Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z tłokiem i cylinderm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:47, 22 Paź 2010    Temat postu: Problem z tłokiem i cylinderm

Witam. Mój problem jest dość nietypowy i każdemu komu to mówie to sie na mnie dziwnie patrzy ;P a więc. Mam oto taki problem że poszedł mi juz w tym tygodniu 3 tłok, (w pierwszym zawleczka wypadła, w drugim sie tłok uszczerbił, a w 3 to nie wiem z kad ale mam ryse głebokosci 0.5mm po całości tłoka) i mam taki problem ze nie wiem z kad to sie może brac. Cylinder nowy, dobry, (znaczy sie był bo juz znow troche porysowany; /) wał dobry, na 3 tłoku zawleczki były na swoim miejscu. ma ktoś pomysł co z tym moze byc ?? Moge dodać linki z tłoka. z góry thx. Za pomoc będę ogromnie wdzieczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:59, 22 Paź 2010    Temat postu:

Może się łożysko rozpie*dzieliło na korbowodzie i igiełki z łożyska Ci wpadają do cylindra. Jedyne wyjście to rozpołowienie i regeneracja wału, albo kupienie nowego.

@edit.
A jeździsz z filtrem powietrza? Jak nie to może Ci syfy wpadają...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 11:00, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wolf
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:07, 22 Paź 2010    Temat postu:

kuurde chłopie nie strasz;] ale korbowodem nie rzuca i sie normalnie trzyma. narazie wezme a ten silnik rozbiore i zobacze czy z nie wyciaga nad tłok resztek z kanałow z lożysk. Ale dzieki za aktywna odpowiedz;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 22:33, 22 Paź 2010    Temat postu:

Jak rozbierzesz silnik to wyjmij wał, złap za korbowód, uderz kilka razy w górną część korbowodu (tam gdzie się tłok trzyma) i jak coś będzie stukać, albo się obijać to znaczy że wał do regeneracji.
Powrót do góry
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 7:57, 23 Paź 2010    Temat postu:

Jak by polecały igiełki wwale to by było widać bardzo głębokie rysy a jeżeli teraz korbowód się obraca bez żadnych stuków, czy zahamowań nie masz po co czepiać się wału. Rozbierz silnik, weź myjkę ciśnieniową i dokładnie wyczyść komorę korbową wraz z wałem w celu pozbycia się wszystkich opiłków z wcześniejszych awarii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolf
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:01, 23 Paź 2010    Temat postu:

Rozpołowiłem silnik i okazało sie ze między półksiężycami z wału było połowa zabezpieczenia sworznia;)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolf dnia Sob 17:04, 06 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin