Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wyścig
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 22:35, 17 Maj 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
a teraz wkroczę ja Very Happy
a więc tak:
opowiem ci moje patenty które mi się udały
1.jeżeli trasa będzie miała zakręty to dawaj zembatke 11
2.tłok zostaw jaki jest , najwyżej o jakies 3mm możesz ten płaszcz tłoka od strony gaźnika zamputować
3.oblokuj ją
4.rozwierc dysze, dostaniesz więcej paliwa
5. załóż stożkowy filtr i jak najwięcej zwiększ dawkę paliwa w gaźniku
6. skróć przepustnicę od góry
7.splanuj głowicę
8. wyciąg połowę bebechów z tłumika i wyczyść cały układ wydechowy
9 . dopompuj koła na kamień tak żeby dętki mało nie pękły
10. jeżeli masz zbyt naciągnięty łańcuch to go popuśc ( sam tego doświadczyłem)
przy tych przeróbkach jawka powinna lekutko wyciągnąć 80 km/h na zembatce zdawczej 11
dziecko drogie nie szerz herezji bo jeszcze ktoś posłucha. jedyna sensowna wzmianka jest o splanowaniu głowicy i wypruciu wydechu


noi z 11z jeśli będzie dużo wzniesień i zakrętów.

jeśli prosta krecha to zależnie od długości dałbym 11 albo 12 z

chodzi o to czy lecisz na przyspieszenie czy na v-max.

jeśli to jakaś dłuższa trasa po drogach to można by się pokusić o 13z
ale najpierw zrobiłbym testy na trasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 12:36, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wywalenie bebechów z tłumika nic nie daje oprócz głośności holipa. (jeśli nie ingerujesz w komore rozprężną)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 13:27, 18 Maj 2011    Temat postu:

jeśli dasz na bogato mieszankę to daje.
tylko wtedy pali więcej i w spalinach masz cenną zupę Razz

btw. młody jeździ bez bebechów e tłumiku już drugi rok i z tego co mówił to po wypruciu ich idzie lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 13:30, 18 Maj 2011    Temat postu:

No ok. Ale ja mam swoje zdanie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 15:52, 19 Maj 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
No jawek 50 niestety błąd Very Happy Ogar i jawka różnią się rozmiarem tylnego koła więc dla ogara : 8729 rpm
jawki : 9275 rpm
(na tylnej zębatce 55z a przedniej tak jak mówisz 12z)
ps jak by ktoś chciał, to moge obliczyć prędkości obrotowe na jakim biegu, zębatkach, prędkościach kmh i rozmiarach koła.


A i tu cie mam Very Happy, zauważ że koło ogara jest większe i ma większą zębatkę a koło od jawki na odwrót co się wyrównuje Very Happy

Mniejsza/większa zębatka - większa/mniejsza prędkość
Mniejsze/większe koło - mniejsza/większa prędkość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacperpro96
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice skierniewic

PostWysłany: Czw 19:13, 19 Maj 2011    Temat postu:

Jeśli ma standardowego sima bez przeróbek to powinienes wygrać , ale jak ma chociaż cylek większy to nie masz szans i jeszcze do tego 4b

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 14:07, 02 Cze 2011    Temat postu:

Jawek 50, zakładając na przełożeniach 55z z tyłu i 12z z przodu Wink czytaj uważnie moje posty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:43, 23 Cze 2011    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin