Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
OGAR Z SILNIKIEM JAWA50. Sprzęgło nie działa ?:(
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 16:32, 07 Paź 2010    Temat postu:

Pyle napisał:
czlowieku jak moze byc krotki, nakretka od srubki regulacji az wypada tak jest mocno naciagniete a sprzeglo dalej ciagnie, a klamke od sprzegla do konca nie nacisniesz bo juz koniec sprzegla, u mnie az tak jest naciagniete i co powiesz na to?? jak dalej ciagnie mi ogara i nie moge sie zatrzymac bo zaraz zgasnie.


no to albo ci się tarcze kończą albo coś źle złożone jest albo czegoś brakuje i pozostaje regulacja na lince...
sportlen ma racje kulki te pasują bo sam stosowałem.... mnie też irytowało te sprzęgło bo co chwila się regulowało więc postanowiłem wywalić popychacze i kulki a w ich miejsce dać jeden długi dorobiony popychacz..... i miałem spókuj na dłuższy czas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Czw 17:11, 07 Paź 2010    Temat postu:

Najpierw idzie krutki porychacz kulka długi popychacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:40, 07 Paź 2010    Temat postu:

najpierw krótki, kuleczka, długi popychacz. A co do tej śrubki to może to być tego przyczybną na 90 % bo ja tez tak miałem i ktoś jeszcze z tego forum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Czw 19:53, 07 Paź 2010    Temat postu:

sam juz kurde nie wiem, sprzeglo na maxa naciagniete a on dalej jedzie, tarczki byly wymienany 2 tyg tenmu i do tego czasu bylo ok, az do wczoraj jak odpalilem i chcialem sie przejechac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 6:17, 08 Paź 2010    Temat postu:

Pyle napisał:
sam juz kurde nie wiem, sprzeglo na maxa naciagniete a on dalej jedzie, tarczki byly wymienany 2 tyg tenmu i do tego czasu bylo ok, az do wczoraj jak odpalilem i chcialem sie przejechac.

radził bym ci rozebrać te sprzęgło olej był wymieniany?? być może skleiły ci się tarczki rozbierz wszystko przemyj tarczki ropą i złóż od podctaw Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 21:02, 08 Paź 2010    Temat postu:

czlowieku ty hociasz przeczytales to co napisalem?? olej wlany 2 tyg temu nowy i to Motul a nie byle jaki, teraz zalalem lux 10 bo myslalem ze to wina oleju jednak nie sprawa sie nie poprawiła. A wiec zobacze te sprzeglo ale na wiosne ;(.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 21:17, 08 Paź 2010    Temat postu:

Ale trochę wyluzuj.. Z tego co widzę, czytam i pamiętam, gdy wciskasz sprzęgło i Ci się w pewnym końcu klamka blokuje, to znaczy, że brak już regulacji sprzęgła. Musisz wydłużyć popychacze ponieważ są za krótkie. Musisz też zwrócić uwagę na klamkę sprzęgła- jej krótki skok oznacza dość słabe wciśnięcie sprzęgło co również może być tego powodem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 9:07, 09 Paź 2010    Temat postu:

A tarczki sprzęgłowe macie dobrze założone ja źle założyłem i też nie było potem rozebrałem włożyłem tak jak powinno byc przejechałem się kawałek i sprzęgło chodzi jak bum cyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 20:02, 17 Paź 2010    Temat postu:

sam nie wiem u mnie juz nawet na maxa sie nie da klamką do kierownicy tak naciagniete jest sprzeglo, huk to ogara czeka juz zimowy sen bo zlalem olej zeby nie ciekl bo cieknie z laczenia kartera i sie wiosną to zrobi, moze w tym miesiacu bede mial nowiutkiego keewaya Very Happy yeah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin