Jawa Mustang 50, 1971 rok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiosenki
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 16:56, 17 Wrz 2013    Temat postu: Jawa Mustang 50, 1971 rok

witam,
kupiłem Jawa Mustang 50 na złowmie ,wygląd jest dobry jak i silnik z zewnątrz lecz nie mogę sprawić aby się iskra pojawiła,kompresja jest , kupiłem nową cewkę i nadal nie ma iskry(jest iskra ale na platynkach) już nie wiem co mam ustawić żeby ta iskra była.
Proszę pomóżcie.

Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciacho0o
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:18, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Sprawdź całą elektryke, kable, kabel od cewki do fajki, fajke, no i na swiecy innej zobacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 22:41, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Krzywe platynki, zużyte platynki, źle podłączone, źle wyregulowane, uszkodzony kondensator ot lista, wszystko było, trzeba szukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiosenki
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 13:35, 18 Wrz 2013    Temat postu:

wszystko sprawdziłem i jest dobrze podłączone tylko stacyjka jest rozebrana,czy może przez stacyjkę nie działać że iskry nie ma ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruszi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 13:46, 18 Wrz 2013    Temat postu:

no. może Very Happy ogólnie żeby wyłączyć silnik, to w stacyjce ustawiasz 'klucz' w odpowiedniej pozycji, a przez to w stacyjce fizycznie łączysz cewkę z masą. może u Ciebie być to przez przypadek połączone. warto zrobić z tym porządek

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ruszi dnia Śro 13:46, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 7:27, 19 Wrz 2013    Temat postu:

W jawce elektryka jest prosta jak konstrukcja cepa, nie możesz zrobić, zapłonu na krótko? Do tego tylko jeden przewód jest potrzebny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiosenki
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:30, 19 Wrz 2013    Temat postu:

Na wstępie zaznaczę że z pojazdów mechanicznych to mam 20 letni rower a Mustanga kupiłem z czystej ciekawości bo nie chcę wiecznie rowerem jeżdzić. Iskrę już mam,wszystkie kable wyciąłem ze stacyjki i ze schematu wykumałem jak na krutko podłączyć,teraz mam problem z gaźnikiem bo coś z tą blaszką powyginałem i się zalewa świeca. Powiedzcie Mi gdzie te filtry trzeba założyć bo coś wyczytałem ale obrazka nie widzę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiosenki dnia Czw 16:50, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 7:17, 20 Wrz 2013    Temat postu:

O matko bosko kochono będzie z tobą ciężko. Najpierw jak nic nie wiesz a się zabierasz trochę teorii, Motorowery ROMET - Obsługa i Naprawa.pdf (skoncentruj się na silniku 223p i ogarze 200 - ma silnik jawki tylko zdławiony do chyba 2KM).
Jawka ma fabrycznie tylko jeden filtr - filtr powietrza. Zwykle znajduje on się pod bakiem (niektórzy przenoszą go trochę wyżej - we wnękę w baku). To że musi być czysty i drożny pisać chyba nie muszę, no i szczelność to podstawa.
Gaźnik regulujemy tak:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/jak-prawidlowo-regulowac-gaznik-jikov-psb-2917-jawka-ogar,18698.html
Jak szukasz jakiś poradników to zacznij tutaj:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/
Do tego pamiętaj że jeśli wyciągnąłeś ją ze złomu to może mieć zarżnięty silnik, fajnie by było gdybyś sprawdził kompresję (np u jakieś mechanika jak się ładnie uśmiechniesz).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiosenki
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 14:08, 21 Wrz 2013    Temat postu:

Mam iskrę ale nie chce palić,kolega mi podpowiedział że mam iskrownikiem ruszać w prawo i lewo bo iskra nie jest w swojej pozycji ?

czy to prawda z tym iskrownikiem i jak mam tą pozycję dla iskry znaleźć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 18:53, 21 Wrz 2013    Temat postu:

Mam rację będzie ciężko. Czytałeś tą książkę o której pisałem wyżej? Wnioskuję że nie a szukajki używać nie potrafisz. Cóż trudno przeciągnę cie,
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html
Jak nie jarzysz to napisz, wytłumaczę ci to łopatologicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin