Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa 50 typ 20 nie odpala
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Pią 13:28, 22 Lip 2011    Temat postu:

Ja bym wymienił na twoim miejscu cewkę zapłonową (przy silniku), oraz przeczyściłbym wszystkie styki i zaizolowałbym je rurkami termokurczliwymi. Kupisz je w hurtowni elektrycznej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:05, 22 Lip 2011    Temat postu:

Manioko15 napisał:
Ja bym wymienił na twoim miejscu cewkę zapłonową (przy silniku), oraz przeczyściłbym wszystkie styki i zaizolowałbym je rurkami termokurczliwymi. Kupisz je w hurtowni elektrycznej.

Ale ta cewka jest nowa, kilkudniowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Pią 16:18, 22 Lip 2011    Temat postu:

spuść olej i zobacz czy odpali jak odpali to znaczy ze masz pierdyknięty simmering

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 16:35, 22 Lip 2011    Temat postu:

lkk1994 napisał:
spuść olej i zobacz czy odpali jak odpali to znaczy ze masz pierdyknięty simmering


nie, na to są trochę inne objawy, kolega pisał coś o mechaniku coś o zapłonie, ale nie podał nam jak ma ustawiony zapłon i czy w ogóle tam zaglądał, proponuję wyczyścić wyregulować, iskra musi pojawiać się przy każdym obrocie wału. Jeśli nie potrafisz rozpoznać usterki (poczytaj forum, instrukcję obsługi), a jeśli jest typowa (źle ustawiony zapłon, zabrudzony przerywacz) to będziesz musiał sprawdzać wszystko po kolei, czy cewka podaje prąd (cały czas, po odłączeniu platynek), czy platynki są dobre (wszystkie kable dobrze podłączone, są proste nie nadpalone) i czy wtedy prąd jest przerywany podczas zwarcia platynek, czy kondensator jest sprawny (czy iskra jest odpowiednia i pojawia się cały czas) czy cewka butelkowa jest sprawna (mimo dochodzącego przerywanego prądu do cewki iskra nie pojawia się).


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slajdolot
Nowy
Nowy



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Śro 8:19, 27 Lip 2011    Temat postu:

Witam! Ja miałem taki przypadek, moja jawka (kaczucha) jeździła bez problemu do momentu rozsypania się sprzęgła. Zakupiłem nowe tarze i przy okazji oddałem blachy do znajomego lakiernika. Jako że nie miałem czasu zająć się składaniem wszystkiego do kupy przeleżała czły rok w częściach. Jkiś miesiąc temu stwierdziłem, że przyszedł czas na składanie i zabrałem się do pracy. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało sie że nie ma iskry i zaczeło się kombinowanie. Cewkę butelkową wykluczyłem na początku bo nie było z nią problemów do samego remontu. Cewki zapłonowa i od świateł dawały napięcie. Rozebrałem i wyczyściłem magneto (znalazłem taką poradę na forum) wyczyściłem platynki oraz ustawiłem zapłon i nic. Podłączyłem cewkę pod akumulator 6V od samochodzika dziecka i cewka okazała się dobra. Ominołem instalację poprzez bezpośrednie podpięcie cewki butelkowej z cewkami w magneto i nadal lipa. Trochę podłamany niepowodzeniem zaczołem szukać mechanika ale postanowiłem wymienić jeszcze platynki i wczoraj w ramach walki z nudą zrobiłem to. I okazał się to strzał w dziesiątkę. Iskra jest mocna, koloru niebieskiego.
Rada moja taka podłącz cewkę bezpośrednio do iskrownika i sprawdź wtedy iskrę, możesz jeszcze przed tym wywalić kondensator może on dostaje przebicia. Jak to nic nie da to to wymień platynki i ustaw zapłon wg. opisu z forum. Powinno wszystko śmigać. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:14, 02 Sie 2011    Temat postu:

Jestem załamany, właśnie jawa wróciła od innego mechanika- ponoc talent ma i nie odpala dalej Evil or Very Mad Jedyna zmiana to iż jest iskra nareszczcie, simeringi zmienione i nic, gaźnik wyczyszczony.
Pomocy. Dla ułatwienia dodam co w niej zostało zrobione:
-nowa cewka WN
-nowa cewka NN
-zmieniony kondensator
-kilka świec
-ustawiony zapłon i poziom paliwa
-nowe simeringi na wale
-uszczelniony cylinder, głowica, tłok
Jakieś pomysły?? Blue_Light_Colorz_PDT_14 )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Wto 20:21, 02 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Śro 17:16, 03 Sie 2011    Temat postu:

weź z samostartem spróbuj odpalić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin