Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaśnie przy hamowaniu i na wolnych obrotach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 23:18, 23 Sie 2006    Temat postu:

Nie! Dławika nie da się wypchnąć z drugiej strony. W środku tłumika jest zamocowana metalowa przegroda z otworami do której jest przymocowana ta szpilka która wystaje z tyłu tłumika i na którą się nasadza dławik. Z samym dławikiem trzeba sie namęczyć i wyszarpac go z tłumika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mandos dnia Czw 8:08, 24 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:10, 24 Sie 2006    Temat postu:

odkręć nakrętke trzymającą bebechy tłumika i uderzaj lekko młotkiem czy czymś tak żeby nie znieszczyć obudowy!!
albo poprostu jak masz gumowy młotek to weź koniec wydechu w dół a wejście kolanka do góry i wal z całej siły!! ja też tak zrobiłem!!
też nie dałem rady go wyszxarpać!! ale musisz go mieć zapchanego!! pamiętaj wszystko dokładnie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:35, 24 Sie 2006    Temat postu:

Coffe: To normalne że cięzko Ci wyjąć dławik! Jeśli masz problem z dławikiem to postaraj się postukać o podłogę wydechem, tylko przykryj ją czymś zeby nie zniszczyłą się ani podłoga ani wydech! Dobrze jest też postukać czymś niemetalowym w brzegi tłumika. Ja ostatnio wypalałem swój wydech i po wystukaniu wyleciało dużo więcej syfu niż normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 18:07, 24 Sie 2006    Temat postu:

no tylko ze ja sobie postukalem metalowym srubokretem wydech przy wypalaniu i wszystko wylecialo tylko takie obicia zostaly Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:54, 24 Sie 2006    Temat postu:

Po ciężkich próbach udało mi się wyciągnąć dławik. Tylko teraz mam problem z usunięciem nagaru. Dławik wypaliłem i wyczyściłem bez problemu. Ale nie mam pojęcia czym usunąć nagar z tłumika i kolanka (wypalanie kolanka niewiele dało bo nagar jest mocno osadzony). Jak sobie z tym radzicie?
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 21:07, 24 Sie 2006    Temat postu:

Z kolanka to trzeba wydrapać (śrubokręt, drut, pręt itp.), a z tłumika to można spróbować wydrapac albo przepłukać czyms tłumik (ropa, benzyna, nafta, wd40).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:25, 24 Sie 2006    Temat postu:

najpierw zrób jak mowi mandos: przeczyść śrubokrętem!! a potem przełóż szmatkę tak żeby wystawała końcami i czyść dalej tylko za pomocą szmatki!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:59, 25 Sie 2006    Temat postu:

jak to mało dało wypalenie? może coś źle zrobiłeś? Ja wypalałem denaturatem- pali się mniej efektownie ale dłużej. Mi to nagar usunęło. Po wystukaniu leciały naprawdę grube brudy nagaru.
Do Kojota: to normalne ze Ci zostały wgniecenia, bo śrubokręt to średnio nadające się narzędzie. Myślę ze dobry byłby kawałek drewna zawinięty w szmatkę a już najlepiej to młotek gumowy, ale nie każdy ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 12:35, 25 Sie 2006    Temat postu:

wiem piatal ale i tak mi nie zalezalo na tym wydechu bo i tak byl w tagicznym stanie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:42, 25 Sie 2006    Temat postu:

OK, wydech wyczyszczony. Jawka jest rzeczywiście bardziej zrywna ale jedzie tylko o 1km/h więcej. Cudów to nie dało. Trochę pogrzebałem przy krućcu (nie był dobrze rozwiercony i dopasowany), dopompowałem opony i bzyk wyciąga teraz 48 km/h. Co jeszcze może być przyczyną? Może korbowód czy łożyska, bo silnik strasznie głośno chodzi. Jeśli to coś w silniku to napiszcie co to, gdzie to jest i jak się do tego zabrać bo nigdy nie rozpoławiałem silnika Confused
Powrót do góry
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 18:53, 25 Sie 2006    Temat postu:

hmmm
jeśli masz rozwiercony badziew w wydechu to już niewiele da się zrobić.
Są różne sposoby, ale cudów nie będzie.

Może po prostu silnik wymaga generalki bo są takie luzy że nie da rady po prostu wyczyścić. Szlif mógłby pomóc.
Powiedz nam jeszcze ile ważysz, bo ja aż się boję o moją jawę Razz Moja waga: 77.5kg. Nie wiem czy wyciągnie ze mną te 60km/h Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 11:59, 26 Sie 2006    Temat postu:

Moja jawka nie ma lekko Smile Musi aż 83kg ciągnąć. Nad generalką się zastanowię. Wszystko oczywiście od forsy zależy Sad Planuję wstawić cylinder 60ccm i gaźnik od wski. A narazie pogrzebię przy tylnym kole bo coś mi się zdaje, że lekko hamuje. Dzięki za pomoc!
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Sob 14:06, 26 Sie 2006    Temat postu:

mój ogar musi ciągnąć 55kg, ale yeż dodatkowe 15 po przeróbkach ( alufelgi są starsznie ciężkie, i trudno je wprowadzić w ruch) i wyciąga mi 65km/h i to beż żądnych zająknieć, więć raczej te 10 kg doadtkowe nie powinno robić więkswzej różnicy, trudno kręcące się koło może też byc przeczyną, poluzuj też hamulce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin