jawka-schemat ukladu kierowniczego!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vete
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:55, 09 Kwi 2010    Temat postu: jawka-schemat ukladu kierowniczego!

Witam
Mam problem z układem kierowniczym w mojej jawce czy ktos mógł by wrzucić schemat, który z pewnością mi sie przyda xD
z góry dzieki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 18:59, 09 Kwi 2010    Temat postu:

A co? pompa wspomagania przestaje działać? Twisted Evil
Jaki układ kierowniczy w jawce? Masz problemy z zawieszeniem, tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vete
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:02, 09 Kwi 2010    Temat postu:

tak ogólnie mam problem ze ściągnieciem kierownicy wydaje mi sie ze jest ona przyspawana nie idzie jej w ogole sciagnac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 19:09, 09 Kwi 2010    Temat postu:

ciezko poszukać? http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/kwestia-tulejek-w-przednim-zawieszeniu,8402.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vete
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:23, 09 Kwi 2010    Temat postu:

nie za bardzo o to mi chodzilo lagi i kolo juz mam sciagniete i mam problem teraz z wyciagnieciem kierownicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liliput
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: NKE

PostWysłany: Pią 19:47, 09 Kwi 2010    Temat postu:

ona siedzi na klinie chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ginalski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)

PostWysłany: Sob 12:37, 10 Kwi 2010    Temat postu:

kiedyś był taki temat, ale go nie znalazłem. z tego co pamiętam to trzeba napier*alać młotem ile się da, bo inaczej nie wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajoj150
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 14:01, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Ja dziś miałem taki sam problem. Ale mój tato magicznym młotkiem przypieprzył raz w kierownice. I wyleciała Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 14:17, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Na środku kierownicy jest łepek śruby (M6, kluczyk 10). Odkręcasz ją trochę i młotkiem delikatnie pukasz (jak stawia opory to mocniej ale żebyś gwintu nie zerwał). Potem znowu trochę wykręcasz i młotkiem. Jak już wyciągniesz tą śrubę (dosyć długa) to powinna ci dołem wylecieć taka nakrętka z ząbkiem. Dołem znaczy tam, gdzie masz na rurze wspawanej do ramy tabliczkę
(jak masz xd). Powinno wylecieć tą rurą (rurką w sumie). Jak już ci to wyleci to bierzesz młotek i od dołu kierownicę traktujesz. Raz z lewej raz z prawej żeby rówmo wychodziła i żeby się nie wygięła. Jak czegoś jeszcze nie łapiesz to pisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Sob 17:16, 10 Kwi 2010    Temat postu:

U mnie miałem ten sam problem to złapałem za młotek gumowy i nap**** ile wlezie i po rozwaleniu 2 młotków gumowych kierownica została wyjeta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 17:32, 10 Kwi 2010    Temat postu:

ludzi nawalacie tymi młotami w kiere nie wiem po co. Ja popuszczam śrubkę trzymającą kierownice lekko uderzam młotkiem w główkę śruby żeby poszła w dół jak pójdzie w dół odkręcam znowu i palcem popycham ją dalej po chwili ze spodu wypada taka jakby tulejka z gwintem i ząbkiem wtedy siadam na bak i kręcąc w lewo i [link widoczny dla zalogowanych] wyciągam kierownice, jak nie idzie polewam wd40 czekam i z chodzi jak marzenie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:08, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin