynkach i wyprzedzenie zapłonu 1.2-1.5mm przed GMP, czeską mam na drugim kompie więc teraz nie podam. Z resztą na forum nie raz było poruszane jak zapłon ustawiać. A co do oleju to za dużo w cylindrze, a tam może się brać albo z paliwa albo z uszkodzonego uszczelniacza od strony sprzęgła. Jak masz za dużo oleju w skrzyni to raczej krzywda się jawce nie stanie (będzie więcej cieknąc starterem(, gdybyś zalał pod korek to mogło by uszczelkę wypchnąć choć to mało prawdopodobne. Najlepiej stan trzymać taki jak ma być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 14:00, 04 Lut 2011    Temat postu:

A nie pomysleliście czasem że tam w książce są ustawienia ale na nówke silnik a nie użwke wychodzoną itp:) toż to proste że na orginalnych ustawieniach nie będzie dobrze chodzić używany motor:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Pią 14:02, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 14:48, 04 Lut 2011    Temat postu:

Mateusz222222 napisał:
A nie pomysleliście czasem że tam w książce są ustawienia ale na nówke silnik a nie użwke wychodzoną itp:) toż to proste że na orginalnych ustawieniach nie będzie dobrze chodzić używany motor:)


za takie herezje powinien być ban...
a czym się różni silnik nowy od nie nowego? zużyciem? co to ma do ustawień? weź człowieku się czasem zastanów co piszesz bo to się irytujące robi, po to są książki serwisowe i dane producenta żeby się do tego stosować, jak chcesz przestawiać to Twór wybór (czasem trzeba choćby na potrzeby tuningu) ale wtedy nie miej do nikogo pretensji że nie działa jak trzeba bo robisz to na własną rękę, a twoja to chyba działa wyłącznie w trybie chybił-trafił, także z wypowiedziami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 15:03, 04 Lut 2011    Temat postu:

pffffffffffffff ha
Więcej upominał nie będę, miałeś nie offtopować i nie udawaj, że pozjadałeś wszystkie rozumy, a weź się za przeczytanie jakiejś książki o ustawianiu silnika motocykla..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Pią 15:40, 04 Lut 2011    Temat postu:

wyprzedzenie 1,2 -1,5 jest za zadlawoinym silniku .ja mam oddlawiony wiec ma byc 1,8-2.0 olej w skrzyni mam taki jak jest poziom albo nawet trzoche mniej. w paliwie tez mam malo . dzisiaj go odpalilem to na podkreconej manetce na maxa pyrkal se tak jak na wolnych. nie spadla mi linka ani iglica sie nie poluzowała wiec co .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 16:10, 04 Lut 2011    Temat postu:

no tak wyprzedzenie zapłonu dla silnika oddławionego jest 1,8 2,0
dysze moim zdaniem masz zatkaną , albo za mało benzyny ci daje i nie ma benyzny ba żeby wejść na wysokie obroty:) wez w pokorze pływakowej z tą blaszką pobaw sie
i iglice ustaw jak najwyzej i zobaczymy efekty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Nie 17:04, 06 Lut 2011    Temat postu:

bawilem sie ta blaszka w gazniku dalem wiecej paliwa i nic. odpala terasz coraz czesciej ale nie chce wejsc na wyskokie obroty .iglica na najnizszym rowku odplala tylko na full gazie jak odpali to puszczam i se pytka ale jak dam znowu gaz to gadnie . mam orginalny filtr powietrza .jak sciagne ta gume to powietrze dmucha a powinno chyba zasysac i temu sie na wysokie obroty nie wkreca .co to moze byc .i kapie paliwo z wydechu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 17:30, 06 Lut 2011    Temat postu:

Na którym rowku masz iglicę? Zalewa ją..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 19:11, 06 Lut 2011    Temat postu:

iglica na najnizszym rowku to do
plusminus czytaj uważnie
a to do tego okrut93 zalewa ci jak kapie z wydechu , wez iglice na pośredni rowek
moim zdaniem to że nie wchodzi na obroty to cos z zapłonem:D albo z gaznikiem wez iglice przestaw na posredni rowek i zobacz jak wtedy będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Nie 20:10, 06 Lut 2011    Temat postu:

powiem tak niby kapie z wydechu ale swieca caly czas sucha . jak dam igilice na inny rowek to moto wogule nie odpala. Jutro sciagne lewy dekiel i zobacze jak tam tyglada simmering . A tak apropo to jak sciagnsac simmering zeby go nie uszkodzic.
Problem prawie rozwiazany . moto zaczelo gadac normalnie .ladnie odpala i sie wkreca na obroty ale dalej sie grzeje. . zaplon ustawilem tak . ikrownik prawie na maxa przekrecilem w lewo .tlok do do samej gory i przerwa na przerywaczu dosc duza ale dziala normalnie .zdziwilo mnie to bo zawsze przerwe mialem ledwo widaczna .
dziekowa wszystkiem za sesaone odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Pon 13:06, 07 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solarnia

PostWysłany: Śro 20:01, 02 Mar 2011    Temat postu:

a ja ma ten sam problem co okrut93 tylko dodam że ja wymieniałem cylinder tłok i pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin