Cylinder do wymainy??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 19:41, 30 Mar 2009    Temat postu: Cylinder do wymainy??

Cześć Cos zaczeło mi dzwonic w cylindrze czy to moze byc wina tego ze kanał w cylindrze sei wyrobił i tłok jest luzny i dzwoni?? Ile mm powinnien miec kanał zeby tłok nielatał??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 19:48, 30 Mar 2009    Temat postu:

dzwonią zazwyczaj pierścienie, i to jest właściwie normalne w jawach, ale jak Cię to męczy to wymień pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 19:54, 30 Mar 2009    Temat postu:

Amoże byc też wina cylindra bo pierscienie dopiero co dotarłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 6:09, 31 Mar 2009    Temat postu:

kiedyś jak założyłem nowe pierścienie to też mi dzwoniły ale po jakimś czasie przestały Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:07, 31 Mar 2009    Temat postu:

To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarecki
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:46, 31 Mar 2009    Temat postu:

ja 2 tygodnie temu kupiłem nowy cylk,pierscienie,tłok i tez mi dzwonia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:04, 31 Mar 2009    Temat postu:

Goger napisał:
To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony.
Dobrze, że to poruszyłeś. Zapłon też wpływa na dzwonienie- za wczesny zapłon-> spalanie stukowe-> dzwonienie-> połamanie pierścieni, albo przedwczesne zużycie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:16, 03 Kwi 2009    Temat postu:

macq napisał:
Goger napisał:
To sie zdarza jak masz zaplon wyprzedzony.
Dobrze, że to poruszyłeś. Zapłon też wpływa na dzwonienie- za wczesny zapłon-> spalanie stukowe-> dzwonienie-> połamanie pierścieni, albo przedwczesne zużycie


Tak tylko to mocno czuc. Powiem tak, polskie pierscienie z racji wykonania z gorszych materialow scierja sie szybciej i w ten sposob bardzo szybko zaczynaja dzwonic lub poprostu z tego powodu, ze zostaly zle dotarte. Jezeli dzwonia po kupnie to znaczy, ze maja wade fabryczna, chyba, ze cylinder jest juz wyrobiony. Dzwonienie na orginalach oznacza ich wymiane. Co do tej teori apropo kanalow. Jak masz watpliwosci rozbierz glowice i zakrec tlokiem, zobacz jak pierscienie sie trzymaja, czy o cos nie hacza, czy cylinder ma progi itd. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 6:55, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Wymieniłem pierścionki i jeszcze dzwoni ale ciszej niż wczesniej.Jak usunąc pozostałe dzwonienie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 12:30, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Wywazanie, regeneracja walu i szlif cylindra. Teraz tylko to moze Ci pomoc Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 17:41, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Wał jest nowy przejechanne na nim jakies 150 km.Własnie tez sie zastanawiałem czy nie oddac cylindra do szlifu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:19, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Jak cylinder jest zbyt duzym owalem, ma zle spasowane okna lub posiada progi czy rysy moga wystepowac takie problemy. Podobnie jest gdy z walem podczas przesylki sie zle obchodzony lub nabujales go mlotkiem. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin