bardzo słaby silnik po złożeniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 15:06, 17 Paź 2010    Temat postu:

że dzwoni to normalne po remoncie i tak będzie przez parę kilometrów.... jeżeli już to raczej wał ma bicie (jest krzywy) nie że magneto jest zdeformowane (przynajmniej się z takim czymś się nie spotkałem) a to że na platynkach iskrzyło to wystarczyło wymienić kondensator i było by po problemie....
co do wału poprzeczne luzy mogą być nie było by stukania przez nie (czy jak określiłeś "dzwonienia" wał może stukać tylko wtedy gdy ma luzy podłużne czyli góra dół... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie 19:07, 17 Paź 2010    Temat postu:

luzów podłużnych góra dół nie ma, przynajmniej ich nie wyczuwam, tylko poprzecznie jest luz no i sworzeń przez oczko w korbowodzie sobie luźno się przesuwa w boki ale to chyba normalne (?)
muszę głowice wymienić, bo mi się ten gwint zerwał jakimś cudem, mam taką głowicę, która ma dziury porobione przez pęknięty pierścień, nada się jeszcze?

ps. co do magneta to jest idealne, wał jest prosty, tylko ten iskrownik jakby minimalnie gdzieś krzywo nachodził i coś tam trze... bo między magnetem a podstawą iskrownika przecież minimalne odległości są, nie ma dużego przestrzału...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 16:48, 18 Paź 2010    Temat postu:

siersiń napisał:
no i sworzeń przez oczko w korbowodzie sobie luźno się przesuwa w boki ale to chyba normalne (?)

zazwyczaj ów sworzeń nie chodzi tak luźno lecz można takie coś spotkać... poza tym jeżeli nie ma luzów na tym sworzniu to jest wszystko w porządku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Pon 17:56, 18 Paź 2010    Temat postu:

to ja się podepnę
właśnie złożyłem mojego ogara 200, wymieniłem wał, simeringi, łożyska i tłok z pierścieniami. Motorek teraz wcale nie chce przyspieszać - tzn. trzeba go bardzo długo bujać, najlepiej z górki, regulacja gaźnika i zapłonu daje niewiele - próbowałem już na wszystkie możliwe sposoby, a pod niewielką górę na 3 nie ma szans żeby wjechał, co ciekawe przed zatarciem wału i rozbieraniem, pod tą samą górę mogłem wjechać z prędkością 40 km/h i nie było problemu. Co śmieszniejsze czy zimny czy gorący pali w tej chwili bez problemu z jednego kopa i równo chodzi na wolnych obrotach

edit: czy jeżeli wcześniej silnik stanął - zatarł się to teraz muszę coś obligatoryjnie zmianiać - platynki, kondensator, cokolwiek innego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Pon 18:03, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 15:47, 19 Paź 2010    Temat postu:

ja poradził bym rozebrać cylinder i zobaczyć co tam jest być może masz coś źle dobrane lub coś już się zużyło jak te nasze polskie części........ ale to jak wykluczysz zasysanie lewego powietrrza przedmuchy no regulacji jesteś pewien....... jeżeli motor się zatarł to powinny być zmienione łożyska szlif cylindra lub kupno nowego tłok pierścienie........ a cylinder nowy czy stary??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Czw 21:36, 21 Paź 2010    Temat postu:

wszystko było rozbierane i od nowa złożone - nowy wał, simeringi, tłok, pierścienie, sworzeń, cylinder był oglądany przez mechanika i nie było na nim żadnych śladów zniszczenia - ogólnie cylinder miał przejechane 1000 km wcześniej
- ewentualny przedmuch może być pod cylindrem bo tam jest uszczelka z papieru na hermetik a nie z gambitu i tu mogło mędę wywiać - choć nie wiem jak to sprawdzić bo oznak wyplucia na zewnątrz hermetiku nie widać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Czw 21:39, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 12:52, 23 Paź 2010    Temat postu:

chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie, bo mam problem.
chcę ustawić zapłon, ale jak ustawiam platynki na 0,4mm i chcę ustawić wyprzedzenie zapłonu na 2mm przed GMP to brakuje mi obrotu iskrownika, bo cewka opiera się o karter... próbowałem krzywkę włożyć inaczej, ale nie idzie, bo w magnecie jest ten taki rowek i lipa...
jest na to jakiś sposób? bo obecnie mam zapłon 2mm przed GMP, ale przerwę na platynkach mam taką, że pies z budą przeleci ;P o dziwo da się jeździć ,ale nie przepala całego paliwa i ogólnie tak mułowato chodzi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin