Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 19:41, 30 Mar 2009 Temat postu: Cylinder do wymainy?? |
|
|
Cześć Cos zaczeło mi dzwonic w cylindrze czy to moze byc wina tego ze kanał w cylindrze sei wyrobił i tłok jest luzny i dzwoni?? Ile mm powinnien miec kanał zeby tłok nielatał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 19:48, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzwonią zazwyczaj pierścienie, i to jest właściwie normalne w jawach, ale jak Cię to męczy to wymień pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 19:54, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Amoże byc też wina cylindra bo pierscienie dopiero co dotarłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 6:09, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kiedyś jak założyłem nowe pierścienie to też mi dzwoniły ale po jakimś czasie przestały Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goger
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:07, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jarecki
Początkujący

Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:46, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja 2 tygodnie temu kupiłem nowy cylk,pierscienie,tłok i tez mi dzwonia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:04, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Goger napisał: | To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony. | Dobrze, że to poruszyłeś. Zapłon też wpływa na dzwonienie- za wczesny zapłon-> spalanie stukowe-> dzwonienie-> połamanie pierścieni, albo przedwczesne zużycie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:16, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Goger napisał: | To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony. | Dobrze, że to poruszyłeś. Zapłon też wpływa na dzwonienie- za wczesny zapłon-> spalanie stukowe-> dzwonienie-> połamanie pierścieni, albo przedwczesne zużycie |
Tak tylko to mocno czuc. Powiem tak, polskie pierscienie z racji wykonania z gorszych materialow scierja sie szybciej i w ten sposob bardzo szybko zaczynaja dzwonic lub poprostu z tego powodu, ze zostaly zle dotarte. Jezeli dzwonia po kupnie to znaczy, ze maja wade fabryczna, chyba, ze cylinder jest juz wyrobiony. Dzwonienie na orginalach oznacza ich wymiane. Co do tej teori apropo kanalow. Jak masz watpliwosci rozbierz glowice i zakrec tlokiem, zobacz jak pierscienie sie trzymaja, czy o cos nie hacza, czy cylinder ma progi itd. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 6:55, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem pierścionki i jeszcze dzwoni ale ciszej niż wczesniej.Jak usunąc pozostałe dzwonienie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:30, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wywazanie, regeneracja walu i szlif cylindra. Teraz tylko to moze Ci pomoc Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 17:41, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wał jest nowy przejechanne na nim jakies 150 km.Własnie tez sie zastanawiałem czy nie oddac cylindra do szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:19, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak cylinder jest zbyt duzym owalem, ma zle spasowane okna lub posiada progi czy rysy moga wystepowac takie problemy. Podobnie jest gdy z walem podczas przesylki sie zle obchodzony lub nabujales go mlotkiem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|