Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krawat274
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Śro 17:16, 07 Sie 2013 Temat postu: Jawa 50 dławi się |
|
|
Panowie pomożecie ? Zainstalowałem czechosłowacki kruciec (wcześniej jeździłem na krućcu od Ogara). Jawka śmiga jak rakieta, problem tylko w tym, że jedzie ładnie przez mniej więcej 10 sekund na wysokich obrotach, a później zaczyna się dławić i w końcu staje w miejscu. Macie jakieś pomysły co to może być? Moimi osądami są albo lewe powietrze przy krućcu albo zmiana rowka w gaźniku o jeden wyżej lub niżej. Jak sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 17:56, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Podnieś delikatnie poziom w gaźniku,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rivieradc94
Nowy
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrzosowa
|
Wysłany: Śro 19:01, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem problem tkwi w ustawieniu dawki paliwa tak jak ci kolega wyżej pisał spróbuj ustawić odpowiedni poziom paliwa podginając bądz odginając blaszkę możesz też jeszcze zobaczyć przy iglicy poustawiaj na wszystkich rowkach iglice i sprawdz na którym z nich będzie chodził najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 21:39, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
weźmy to na logike: jak po 10 s w obrotach sie dławi to znaczy że juz po prostu nie wyrabia ze spalaniem tak dużej dawki i sie dławi ; ) logiczne chyba ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 23:33, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Logicznie myśląc to tego paliwa brakuje i silnik gaśnie, bo nie ma co się spalać w nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 8:11, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a sprawdzał czy świece może zalewa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krawat274
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Czw 9:05, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Podniosłem iglicę o jeden rowek, zabezpieczenie było na 2 od góry teraz jest na 3, odgiąłem blaszkę od poziomu paliwa w komorze pływaka i nadal występuje ten sam problem. Dodam że dysze są czyste i sam gaźnik też, a świecy nie zalewa ( przy zmianie świecy jest tak samo ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radek111222
Początkujący
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:11, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Sprawdź kondensator, może łapie ci powietrze lewe gdzieś np, między króćcem a gaźnikiem?
POZDRO
EDIT:
Ewentualnie mógł się zapłon rozregulować-popatrz czy dobrze ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez radek111222 dnia Czw 19:12, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|