Jawka 50 Mustang ma wysokie obroty
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:15, 09 Sty 2012    Temat postu: Jawka 50 Mustang ma wysokie obroty

Witam forumowiczów! Nie wiem czy już taki temat był, ale szukałem i nie znalazłem Very Happy . Tak więc przejdźmy do rzeczy. Jakiś czas temu Jawka paliła dobrze, wyregulowałem zapłon i ustawiłem gaźnik było git Razz . Tak więc teraz odpalam i motorek osiąga od razu wysokie obroty (bardzo wysokie) dodam że przepustnica opada do końca a linka się nie zacina. Tak więc już nic nie wiem dodam że oryginalnego filtru nie miałem to zakupiłem stożkowy. A i czy pogięty pływak może zdawać egzamin w gaźniku (nie dziurawy). Z góry dzięki i jeśli taki temat był to przepraszam (mogłem go nie zauważyć). Rolling Eyes Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 17:35, 09 Sty 2012    Temat postu:

Co masz na myśli pisząc "pogięty" kołnierz pływaka mysi być równy bo inaczej poziom w komorze byłby zmienny, ale jeśli jest lekko wgięty np od dołu to nie powinno być różnicy, pod warunkiem szczelności. Jak pracuje bez filtra powietrza? Oraz jak reaguje na dodanie gazu przepustnicą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:44, 09 Sty 2012    Temat postu:

Bez filtra tak samo a na ruchy przepustnicą całkiem dobrze .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 18:15, 09 Sty 2012    Temat postu:

Jak popatrzysz na gaźnik ze strony dysz to tą śrubką ze sprężynką musisz wyregulować obroty, najprawdopodobniej musisz ją odkręcić (nie wykręcić!) jak nie to będzie przyczyną to spróbuj wyczyścić gaźnik, odkręć dysze, przedmuchaj je, wykręć kopułkę pływaka i w miejsca od dysz (jak masz kompresor) dmuchnij powietrzem, może któraś rurka jest zatkana i nie podaje dostatecznie paliwa. Czy jak próbujesz ruszyć to gaśnie ? I czy jak dodajesz gazu i popuszczasz to obroty na chwilę spadają i znów są wysokie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:02, 10 Sty 2012    Temat postu:

Śrubką od wolnych obrotów nic nie zrobi (patrzyłem Very Happy ) ,a z miejsca rusza dobrze tylko jak jadę to wogóle nie musze trzymać manetki bo sam jedzie. A jak dodaje gazu to tak jak zwykle ale jak tylko wcisnę sprzęgło to od razu full obroty. Shocked

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawencjarz dnia Wto 6:06, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:27, 10 Sty 2012    Temat postu:

przytkaj powietrze, a później zlokalizuj gdzie ciągnie lewe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:55, 11 Sty 2012    Temat postu:

Zdjąłem filtr no i zapaliłem i przytkałem to zgasł, czyli lewego powietrza chyba nie ciągnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 17:17, 11 Sty 2012    Temat postu:

po co ściągałeś filtr? trzeba było z założonym filtrem, może Twój stożek jest gdzieś pęknięty albo przepuszcza na króćcu poza tym stożek stosujesz cały czas na własne ryzyko, ja bym się rozejrzał za oryginalną puszką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:34, 12 Sty 2012    Temat postu:

Ja bym chciał założyć oryginalny filtr tylko że nie wiem gdzie go kupić. Confused Może Wy znacie jakieś dobre sklepy z częściami do Jawek czy Rometów gdzieś w okolicach Siedlec albo Sokołowa Podlaskiego? Był bym wdzięczny. Smile Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 20:25, 12 Sty 2012    Temat postu:

allegro, motobazary to podstawowe źródło zaopatrzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
051096
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:56, 12 Sty 2012    Temat postu:

napisz w dziale"KUPIE" i na pewno ktoś ci napisze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:05, 13 Sty 2012    Temat postu:

Z filtrem i bez filtra tak samo bo filtr szczelny (sprawdzałem). Dzisiaj jeszcze raz wyregulowałem zapłon, ale pali tak samo, może trzeba ustawić poziom paliwa bo tak patrzyłem to świeca jest czarna a powinna być taka jak kawa z mlekiem. Co myślicie? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 17:21, 13 Sty 2012    Temat postu:

rozumiem, że świec jest dobrana taka jaka ma być, jeśli tak to wychodzi że dawka paliwa jest za duża, ale to gryzie się z obrotami, ja bym dalej szukał nieszczelności, jeśli dolot jest ok to pewnie uszczelniacze na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzele ( mazowieckie )

PostWysłany: Nie 10:09, 15 Sty 2012    Temat postu:

Ja miałem identyczny problem w ogarze i okazało się że były łożyska na wale i uszczelniacze padnięte . Złap za krzywkę na kole magnesowym i sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach na wale .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:58, 15 Sty 2012    Temat postu:

Moja świeca to Iskra F95 w Jawce dobrze się spisywała. A żeby te uszczelniacze zmienić to trzeba silnik z ramy wymontowywać, czy nie? Nigdy tego nie robiłem więc się pytam. Surprised

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawencjarz dnia Nie 15:01, 15 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin