ogar 200 pełny gaz podczas startu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:35, 19 Maj 2009    Temat postu:

NIe wiem... Jak wyje to za duzo powietrza dostaje, jakas nieszczelnosc, za maly poziom, zacinajacy sie zaworek(w komorze plywakowej), za malo paliwa, zatkany kranik lub przewod, niedrozny korek itd. itd. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 15:36, 19 Maj 2009    Temat postu:

weź zaworek iglicowy na samą góre iglicy, sprawdź czy gaźnik masz dobrze dokręcony i czy nie ma żdnych nieszczelności przy uszczelkach, gdy wejdzie na takie obr to przytkaj filtr powietrza i sprawdź w tedy obr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:07, 19 Maj 2009    Temat postu:

ok dzieki za rady codo nieszczelności to niemam uszczelki w komorze pływakowej to jest przyczyna ? hmm a co do kolegi up to czy przypadkiem jak ustawie iglice na najwyrzszy rowek to bedzie uboga mieszanka malo benzyny duzo powietrza ? to chyb a na najnizszy powinienem dac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez markus767 dnia Wto 17:10, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 17:15, 19 Maj 2009    Temat postu:

Rob jak chcesz, jak wyje to za duzo powietzra dostaje, a nie jest tak, ze wyje jak dasz kierownice na prawo? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:53, 19 Maj 2009    Temat postu:

Wiesz co ? odłącz tą gume od GAŹNIKA i zobacz czy iglica wchodzi w taką złotą dziurkę Smile bo mozesz miec źle włożoną do gaźnika, to popierwsze. Drugim tym co powinieneś zrobić to ustawić tą blaszkę na pierwszy ząbek od góry i lać mieszankę 1:50, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:31, 19 Maj 2009    Temat postu:

no to wescie sie zdecydujcie na który zabek ma byc iglica bo kazdy gada co innego mam iglice na 2 ząbku od dołu jak powinno byc ?? skoro dostaje zaduzo powietrza to na jaki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 20:51, 19 Maj 2009    Temat postu:

o jezu.... na który ząbek musisz sam sobie ustalić każdy ma inny silnik i inne ustawienia tego czy tamtego... jak za dużo to niżej ale zobacz czy masz układ paliwowy czysty kranik gaźnik itd. może daj mu więcej paliwa w komorze pływakowej albo jak opuścisz iglice to lekko przytkaj rurkę od filtra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:12, 20 Maj 2009    Temat postu:

wojtek983265 napisał:
Wiesz co ? odłącz tą gume od GAŹNIKA i zobacz czy iglica wchodzi w taką złotą dziurkę Smile bo mozesz miec źle włożoną do gaźnika, to popierwsze. Drugim tym co powinieneś zrobić to ustawić tą blaszkę na pierwszy ząbek od góry i lać mieszankę 1:50, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam.


Stary ale ty glupoty piszesz. Post wyzej napisalem o co chodzi, w czym problem. Jakby przepustnica bala zalozona zle, tzn. w taki sposob jaki mowisz nie zakrecilbys dekla z linka, pozatym dostawalby za duzo paliwa a nie za malo. To zlote to rozpylacz. Z ta wysokoscia iglicy nie mac, w innym temacie napisalem o co chodzi, ustawia sie ja inwidualnie. Jezeli dostaje za duzo powietrza to iglica w gore(nizszy rowek) i wiekszy poziom w komorze(balszka w gore), napierw przeczysc wszystko. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin