Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka 50 Mustang ma wysokie obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:05, 25 Lut 2012    Temat postu:

witam znowu, w mojej Jawce parę dni temu zmieniłem pływak ponieważ był pogięty i co najgorsze kołnież był złączony z pływakiem, co tego wcześniej nie zauważyłem, druga rzecz to wymiana przepustnicy i iglicy z zapinką, w przepustnicy był rowek na śrubkę wolnych obrotów zużyty i kręcenie śrubką nic nie dawało Confused , no a w iglicy rowki były poszczerbane i zapinka przeskakiwała. Tak jak mówiłem, zmieniałem przepustnice i ona coś do końca nie opada (zacina się przed końcem), posmarowałem ją olejem ale to nic nie dało, może by ją papierkiem ściernym przetrzeć? Co byście Wy zrobili? Dzisiaj jeszcze sprawdze nieszczelności sprayem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 9:01, 25 Lut 2012    Temat postu:

zmierz przepustnicę i tuleję w gaźniku, raczej stawiam na słaba jakość przepustnicy (raczej nadwymiarowej nie kupiłeś), jeśli różnica jest na prawdę mała to możesz ręką próbować papierem jakimś drobnym, jak wymiary są mocno poryte to trzeba by to objechać na czymś obrotowym żeby było równo. Oczywiście rozumiem, że sprawdzasz tą przepustnicę bez linki, iglicy i śruby regulacyjnej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:07, 26 Lut 2012    Temat postu:

Włożyłem starą przepustnicę, z tą nową jeszcze zobaczę Laughing . Ale pojawił się nowy problem (szlag by trafił Confused ) wczoraj miałem zobaczyć lewe powietrze czy nie dopływa, no i odpalam moplika no i na początku dostaje wysokich obrotów i tak jakby miał zgasnąć i tak parę razy aż zgasł, no i kicha. Już patrzyłem wszystko... Ale nic. Crying or Very sad . A cewka może mieć coś z tym wspólnego albo kondensator, bo już nie wiem co z nim zrobić, teraz fajna pogoda śnieg opadł i by się pojeździło... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin