Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka 50 Mustang ma wysokie obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 16:45, 15 Sty 2012    Temat postu:

więc zacznijmy od tego że świeca jest zła, żeby wymienić uszczelniacze nie trzeba wyciagać silnika, zależy tylko czy łożyska są w dobrym stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Nie 17:13, 15 Sty 2012    Temat postu:

ja na takiej świecy jeździłem i było dobrze lecz właśnie miała trochę za duże obroty, czy to mogło być przyczyną??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:00, 15 Sty 2012    Temat postu:

chcesz się kłócić? a od czego świeca jest czarna? jak w ogóle możesz regulować gaźnik jeżeli masz źle dobraną świecę? po coś są te wartości termiczne i są dobierane konkretnie pod silniki żeby się do tego stosować, sprawny silnik pali prawie na każdej świecy, ale nie działa prawidłowo. I teraz masz problem bo właściwie Twoje objawy są zafałszowane, nie można określić czy dawka paliwa jest ok czy nie bo masz zamontowaną niewłaściwą świecę, więc zamontuj właściwą weź dezodorant, zdejmij prawą pokrywę i sprawdź czy nie łapie lewego powietrza pod zapłonem (nie pryskaj na platynki tylko...) i przy okazji sprawdź resztę układu ssącego, jak nic nie znajdziesz to pomyślimy no i ocenimy wtedy świecę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:46, 16 Sty 2012    Temat postu:

W poradniku którego napisał macq jest o tym że można używać Iskry F95 i tym się posłużyłem. Jeśli ta jest zła to jaką byś proponował (na lato) ? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 14:41, 16 Sty 2012    Temat postu:

z tego co zauważyłem w tym tutorialu świeca jest polecana na lato a teraz mamy zimę... druga sprawa jest taka że już polemizowałem z tym bo ta świeca jest stanowczo za zimna (za dużo ciepła oddaje), najlepsza masz w instrukcji obsługi, jest tam oznaczenie PAL ale bez problemu można sobie zamienić na inne marki, do jawki przewidziano, jeśli bierzemy pod uwagę iskry, model F70/75 i takie należy stosować trzymając sie fabrycznych nastawów. Oczywiście opisywałem już to, że można próbować inaczej, testując odpowiednie ustawienia ale bazą wyjściową musi być 100% sprawny silnik na ustawieniach fabrycznych i wtedy dopiero jak ktoś by chciał można by się pokusić o świecę zimniejszą, zmniejszenie dawki paliwa, opóźnienie zapłonu (lub zwiększenie dawki i przyśpieszenie w zależności od oczekiwanych efektów). Ale zaczynać trzeba od sprawnie działającego silnika przy parametrach jakie fabryka przykazała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:40, 16 Sty 2012    Temat postu:

Czyli jak bym chciał na zimę to F75, a na lato F95. Tak? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:02, 16 Sty 2012    Temat postu:

Zobacz czy dysze są do końca powkręcane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:09, 16 Sty 2012    Temat postu:

Powkręcane i przedmuchane powietrzem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 21:14, 16 Sty 2012    Temat postu:

nie, producent nie rozgranicza świec na zimowe i letnie co najwyżej olej w skrzyni, ale skoro zamiennikiem PAL'a są 2 różne iskry to ewentualnie jeśli się komuś chce to zamontował bym f70 zimą a f75 latem przy czym najważniejsza jest odpowiednia odległość na elektrodach, dobrze ustawiony zapłon i dalej regulacja gaźnika ale Ty szukaj lewego powietrza sprayem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawencjarz
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:40, 02 Lut 2012    Temat postu:

Sorry że się tak długo nie odzywałem, niedługo zobacze simmeringi czy są dobre jak nie to je wymienie. Teraz nie byłem przy motorku bo strasznie zimno, może jak się ociepli. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 10:14, 03 Lut 2012    Temat postu:

ja mam tylko pytanie. po jasną ciasną świecę zmieniać na zimę , skoro to nic nie zmieni.
świece zimą szybko sie zużywają niestety. niezależnie od ich parametrów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 14:53, 03 Lut 2012    Temat postu:

świece się zużywają jak lejemy za dużo oleju, mamy źle wyregulowany gaźnik, uszkodzony kondensator bądź cewkę albo odpalamy silnik na chwilę i gasimy (czy też przepalamy nie rozgrzewając odpowiednio), u mnie świece wytrzymują w okolicach 3 lat, (jawką nie jeżdżę więc pewnie wytrzyma więcej...) w samochodzie nie wymieniałem już od 150 000km na gazie i jak na razie wyglądają dobrze (jeszcze ze 20 000 zrobię o ile uszczelnienie ceramiczne nie zacznie przepuszczać bo kolor już nabiera...) a czy jest sens wymieniać świecę? jak zamiennikiem oryginalnego pal'a jest iskra f70/75 to można kupić jedną taką drugą taką i jeśli komuś się chce to wymienić na zimę, w końcu to minutka właściwie jest, różnica będzie tak odczuwalna jak dopompowanie powietrza na zimę albo zakładanie kaftanika na akumulator...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 17:12, 03 Lut 2012    Temat postu:

kaftanik na aku to jest przecież hit zimy Very Happy
jak słysze że ktoś aku w to pakuje to mi sie żal go robi.
rozumiem osłonić aku przed wilgocią nadmierną , czy śniegiem (patrz aku w autosanach starych) ale w osobówkach te wszystkie pokrowce mają taki sam sens jak zimowe opony tej zimy. mam w jednym aucie letnie i z powodzeniem jeżdżę bez problemu. w dodatku załapałem już w tym roku rekordzik na pobliskim stacjonarnym fotoradarze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 18:30, 03 Lut 2012    Temat postu:

w ramach offtopu: ja na letnich już trzeci rok jadę bo felgi się pogięły a nie chce mi się płacić za każdą przekładkę, na śnieg to ja mam umiejętności, sipę i łańcuchy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 20:56, 03 Lut 2012    Temat postu:

no ja teraz śmigam na letnich autem na handel , więc wolałbym śniegu nie załapać

reflektuje ktoś może na Volkswagena Phaetona 6.0 W12 450KM z 2008r ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin