Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
nie chodzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 5:35, 24 Kwi 2009    Temat postu:

ogar jeździ zapyla ma jeszce większego kopa niż przed zepsuciem i to też mnie dziwi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 7:26, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Zaplon masz za wczesnie... To tak do odpalania co do drugiego nie wiem o co Ci chodzi, czy z obrotow spada czy cos. Wez unies tylne kolo, wlacz silnik na bieg i wcisniej sprezglo do konca. Kolo powinno sie prawie zatrzymac i minimalnie poruszac do porzodu(silnik musi byc rozgrzany). Jezeli kreci sie mocno, nalezy wkrecic srube regulacyjna w prawym deklu, jezeli nie lapie wogle to odwrotnie. Potem moze sie zdazyc, ze jak silnik ostygnie to kopka bedzie sie slizgac. Nalezy wtedy srube minimalnie wykkrecac, az do lapania starteru. Na lince nic sie nie reguluje, powinna miec ona luz ok. 3mm. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 10:20, 24 Kwi 2009    Temat postu:

znowu zepsuty przekręciłem zapłon tak jak pks mówił i teraz w ogóle nie chce odpalić

mam tam takie coś co to się wciska do końca ale tak nie powinno co ja wiem bo przedtem dochodziło do jakiegoś tam miejsca stanęło a teraz wchodzi do końca. Jest to chodź by śrubka albo drut jest to w środku zębatki zdawczej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Pią 17:03, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 17:30, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Co do zaplonu a iskre masz? Mozliwe, ze poruswzyles jakims kablem. Zobacz czy platynki ci sie schodza itd., a co zrobiles dokladnie z tym zaplonem? Nie lubie jak ktos zrobi cos co ja mu powiedzialem i ma przez to klopoty Wink Co do tego sprzegla, zlej olej, odkrec lewy dekiel, zdejmij tarcze i zobacz czy nie odkrecil Ci sie kosz sprzeglowy, przy okazji sprawdz stan tarcz i sprezyn. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:01, 24 Kwi 2009    Temat postu:

ok już zrobione sory za pomyłki ale iskra taka że oświetli cały pokój (żart ale mocna jest problem był taki jak powiedziałeś kabelki) masz może jakiś schemat jak zrobić to z tym sprzęgłem???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 19:08, 24 Kwi 2009    Temat postu:

A masz kompletny popychacz? Jak masz ten precik, to wyciagnij go i przechyl moto, powinna wylececiec jeszcze kulka i maly popychacz. Jak nie ma kulki to masz przyczyne, jesli jest to rozbieraj lewy dekil, jak popatrzysz na sprzeglo od razu zorientujesz sie o co chodzi. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:20, 24 Kwi 2009    Temat postu:

tylko jest problem bo tego pręcika nie można wyciągnąć bo wleciał całkiem do środka :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:11, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Ktory ten dlugi? To niemozliwe, robierz cale sprzeglo, lub inaczej zlej olej i odkrec lewy dekiel, a nastepnie pstryknij fotke, potem rozbieraj tarcze. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 20:00, 25 Kwi 2009    Temat postu:

ok problem mam rozwiązany mały pręcik i kulka wypadły ale już je znalazłem i teraz pytanie jak najłatwiej wkłada się te zawleczki, podkładki i SPRĘŻNY ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 7:13, 26 Kwi 2009    Temat postu:

A dokreciles kosz? Co do tego zakladania, no coz... Kladziesz moto, zakladasz ten dzwoneczek, sprezyne, bierzesz podkladke w kombinerki i przyciskasz nia sprezyne tak dlugo, az na slupku pojawi sie rowek i pchasz jeszcze dalej(calym cialem). Wtdy lekko palcem wsuwasz zabezpieczenie(seger) i puszczasz kombinerki. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 7:39, 26 Kwi 2009    Temat postu:

ok jutro zrobię

P.S a jak ten kosz dokręcić ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 17:44, 26 Kwi 2009    Temat postu:

NIe pisz takich postow, dopiero jak cos zdzialasz napisz Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:59, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ale chciałem się zapytać tylko jak się go dokręca bo nie wiem, a jeśli to jest temat USTERKI to chyba mógł by mi to ktoś wytłumaczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:08, 29 Kwi 2009    Temat postu:

teraz nie pamietam dokladnie ale jak zwykle. Wbijasz lub wkrecasz kosz(nie pamietam; masz w dziale tutorial), dokrecasz srube(wczesniej dajesz podkadke zabezpieczajaca) i zaginasz podkladke na srube. Tyle... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 16:17, 29 Kwi 2009    Temat postu:

ok dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin