Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka nie odpala
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 16:23, 01 Cze 2012    Temat postu:

Kolego mówię tak bo sam miałem tak że iskra była palił ale nie dało się jeździć wymieniłem cewkę i wróciło wszystko do normy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 11:32, 02 Cze 2012    Temat postu:

Dzisiaj ustawiłem zapłon patrze i iskra jest mocna przejechałem może z 1km i zaczeła strasznie przerywać i jest tak jak wtedy że nawet na 1 biegu nie da się jechać a dodatkowo iskra stała się strasznie słaba i ma kolor jakby "różowawy" więc czy to napewno wina jakiejś z cewek czy czegoś innego? Bo gaźnika chyba raczej nie. Co się z nią dzieje? Jak to naprawić?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Sob 11:36, 02 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:50, 02 Cze 2012    Temat postu:

ustaw jeszcze raz zapłon,i sproboj na innej swiecy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:04, 02 Cze 2012    Temat postu:

Ustawianie zapłonu mu nic nie da. Kiedy ostatni raz wymieniałeś cewkę??? Ja w ogarze tak miałem jechałem normalnie jakiś czas później zaczął szarpać no i musiałem się zatrzymywać po wymianie cewki i kondensatora wszystko wróciło do normy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 13:47, 02 Cze 2012    Temat postu:

jawke mam 2 lata i ani razu nie wymianiałem cewki. ustawiłem jeszcze raz zapło i jest to samo, sprubuję może znajde jakiś iskrownik na złomie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Sob 13:49, 02 Cze 2012    Temat postu:

Takie objawy mogą również wskazywać na uszkodzenie kondensatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 14:22, 02 Cze 2012    Temat postu: Re: Jawka nie odpala

asd123 napisał:
próbowałem na różnych świecach, kondensatorach odpalić i nic nawet jeszcze ustawiłem zapłon.


Czytaj uważnie. Tak jak mówię spróbuj z tą cewką mi to pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:01, 03 Cze 2012    Temat postu:

jeśli po rozgrzaniu robią się problemy to może być kondensator... ale raczej nie, rzadko to się trafia prędzej świeca sie syfi przez uszkodzony lewy uszczelniacz na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Śro 18:46, 06 Cze 2012    Temat postu:

Jawke odpaliłem ale chodzi tylko jak zapłon jest ustawiony 4mm przed gmp lub nawet troche więcej ale jak ustawie te 2mm to strasznie przerywa. Czy przez to części się szybciej nie wyrobią i czy jawka przez to nie jest słabsza. (nie pamiętam ile ma siły bo ostatni raz jeździłem nią ponad 2 tygodnie temu)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Śro 18:49, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 14:10, 07 Cze 2012    Temat postu:

jeśli ustawiasz zapłon według książki jawki dokładnie i przerwę między platynkami ustawiasz w GMP i masz przestawioną krzywkę (lub wał na czopie) to nic dziwnego że takie wartości Ci wychodzą i jest problem z regulacją im wcześniejszy zapłon tym większa moc (uogólniając) ale oczywiście do pewnej granicy, po jej przekroczeniu zaczyna się spalanie stukowe i przestrzały w gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Czw 16:45, 07 Cze 2012    Temat postu:

a ile wynosi ta granic że można wycisnąć największą moc? czy jak bym mógł ustawić zapłon 2mm przed gmp (mam 4mm) to jawka była by znacznie mocniejsza czy raczej bez różnicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 0:07, 08 Cze 2012    Temat postu:

powiedz mi najpierw czy w gmp jest punkt w którym platynki są najszerzej otwarte czy moze ten punkt przychodzi w innym miejscu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 11:23, 08 Cze 2012    Temat postu:

największą szczeline mam na platynkach jak tłok jest gdzieś ponad 1cm po gmp ale miałem tak jeszcze na starym wale i wszystko było dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 12:51, 08 Cze 2012    Temat postu:

no to albo masz przestawiony wał albo krzywkę czy też wirnik źle zamontowany wtedy 4mm przed gmp to całkiem normalna wartość, wiele razy to powtarzałem w takim przypadku ustawianie zapłonu dokładnie według instrukcji obsługi się nie sprawdza (pewnie i tak regulacji Ci nie starczy...) 1,8mm przed gmp ma być w momencie gdy platynki zaczynają się otwierać a 0,4 w miejscu najszerszego otwarcia a nie w gmp! bo jak wiemy w gmp wcale nie są najbardziej otwarte, wniosek jest taki że musisz ustawić poprawnie zapłon a najlepiej sprawdź czy to krzywka czy wał są winne innego punktu rozwarcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin