Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaśnie przy hamowaniu i na wolnych obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:55, 19 Sie 2006    Temat postu: Gaśnie przy hamowaniu i na wolnych obrotach

Witam. Mam taki problem: kiedy ostro hamuję i pod koniec hamowania naciskam sprzęgło to jawka albo bardzo zwalnia obroty (muszę maksymalnie przygazować żeby nie zgasła) albo gaśnie odrazu. Mam też inny problem. Kiedy chcę ruszyć spod świateł muszę dać sporo gazu i poczekać czasami nawet 2-3s żeby jawka zaczęła wchodzić na wyższe obroty.
P. S. W którą stronę wygiąć tą blaszkę przy dekielku od pływaka żeby wzbogacić mieszankę? W stronę dekielka czy pływaka?
Powrót do góry
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Nie 9:51, 20 Sie 2006    Temat postu:

To ze cie słabo chodzi jak jak już troche pojeździsz to nic dziwnego bo te silniki jak sie rozgrzeją to się rozszczelniają - takie materiały. A wtedy to może ci zarówno zgasnąć jak i stracić sporo mocy czy tez wolniej sie wkrecać na obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 10:24, 20 Sie 2006    Temat postu:

Wyczyść i wyreguluj gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Nie 11:04, 20 Sie 2006    Temat postu:

jeśli chcesz wzbogacić mieszankę, to musisz zmienić położenie zapinki na iglicy ( przy przepustnicy)na rowek niżej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 11:59, 20 Sie 2006    Temat postu:

moze ci tez sprzeglo ciagnie bo jak jest cieply to powinien elegancko chodzic na wolnych obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:26, 20 Sie 2006    Temat postu:

wzbogacanie w gore

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:22, 20 Sie 2006    Temat postu:

OK, zrobione. To było sprzęgło (dziwne, niedawno je regulowałem Confused ). Już nie gaśnie przy hamowaniu. Ale nadal mam problem z wolnymi obrotami. Wyregulowałem gaźnik, i teraz, kiedy włączę silnik wszyskto jest ok (nawet obroty są trochę za wysokie), ale kiedy silnik się nagrzeje to obroty znowu spadają i na światłach muszę gazować silnik żeby nie zgasł. Pozatym kiedy silnik wchodzi na wysokie obroty (bliskie max) to zaczyna się dławić jakby mu paliwa brakowało. I napiszcie co z tą blaszką bo ją powyginałem i teraz nie wiem czy mam bogatą mieszankę czy ubogą. Wydaje mi się, że w górę jest bogatsza ale pewien nie jestem.
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 5:52, 21 Sie 2006    Temat postu:

moze kompresja slaba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pon 7:11, 21 Sie 2006    Temat postu:

No a słaba kompresja jest związana z tym co napisałem w poście powyżej. Ja mam tak samo. W mustangach sprawa powinna sie mieć lepiej bo tam silnik jest bardziej na wierzchu wiec i powietrze lepiej chłodzi. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:26, 22 Sie 2006    Temat postu:

Kompresję mam dobrą. Niedawno zmieniałem tłok i pierścienie. Jednak to, że się dławi po maksymalnym otwarciu przepustnicy to chyba nie jest wina kompresji. Wcześniej tak nie było. Próbowałem zmieniać mieszankę, czyściłem dysze ale bez skutku. Co może być nie tak?
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 17:46, 22 Sie 2006    Temat postu:

no widzisz ... zmieniles tylko tlok i pierscienie i to moze byc przyczyna ja tez tak z simsonem mialem po prostu nowe pierscionki nie dotra sie do lustrzanej powierzchni a jak kupujesz cylinder nowy to powierzchnia cylindra nie jest gladka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:43, 23 Sie 2006    Temat postu:

Pireścionki się mam nadzieję dotarły bo jawka ładnie jedździ ale trochę za słabo Sad Ledwo 46 km/h wyciąga a w dwie osoby to tylko na dwójce da się jechać. (wcześniej nie było lepiej) Nie wiem teraz co wymienić: gaźnik (jest nieźle wypłukany i przepustnica jest wyjeżdżona) czy cylinder (w sumie nie wiem po co bo ładny jest ale jak się dotrze razem z pierścieniami to może motorek będzie lepiej jeździł). A co do tego dławienia się na wyskokich obrotach to była wina tej blaszki od pływaka. Wygiąłem ją i jest ok.
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 19:21, 23 Sie 2006    Temat postu:

wyciągnołes ją???, nie można tak. jak kranika zaraz po wyłączeniu silnika nie wyłączysz, to ci paliwo sie bedzie wylewało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:32, 23 Sie 2006    Temat postu:

CaffE: odkręć cały wydech!! odziel kolanko od tłumika i wyczyść je!! potem rozkręć tłumik i również go wyczyść (na błysk)!! poskręcaj wszystko i sie trochę poprawi jak u mnie!! poprostu może to być wina zapchanego wydechu!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:43, 23 Sie 2006    Temat postu:

miki: Chcieć to móc Smile Trzeba ją wygiąć tak, żeby było wystarczająco dużo paliwa w komorze pływakowej i żeby paliwo się nie wylewało.

morfioza: ok, spróbuję. Ale ostatnio jak rozkręcałem tłumik to nie mogłem wyciągnąć dławika (ta pokrywka z góry zeszła, a resza ani drgnęła). Można go wypchnąć od drugiej strony?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin