Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
nie chodzi
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:35, 21 Kwi 2009    Temat postu: nie chodzi

A więc tak: W tamtym i tym roku chwytał z pchnięcia ręką bez gazu z długimi światłami. Później jak zapalił nagle zaczął przerywać i tak jechać niekiedy w ogóle nie chwycił. Wymieniłem kondensator dalej tak samo. Myślę co jest grane. Przestawiłem kowadełko i chwycił i jechał normalnie, ale nie chciał wejść w full obroty bo go dusiło i gasł. Ogarek nie chce chwytać z kopki i w ogóle. ustawiłem idealnie zapłon i nic. Czy ktoś wie co to jest??? Aha jeśli mu przelewam benzyny to mogę leciutko nacisnąć i a tam leci jak z kranu a co w nim chodzi już całkiem nie wiem Pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:53, 21 Kwi 2009    Temat postu:

może świeca albo za duzo paliwa dostaje opusc iglice nizej i zobaczysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawkli
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 18:22, 21 Kwi 2009    Temat postu:

yy no to tego jak ci ciągle przelewa gaxnik to musisz pobawić się ta blaszką co tam jest tylko nie tak jak zawsze się podgina czy odgina tą blaszkę ale z drugiej strony ją musisz odgiąć jesli dobrze Cię zrozumiałem to powinno pomóc , jeśli nie pomyślimy dalej i napisz jaka jest świca po wykreceniu czy zalana czy sucha i wogóle iskra jest stała napisz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawkli dnia Wto 18:46, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 18:38, 21 Kwi 2009    Temat postu:

to znaczy tak jak sprawdzam iskre jest pali ale ciężko na pych.Świeca cała mokra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawkli
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 18:45, 21 Kwi 2009    Temat postu:

no to jak mokra a iskra jest to chyba wiesz co trzeba zrobić zabawa z gaźnikiem i tylko to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 20:07, 21 Kwi 2009    Temat postu:

A ja Ci mowie, zebys jeszcze raz ustawil zaplon, wyczyscil filtr powietrza wydech. Jak to nie pomoze to wymien swiece i kondensator(wazne). Wyczysc styki przerywaczy i w stacyjce, a tzke umyj cewke. To wszystko pomoze na pewno. Potem ewentualnie doreguluj gaznik. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:31, 22 Kwi 2009    Temat postu:

A więc tak dzisiaj się za niego ostro zabrałem. Pks100 mam pseudo sporta nowego więc chyba czyścić nie trzeba.Udało się go odpalić i jechał pyrkał tylko jeździ przerywa i jak sie da więcej gazu to muli.Kondensator nowiutki świeca sprawdzana na komarku (pięknie pali) Fitr powietrza mam stożek. Co mam zrobić powiedzcie bo jutro o 10 trzeba ruszyć w podróż.

P.S jak umyć cewkę ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:16, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Jak go muli na wysokich:
1. Brydna dysza glowna
2. Za pozny zaplon
3. Uszkodzony kondensator
4. Za duzo lub za malo powietrza
5. Slaba kompresja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 19:32, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Mi mulilo rometa na wysokich obrotach bo mialem za duzo powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 19:35, 22 Kwi 2009    Temat postu:

to jak zrobić żeby zapłon był wcześniejszy w lewo ??
aha sory że pytam gdzie są te patyki w Iskrowniku ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 19:57, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Żeby zapłon przyspieszyc (żeby był wcześniejszy) to przekręc w lewo. Platynki to "to coś", które składa się z 2 części (młoteczka i kowadełka) i to się rusza ^^
Hah, ale mu wyjaśniłem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 5:24, 23 Kwi 2009    Temat postu:

ok już wiem dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 9:22, 23 Kwi 2009    Temat postu:

No to jest jakas poprawa, jakies odkrycia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 16:38, 23 Kwi 2009    Temat postu:

ok już chodzi
Winą był stożek za mało powietrza łapał
Aha i teraz mam takie coś jak wcisnę sprzęgło a mam na biegu to po chwili gaśnie i nie chce palić z kopy jak zimny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:27, 23 Kwi 2009    Temat postu:

z tym pierwszym to możliwe że trzeba ustawić obroty na napinaczu chyba że masz dwa to można na dwóch ;D a ogar tak normalnie to jeździ czy wogóle nie chce ruszyć? a z drugim to może być zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin