Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:05, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
sowa5 napisał: | a ja mam pytanko. ckoć co prawda siedze w motorkach okolo półtora roku to trochę wiem. umiem rozłożyć i złożyć silnik i takie rużne. po kupnie robiłem remont samemu bez żadnych książek tyle że od czsu do czasu zajżałem do internetu i udało mi się ustawić zapłon bez problemu przesuwając przerywacz w górę i wdół teraz robiłem tuning i rozkrę całem silnik składam i ustawiam zapłon i już od tygodnia się męczę i nie wiem co zrobić? Czy ma ktoś jakiś pomysł?? |
Może krzywka Ci się już wyrobiła. Albo nie ustawiasz zapłon przed GMP 2mm tylko po GMP 2mm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zigi105
Początkujący
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turów
|
Wysłany: Czw 18:49, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
te platynki to mają sie zaczynać otwierać czy byc otwarte na całego 1,8-2,0 przed gmp????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Czw 20:14, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zaczynac otwierac... Wyobraz sobie ze obwod sie otwiera iskra sie wytwarza bo prad nie ma gdzie isc i akurat na 2mm przed GMP, czyli wtedy gdy platynki otworzą sie 0,000001 mm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zigi105
Początkujący
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turów
|
Wysłany: Pią 18:17, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
aha dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Czw 22:49, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
hej bo znowu mi sie rozreglowal chyba i mam male pytanko...
Czy platynki powinny sie zaczac otwierac po GMP czy przed GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 13:21, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz miał przed GMP to powinny być otwarte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:08, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jakie to są śrubki iskrownika moze macie jakieś zdiencie...?zgury thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:32, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kurna, nie działa mi żaden hosting...
Jedną masz na górze iskrownika, a drugą na dole. One są z taką ciekawą podkładką, która zachodzi na karter i iskrownik, żeby go trzymać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 10:42, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
cześć mam pytanie na samym początku autor wątku napisał że są dwie metody ustawiania zapłonu co to za druga metoda ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damixx1992
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:23, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ej ludzie jak chce przyspieszyc zaplon to wiem ze mam krecic w lewo ale ktora srubke mam odkrecic ?? to na srodku centralnie i o ile przekrecic iskrownik dla mnie najtrudniejszy jest wlasnie zaplon w motorze reszta to pikus zaplon=czarna magia XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Wto 22:03, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
są 2 sroby narpiew zdejmujesz dekiel ten od strony zębatki no i tam masz tą taką komore gdzie jest zapłon i tam masz 2 sroby trzymające stojan u gory tak w rogu i tak samo u dołu cięzko mi jest to wyjasnic ale po za tymi 2 srobami to tylko sroba ta centralne po srodku i te na stojanie jest takze wielkej filozofi niema a opuznia się kręcąc w lewo tak jak ty mowisz a i jeszcze jedna zecz jak opozniasz to przekręcaj bardzo delikatnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor_8824
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:46, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ludzie!!
Nic nie rozumiem z tego! co magnus napisał. Można to jakoś prościej wytłumaczyć? Co to są platynki? Macie jakiś zdięcia? Czy cuś? Jakie śrubki iskrownika mamy poluzować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1993
Wymiatacz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 13:49, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a zaglądałeś chociaż z raz do zapłonu za te klapkę? A po drugie to wujek Google nie gryzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 7:46, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sorki ze znow poruszam ten temat ale mam pytanie jaka ma byc odleglosc miedzy platynkami jak sie utwieraja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 8:44, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
0,4 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|