Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Moc+Vmax+Dotarcie=WAŻNE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barti16
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce/......

PostWysłany: Sob 7:36, 17 Kwi 2010    Temat postu: Moc+Vmax+Dotarcie=WAŻNE

Witam mam pytanie...
Czy jak w okresie docierania OGAREM 200 jeżdżę ostro i z prędkością 40-45 to jest sens docierać według książki z prędkością wolniejsza. I czy po tym właściwym docieraniu osiągi się podniosą? Bo nie wiem czy jest sens czy to prawidłowe docieranie coś da.... Ogar jest docierany ma przejechane 150km (w tym czasie można powiedzieć że go piłowałem ) Bo nie wiem czy jest sens te 350km jeździć wolniej i czy to cos da.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Barti16 dnia Sob 7:55, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:45, 17 Kwi 2010    Temat postu: Re: Moc+Vmax+Dotarcie=WAŻNE

Barti16 napisał:
Witam mam pytanie...
Czy jak na dotartym OGARZE 200 jechałem poprzez okres docierania

Jak mogłeś na dotartym ogarze jechać w okresie docierania ??? Sprostuj to bo nie rozumiem. Ale domyślam się że nie jest dotarty więc najważniejsze żeby go nie przegrzewać. Ile już przejechałeś w czasie docierania ? 40 - 45 to nie jest jakieś ostro ale dalej już nie chciał pójść czy go nie dociskałeś ? Może masz nie wyregulowany gaźnik.??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robaki30
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:34, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Nie będę tu polemizował więc powiem krótko.

Podczas docierania jeździmy normalnie, unikamy tylko granicznych obrotów... I nie zamulać że przy 3k zmieniacie bieg bo takie docieranie zniszczy wam silnik... Po prostu macie docierać normalną jazdą. Jeździmy dynamicznie, na różnych biegach, unikamy długich prostych na wysokich obrotach.

Najważniejsze to lepsza mieszanka, większe smarowanie. A i nie przegrzewać silnika, robić częste postoje itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 10:37, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
I nie zamulać że przy 3k
A co Ty masz obrotomierz w czeskim sprzęcie? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barti16
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce/......

PostWysłany: Sob 11:33, 17 Kwi 2010    Temat postu:

czytajcie to co napisałem wyzej! czy jak bede jeździl teraz ostroznie to v-max mi wzrosnie czy jak bede go pilowal to sie jego v-max niezmieni!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 11:40, 17 Kwi 2010    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-docierania-silnika-typ-223,13791.html
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-jak-oblokowac-silnik-w-ogarze-200,4442.html
Dwa piękne TUTKI a tobie się nie chce nawet poszukać...
To jest JAVA czy OGAR a nie ścigacz gdzie każdy pierdułek ma znaczenie w końcowym efekcie docierania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robaki30
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:41, 17 Kwi 2010    Temat postu:

plusminus napisał:
Cytat:
I nie zamulać że przy 3k
A co Ty masz obrotomierz w czeskim sprzęcie? Laughing



To była przenośnia akurat Smile Ale wiadomo jakie są niskie obroty a jakie wysokie przecież.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 12:53, 18 Kwi 2010    Temat postu:

po prostu w czasie docierania wszystkie części wymienione dopasowywują się do siebie..... jeżeli ostro wstawiałeś mu w pi*de to myślę że V-max już nie wzrośnie natomiast pytasz czy te 350km wolnej jazdy coś da...... powiem tak na pewno nie zaszkodzi a zyskasz bo jak nadal ostro będziesz mu dawał to się nawet może zatrzeć oraz na osiągach na pewno stracisz i na wymianie docieranych części Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin