Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Filtr stożkowy i... spadek mocy!?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:52, 24 Sie 2006    Temat postu: Filtr stożkowy i... spadek mocy!?

Witam. Mam taki dziwny problem z filtrem stożkowym: kiedy go założę jawka ledwo jedzie Confused Podobno miało być na odwrót. Próbowałem regulować mieszankę ale to niewiele dało. Jawka i tak dużo lepiej jedzie na oryginalnym filtrze. To chyba nie jest normalne! Zastanawiam się czy przyczyną nie jest gaźnik. Może łapie lewe powietrze przez przpustnicę (jest mocno zużyta). Dodam, że bez filtra dzieje się to samo. Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
halogen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:22, 24 Sie 2006    Temat postu:

dostaje za duzo powietrza;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 7:33, 25 Sie 2006    Temat postu:

zgadzam sie moze ciagnac lewe powietrze a jak jest z obrotami ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:53, 25 Sie 2006    Temat postu:

a może przy wymianie powietrza wpadły Ci jakieś syfy do silnika? ;/
Mało prawdopodobne chyba ale kto wie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 8:59, 25 Sie 2006    Temat postu:

Obroty na normalnej mieszance są wysokie ale silnik wogóle nie ma mocy. Kiedy wzbogaę mieszankę obroty zpadają, moc wzrasta ale jawa i tak ledwo jeździ. Syf raczej żaden nie wpadł bo jak założę oryginalny filtr to wszystko wraca do normy (czyli do 45 km/h Sad )
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 12:34, 25 Sie 2006    Temat postu:

to lewego powietrza raczej nie bierze bo by mial nierowne obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:44, 25 Sie 2006    Temat postu:

Jeśli nic nie pomoże to wróc do starego filtra i już. Przecież stożek za wiele itak by Ci nie dał jeśłi chodzi o siągi.
A czemu tylko 45 ciagnie? Odblokowałes ją? Zacznij od tego a nie sie bawisz w tuning Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 15:55, 25 Sie 2006    Temat postu:

no odblokowanie jawki tto tez jest tuning Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:33, 25 Sie 2006    Temat postu:

Ale stożek dobrze wygląda i silnik daje fajny odgłos Smile Jawka jest raczej odblokowana (na pewno jest zrobiony kruciec i wydech). Jakby ktoś wypisał wszystko co należy odblokować to bym sprawdził. Ale o małej mocy piszę w innym temacie.
Powrót do góry
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 18:55, 25 Sie 2006    Temat postu:

Odlbokowanie to odblokowanie a tuning to tuning. Odlblokować można także zamieniając polskie części na czeskie, a od kiedy wymiana części na fabryczną jest tuningiem Kojot? Smile

Tak czy siak, jak ją odblokowałes i nadal jest jak jest to ja wysiadam Razz
Możesz zapytać jakiegoś mechanika w warsztacie samochodowym albo czekać na odpowiedź jakiejś mądrzejszej głowy z forum Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 20:09, 25 Sie 2006    Temat postu:

ale widzisz ORYGINALNIE w jawkach sprowadzonych do polski zakladane bytly seryjnie blokowane krocce. jak zalozysz sobie odblokowny uzyskujesz moc i to jest tuning Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 8:17, 26 Sie 2006    Temat postu:

eh, dobra. Mów sobie co chcesz a ja sobie będę mówił co chcę. Nie ma co robić dalszego oftopa ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 18:46, 26 Sie 2006    Temat postu:

Według mnie jest tak jak pisze Halogen, przy stożku dostaje za dużo powietrza. Jak ja ściągnę wąż idący z puszki filtra do gaźnika to Jawka też jest mułowata a z seryjnym filtrem idzie ponad 60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Sob 19:03, 26 Sie 2006    Temat postu:

a to moze masz to samo co inny uzytkownik forum, masz dwie połówki kartera z innych silników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 20:47, 26 Sie 2006    Temat postu:

Możliwe. Ale jak to sprawdzić? I skąd ja wezmę takie same połówki? Sad
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin