Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa 50- kilka pytań.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:56, 19 Sie 2010    Temat postu:

razor500 napisał:
Jak świeca jest sucha to iglica o 1 rowek w stronę szpica

Tak.
razor500 napisał:
lub blaszka w komorze pływakowej w duł?

Nie, nie w "duł". A nawet nie w "dół". Jeżeli chcesz dać więcej paliwa w komorze, pływak musi być wyżej czyli blaszkę musisz pogdiąć do góry. To też na logikę Wink.

razor500 napisał:
Da się ustawić gaźnik w ten sposób, żeby poziom paliwa w komorze ustawić ciut wyższy niż powinien być i potem regulować samą iglicą, żeby silnik nie mulił, nie przerywał przy wyższych prędkościach, palił ładnie ciepły i zimny oraz trzymał wolne obroty?

No niestety. Te gaźniki są na tyle wredne, że wszystko musi ze sobą grać jak ta lala.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 21:57, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:20, 19 Sie 2010    Temat postu:

Racja, "dół", a nie "duł" i jeszcze raz racja, nie w dół tylko w górę. plusminus trochę mi namieszał, ale już wszystko ogarnąłem.
I po raz 3 racja, żeby te gaźniki wyregulować to trzeba trochę czasu i starań. Niedawno regulowałem gaźnik kilka dni, aż w końcu się udało. Nagle moto osłabł, to ja tam sprawdzam zapłon i wszystko ok. No to do gaźnika. Rozregulowałem gaźnik niepotrzebnie, bo pierścień strzelił i gaźnik rozregulowany do tej pory.
Muszę go jutro porządnie wyregulować, może jakoś się uda. Przynajmniej już wiem, kiedy i na który zmienić rowek na iglicy. Ale najgorzej będzie z wyregulowaniem komory pływakowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 22:24, 19 Sie 2010    Temat postu:

Komora pływakowa? Polecam ten temat Arrow http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/regulacja-gaznika-spokojnie-szukalem-nietypowe-pytanie,17082.html

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 23:42, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:43, 19 Sie 2010    Temat postu:

Dzięki. Co prawda wysłałeś mi link z "404 error", ale odnalazłem ten temat sam, nie musiałem dużo szukać i przyda się do regulacji. Obiło mi się o uszy, że poziom paliwa powinien być kilka mm od krawędzi komory, tylko właśnie nie pamiętałem ile, ale już wiem. Ale nikt tam nie wspomniał na jakim rowku ma być iglica. To się ustawia dla każdego silnika inaczej, czy ma być na 2 rowku, lub gdy moto na dotarciu, na 1 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:44, 19 Sie 2010    Temat postu:

Odruchowo dałem kropkę na końcu linka. O taki odruch poprawnego pisania. Polecam co niektórym...
Ja dałem jakieś 13mm od krawędzi komory i zapalił od kopa pierwszy raz po remoncie. Zobaczymy jak będzie się zachowywał na wyższych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:52, 21 Sie 2010    Temat postu:

Ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Wynosi 12-13mm od krawędzi tej komory. Zimna zapaliła z 1 kopa. Pojechałem się kawałek przejechać i wróciłem do domu. Zgasiłem ją i od razu zapaliłem i też zapaliła z 1 kopa na ciepłym silniku. Wkręca się ładnie na obroty, dobrze przyspiesza, ale po przejażdżce śweca na elektrodzie ma kolor czarny, suchy, na gwincie mokra. Iglica wtedy była na 2 rowku od szpica. Zmieniłem na 3 rowek od szpica i już problemy z odpalaniem. Odpaliła gdzieś za 3 kopem i do tego nie ma wolnych obrotów. Śrubą od obrotów się bawiłem i nic nie dało, Przyspieszenie ma takie jak na 2 rowku, od niskich obrotów ciężko jej się wkręcić, ale na wyższych i średnich jest tak jak na 2 rowku. Za to po przejażdżce świeca na gwincie mokra i na elektrodzie czarna i miejscami lekko wilgotna, ale w większości sucha. Co robić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Sob 13:06, 21 Sie 2010    Temat postu:

Ustaw iglicę na 2 rowek, świeca jest czarna bo masz za bogatą mieszankę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:48, 21 Sie 2010    Temat postu:

juskief napisał:
Ustaw iglicę na 2 rowek, świeca jest czarna bo masz za bogatą mieszankę.

Jeżeli polecasz mu ustawić iglicę na 2 rowek od szpica, w efekcie mieszanka będzie jeszcze bogatsza niż teraz na 3 rowku od iglicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:12, 21 Sie 2010    Temat postu:

W sumie to już zwątpiłem, bo iglicę przestawiałem 2 razy. Ale przestawiałem tylko na 2 rowki. Na 2 i na 3 od szpica. Wiem, że na tym po pierwszym przestawieniu, świeca była na elektrodzie sucha czarna, a po przestawieniu na inny rowek była na elektrodzie czarna sucha, miejscami wilgotna. To na którym worku było lepiej ustawione? Na tym co świeca była cała sucha, czy na tym, na którym była sucha i miejscami wilgotna, bo już nie wiem, w która stronę przestawiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:20, 21 Sie 2010    Temat postu:

Szczerze mówiąc, to ja myślałem, że umiem ustawiać ten gaźnik, ale dziś mój Jikov udowodnił, że jednak nie umiem;/.
To zależy na którym odpala Ci lepiej. W sumie lepiej jest, gdy dostaje więcej paliwa, wtedy mniej się grzeje, czyli 2 rowek od szpica. Ale jeżeli na tym ustawieniu źle pali ciepły i zimny, to daj na 3 rowek.
Tyle tylko mogę Ci pomóc. Prostota tego gaźnika jest na tyle zabójcza, że jest on nie do ogarnięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:51, 21 Sie 2010    Temat postu:

Tzn. na 1 z rowków(za chiny nie mogę sobie przypomnieć czy to był 2 czy 3 od szpica) ciepły i zimny pali z 1 kopa, ma wolne obroty, ładnie się skręca na obroty i przyspiesza jak powinien. Czyli wszystko jak powinno być, ale martwi mnie kolor świecy. Już kilka świec dostało przebicia, prawdopodobnie przez źle wyregulowany gaźnik i szkoda mi kolejnej wyrzucać. A żeby świeca dostała kolor taki, żeby już bardziej się nie zrobił, to jaki dystans minimum trzeba przejechać, bo ja robiłem z 0,5-1.0km i sprawdzałem jaki kolor ma świeca. Może to za mało, żeby świeca uzyskała swój kolor? I potrzeba do tego wysokiej prędkości? Bo ja jechałem na 2 biegu tylko. Sprawdzałem jak się wkręca i wogole, a nie jechałem ile fabryka dała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaniak1
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:15, 24 Sie 2010    Temat postu:

Ostatnio jeździłem i wszystko było ok do samego końca. A dzisiaj zimna coś słabo paliła. Gdzieś za 5 kopem. A zawsze odpalała za 1. Dałem jej czas na rozgrzanie, pochodziła z minutę, wbijam bieg i nie chce się zbierać. Takie szarpanie było czy jak to nazwać(tak jak motor chodzi gdy świeca zalana), no więc pomyślałem, że świeca zalana. Odkręciłem, była cała mokra. Wyczyściłem ją, odpaliłem jawę i dalej przerywa jak się jedzie. Zmieniałem rowki na iglicy, ale to nic nie dało. Poziom w komorze pływakowej taki jak ostatnio(około 12mm od krawędzi komory). Co jest grane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin