Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Bardzo wysokie wolne obroty.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Sob 9:10, 23 Lut 2008    Temat postu: Bardzo wysokie wolne obroty.

Witam, dziś wyjechałem ogarem i jak się rozgrzał to jak wyrzuciłem na luz to chwilkę pochodził na niskich obrotach, a zaraz potem dostał obrotów mocy max. nic manetką nie ruszałem, przerwa na platynach dobra, zapłon ustawiony, gaźnik wyregulowany(jeszcze jak wszedł na te obroty to paliwo spod pokrywki komory pływakowej leciało ciurkiem. Proszę o odpowiedzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalF
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie wziol ramzes?

PostWysłany: Sob 9:22, 23 Lut 2008    Temat postu:

chyba muszisz gdzieś mieć coś przytkane bo mi w jawce dostaje max obrotów jak zakręci się paliwo. to może gdzieś się zatkał i temu. a teraz wogule już nie chce palić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Sob 9:23, 23 Lut 2008    Temat postu:

Palić zapali tylko ma takie wysokie te wolne obroty jakbym na 1 na max gazie go piłował :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 9:34, 23 Lut 2008    Temat postu:

Mitez sie takczasami robi bo za malo paliwa mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Sob 11:39, 23 Lut 2008    Temat postu:

ja też tak mialem . wina tego byla że byl za maly poziom paliwa. zwiększylem poziom i już. I mialem tak jak ty że lalo mi sie z gaźnika jak cholera. Winą byl zaworek w komorze plywakowej.byl już rozlatany i nieszczelny(zadaleko też mi wchidzil ten guziczek i plywak niebyl w stanie podnieść tej blaszki wystarczająco). i przez to lalo mi sie caly czas z gaźnika i go bardzo zalewalo.. posiedzialem z nerwami pól dnia i zrobione. tylko czasami świeca nielapie bo mam starą. Ale i tak po ustawieniu przerwy na świecy przestalo go mulić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 16:53, 23 Lut 2008    Temat postu:

sprawdź czy dysza powietrza się nie zatkała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Sob 17:20, 23 Lut 2008    Temat postu:

Piotrek o jaką dyszę Ci chodzi Question Przecież w jikovie są tylko dysze paliwowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 17:37, 23 Lut 2008    Temat postu:

A no nie Razz Ta dłuższa dysza po lewaj stronie to dysza paliwowa(stand.68 ) a ta krótsza po prawej to dysza powietrza(stand.38 ).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bazi dnia Sob 17:37, 23 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Sob 18:22, 23 Lut 2008    Temat postu:

Błąd, ta mała dysza to dysza biegu jałowego czyli niskich obrotów, a nie powietrza Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 18:32, 23 Lut 2008    Temat postu:

to niech sprawdzi tą dysze biegu jałowego mój błąd przepraszam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Sob 20:25, 23 Lut 2008    Temat postu:

są 3 dysze. 2 zlote i jedna srebrna ze sprężynką. ta ze sprężynką jest od wolnych obrotów a te zlote ro są paliwowe(poprawcie mnie jak sie myle)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 20:43, 23 Lut 2008    Temat postu:

ta środkowa śrubka to nie jest dysza tylko śrubka o stożkowym zakonczeniu, nią się reguluje wysokosć przepustnicy, czyli obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 22:16, 23 Lut 2008    Temat postu:

Konek456 nie zrozumiałeś napisałem od lewej dysza paliwowa po prawej powietrza. a że nie odróżniasz dzysz od położonej pomiędzy nimi śruby regulacyjnej wolnych obrotów to mi bardzo przykro.:/ i nie będe się powtarzał bo kolego PanSzybciutki ma racje^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Nie 7:56, 24 Lut 2008    Temat postu:

Nie, no tą rozumiem, ale tamta śruba to nie dysza, wolne obroty były regulowane, przepustnica się nie zawiesza, co to jest :/ Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 9:38, 24 Lut 2008    Temat postu:

ta śrubka co jest pomiędzy dyszami jest odpowiedzialna za wolne obroty gdy się ją wkręca przepustnica idzie lekko do góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin