Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
coś dziwnego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 18:31, 03 Kwi 2009    Temat postu: coś dziwnego

Ostatnio u mojego kolegi w jawce zaczeły się dziać dziwne rzeczy a mianowicie gdy rusza z miejsca wrzuca dwójke i gaz i motor wtedy automatycznie gaśnie jakby zapłon ktoś wyłączył. Zapłon ustawiliśmy lewego powietrza nie łapie paliwo dolatuje iskra jest cylinder ma też wymieniony a z almotu. Co to może być ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 18:49, 03 Kwi 2009    Temat postu:

bardzo ciekawe objawy, a niech pojedzie dłużej na jedynce, tzn niech pojeździ na jedynce dość długo, jeżeli zgaśnie to paliwo, a jak nie to spróbujcie odpalić na pych z 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 19:45, 03 Kwi 2009    Temat postu:

A kto z 2 rusza xD... A jakie ma zębatki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 6:20, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Na 1 cały czas jeździ a jak wrzuci 2 to już gaśnie i nie ma jazdy. A z pychu na 2 załapie na 5 sek i też gaśnie a zębatke z przodu ma 12 a z tyłu orginalna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 6:50, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Ja bym jednak zajrzał do zapłonu 1.8mm przed górnym punktem tłoka i platynki powinny rozwierać się na 0.4mm i jeszcze raz wyczyścił gaźnik i filter powietrza a pierścienie w jakim są stanie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 7:37, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Ale coś mi tu nie pasuje,,, Jeśli na 1 jedzie to odrazu wrzuca 2 i gaśnie mu czy siły nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 10:26, 04 Kwi 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
Ja bym jednak zajrzał do zapłonu 1.8mm przed górnym punktem tłoka i platynki powinny rozwierać się na 0.4mm i jeszcze raz wyczyścił gaźnik i filter powietrza a pierścienie w jakim są stanie Pozdrawiam



to wszystko było robione i jeszcze gaźnik jeszcze raz ustawialiśmy specjalnie a filtr powietrza stożkowy ma a pierścienie są nówki bo niedawno zakupił cylinder tłok i pierścienie z almotu i wszystko dobrze złożone jest nie wiem co to może być. Jego ojciec jest elektrykiem samochodowym i sie pytaliśmy czy to może nie kondersator padł i wogóle a on powiedział że z zapłonem wszystko dobrze jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 11:41, 04 Kwi 2009    Temat postu:

to wymień kondensator Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 12:08, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Ej ku..wa ludzie czy wy nie umiecie czytac ze zrozumieniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drzazga
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia raciborska

PostWysłany: Sob 20:06, 04 Kwi 2009    Temat postu:

obstawiam brak paliwa Wink ja tak miałem dość często o bak pełen syfu:) spróbuj najpierw ustawić większy poziom paliwa, a jak nie pomoże to spróbuj przeczyścić kranik i wężyk. Jeżeli na 1 chodzi ładnie a na 2 już nie i gaśnie to może być paliwo... no chyba że jeszcze za mało powietrza dostaje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:29, 05 Kwi 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
to wymień kondensator Pozdrawiam


Przeczytaj post wyzej prosze... Wracajac do tematu to, rzaczywiscie wyglada, ze pod wiekszym obciazeniem nie che jechac. Tzn., ze zaplon jest ok. ale z tym dojciem paliwa bym sie zastawnowil. Sprobujcie poprostu do baku wiecej paliwa wlac i bez korka jechac Wink To wbrew pozorom moze pomoc, no i standardowe czyszczenie gaznika. Powiedzcie no jaki kolor ma swieca i ile jest na dotarciu. Mysle, ze to moze byc takze wina tloka(puchnoacego). Niech go ostudzi do jutra i odpali od razu na pych z dwojki, jak pojedzie macie wyjasnienie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek96
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:30, 06 Kwi 2009    Temat postu:

przemo napisał:
A kto z 2 rusza xD... A jakie ma zębatki??


ja z 2 ruszam lepiej się odpala przynajmniej dla mnie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawkli
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pon 16:09, 06 Kwi 2009    Temat postu:

tomek96 napisał:
przemo napisał:
A kto z 2 rusza xD... A jakie ma zębatki??


ja z 2 ruszam lepiej się odpala przynajmniej dla mnie xD




Wogóle o czym mowa ?? w instrukcji pisze że z 2 powinno się palić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:50, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Na pycha jak komu wygodnie tak pali. Z jedynki odpalic najlatwiej jednak trzeba miec troszke sily i opanowanie sprzetu aby mu nie uciekl, szczegolnie jak jest dobra kompresja. Ostatnio probowalem na pycha 500 odpalic to dopiero z 3 ruszylem tlokiem... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 14:08, 07 Kwi 2009    Temat postu:

No to tak kolor świecy taki brązowawy jest i gaźnik był czyszczony i z tym korkiem też nic nie pomogło. Dalej nie wiemy co to może być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin