ABC Docierania silnika - typ 223
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 21:08, 23 Mar 2010    Temat postu:

Wszystko zależy jakiego tłoka i jakich pierścieni chcesz użyć, jeżeli chodzi o polskie rzemiosło myślę, że 200km spokojnie wystarczy gdyż w tym okresie dotrze się tłok, pierścienie docierają się szybciej. Zawsze docieramy tak długa jaki jest czas docierania najdłużej dopasowującej się części. Jak pisałem podane przebiegi są przykładowe i nie należy się do nich ściśle stosować, gdyż na każdym silniku będzie sprawa wyglądała ciut inaczej. Jeśli chodzi o sprinty i metodę pierwszą po 100km powinieneś w takim wypadku(polskie części) zacząć bardziej ekstremalną jazdę, przy metodzie drugiej z grubej rury walisz od początku. Widzę, że zaczynają się bezsensowne pytania więc temat zamykam, jeżeli ktos ma jakieś uwagi proszę pisać na PW. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin