Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 12:49, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
bo to o to chodzi żeby mu po piździe dać ale go nie przegrzać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Wto 12:50, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Wto 14:21, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj rozbiorę go i zobaczę cylinder.
Ale tłok to już miałem wymienić ale jakoś tak wyszło.
Teraz wymienię.
I kupię porządną świecę i ustawie zapłon. Zobaczę co będzie potem.
Dzięki za udzielenie mi pomocy;]
Dam zdj. tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Wto 14:32, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 14:51, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | bo to o to chodzi żeby mu po piździe dać ale go nie przegrzać |
Po pi**zie to sobie możesz dać. Takimi maszynami się jeździ spokojnie, a tym bardziej na docieraniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 14:55, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon możesz sprawdzać ale ja jestem za opcją: zatarcie. Strzelanie i brak mocy to nic dziwnego, przegrzany silnik może chodzić jak z zapłonem samoczynnym a że nie masz zaworów to będzie strzelać. Najprostszy przykład to maluch z zerwanym paskiem od alternatora, pojedziesz dłużej to zacznie tracić moc, strzelać i po wyciągnięciu kluczyka nadal będzie chodził... Co do docierania to dyskusja była, jak dobierzesz luźne pasowania i trafisz na dobre części to możesz dawać mu ostro i nic się nie stanie ale zawsze lepiej docierać w sposób przemyślany .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Wto 18:03, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto zdjęcie.
Przyczyna była taka.
Pękł jeden pierścionek bo może za mocno mu dawałem.
Ale także tłok się ukruszył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:09, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No niestety, ale przegrzałeś go. Tłok łapał za dużo luz po rozgrzaniu, co doprowadziło do tego typu usterki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Wto 18:28, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Wto 18:11, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kupie nowy tłok i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Śro 7:31, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba cylinder też nowy potrzebny gdyż plusminus napisał: | Tłok łapał za dużo luz po rozgrzaniu, co doprowadziło do tego typu usterki. | , więc wymiana tłoka zmniejszy luz i zwiększy kompresje na pewno ale nie na długo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Śro 7:32, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 13:51, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką świecę najlepiej kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 13:54, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | No niestety, ale przegrzałeś go. Tłok łapał za dużo luz po rozgrzaniu, co doprowadziło do tego typu usterki. |
a ja myślałem, że to jest odwrotnie, tłok i pierścienie rozszerzają się szybciej niż tuleja i pierścienie pękają bo kończy się luz w zamku a jeśli nie pękną (luźniej pasowane) to obserwujemy spadek mocy bo tłok trze o tuleję
proszę o korektę jeśli się mylę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 16:02, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przegrzany, źle dotarty tłok się bardzo szybko wyciera, co powoduje po rozgrzaniu duży luz w tulei i łamie pierścienie. Często spotykam się z tym przypadkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Śro 17:15, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
arekd napisał: | Mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką świecę najlepiej kupić? |
PAL N8Y, idealna do Komarów, Jawek, albo Champion L82YC .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 19:32, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Irek napisał: | arekd napisał: | Mam jeszcze jedno pytanie.
Jaką świecę najlepiej kupić? |
PAL N8Y, idealna do Komarów, Jawek, albo Champion L82YC . |
A ile mniej więcej kosztuje taka świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi
Bywalec
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Śro 19:36, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Od 8zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 19:46, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki;]
Ogólnie dzięki wszystkim za zainteresowanie;]
Jutro założę i zobaczę.
Założyłem i odpalił za 1 kopnięciem (co u niego rzadkość)
Ale nie zauważyłem i źle założyłem zabezpieczanie od sworznia .
Pochodził chwile. Już wszystko posprzątałem i jadę się przejechać.
A tu nagę ujechałem 50 metrów i zgasł. Zapomniałem odkręcić paliwa. Myślałem że mi odpali a tu nic.
Rozbieram od nowa a tu zabezpieczenie wyleciało i mi zrobiło kreskę na tłoku i pierścionki się zablokowały. Ale patrze na cylinder a tu też jest kreska.
I mam pytanie. Nie będzie przez to słabszy?
I czy będzie dobrze chodził?. Kreska jest tam gdzie są te boczne otwory.
Założyłem jeszcze raz i odpalił i wszystko chodził, tylko przy 1 założeniu motor chodził sobie na obrotach i nie gasł, nie musiałem trzymać manetki. A za 2 założeniem już nie chce chodzić na stałych obrotach. I muszę trzymać manetkę żeby nie zgasł. I jak puszcze to tak jakby się zamulał i gasł.
Czy to może być spowodowanie tą rysą na tłoku i w cylindrze?
Proszę o szybką odp.
Temat można zamknąć.
Już wszystko działa bo kupiłem nowy cycek;) I wymieniłem;)
Rakieta;) Teraz tylko docieranie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Śro 17:41, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|