Wyścig
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:32, 20 Mar 2011    Temat postu:

No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 14:37, 20 Mar 2011    Temat postu:

a nie lepiej dodać do benzyny utleniacza jakiegoś?? zapomniałem jak się nazywa. ale działało. taki co z benzyną się rozpuści... utleniacz jakiś chemiczny; byłby lepszy. nie denaturat. tylko koledzy powiedzcie jaki utleniacz? bo ja miałem tą nazwe go w głowie ale zapomniałem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 14:58, 20 Mar 2011    Temat postu:

kondzio56 napisał:
No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.


podałem maxymalną bezpieczną dawkę denaturatu i napisałem że jednorazowy litr paliwa z denaturatem nie zaszkodzi , więc chyba wiem co piszę .

też byłem młodszy i takie numery robiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:26, 20 Mar 2011    Temat postu:

holipa napisał:
kondzio56 napisał:
No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.


podałem maxymalną bezpieczną dawkę denaturatu i napisałem że jednorazowy litr paliwa z denaturatem nie zaszkodzi , więc chyba wiem co piszę .

też byłem młodszy i takie numery robiłem.

co ty tu pier.,, przecież denaturat pogorszy Ci parametry silnik
może kiedyś dawno temu jak był mniej rozcieńczany bo ten dzisiejszy ma więcej wody niż etanolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 17:35, 20 Mar 2011    Temat postu:

też mam jawkę 50 ale z 2 ruszać to nic ci nieda.

najlepiej wziąść 2 po 3 sekundach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JawaMustang dnia Nie 17:35, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:26, 20 Mar 2011    Temat postu:

patryk18 napisał:
holipa napisał:
kondzio56 napisał:
No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.


podałem maxymalną bezpieczną dawkę denaturatu i napisałem że jednorazowy litr paliwa z denaturatem nie zaszkodzi , więc chyba wiem co piszę .

też byłem młodszy i takie numery robiłem.

co ty tu pier.,, przecież denaturat pogorszy Ci parametry silnik
może kiedyś dawno temu jak był mniej rozcieńczany bo ten dzisiejszy ma więcej wody niż etanolu.


o widzisz i tu jest właśnie ta kwestia którą pominąłem.
denaturat musi być sprawdzony i mieć owe 98% alkoholu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:12, 21 Mar 2011    Temat postu:

holipa napisał:
patryk18 napisał:
holipa napisał:
kondzio56 napisał:
No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.


podałem maxymalną bezpieczną dawkę denaturatu i napisałem że jednorazowy litr paliwa z denaturatem nie zaszkodzi , więc chyba wiem co piszę .

też byłem młodszy i takie numery robiłem.

co ty tu pier.,, przecież denaturat pogorszy Ci parametry silnik
może kiedyś dawno temu jak był mniej rozcieńczany bo ten dzisiejszy ma więcej wody niż etanolu.


o widzisz i tu jest właśnie ta kwestia którą pominąłem.
denaturat musi być sprawdzony i mieć owe 98% alkoholu

nawet jak by miał te 98% to i tak hu.. to da


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 10:23, 21 Mar 2011    Temat postu:

patryk18 napisał:
holipa napisał:
patryk18 napisał:
holipa napisał:
kondzio56 napisał:
No nie jest zbytnio bezpieczny bo możesz silnik zatrzeć.


podałem maxymalną bezpieczną dawkę denaturatu i napisałem że jednorazowy litr paliwa z denaturatem nie zaszkodzi , więc chyba wiem co piszę .

też byłem młodszy i takie numery robiłem.

co ty tu pier.,, przecież denaturat pogorszy Ci parametry silnik
może kiedyś dawno temu jak był mniej rozcieńczany bo ten dzisiejszy ma więcej wody niż etanolu.


o widzisz i tu jest właśnie ta kwestia którą pominąłem.
denaturat musi być sprawdzony i mieć owe 98% alkoholu

nawet jak by miał te 98% to i tak hu.. to da

ano da. fizycznie tego nie wytłumaczysz , ale realnie podnosisz wydatność cieplną paliwa , czyli zwiększasz siłę z jaką tłok cofa się z gmp do dmp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:11, 21 Mar 2011    Temat postu:

Nie kłóćcie się tylko pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:17, 21 Mar 2011    Temat postu:

jeżeli silnik w tym simku jest zdrowy to nie masz szans i daj se spokój z jakimiś denaturatami. Jedynie co możesz zrobić to dosyp koledze Cukru do baku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 18:22, 21 Mar 2011    Temat postu:

Tak jak już mówiłem. Utleniacza dosypać, który by wspomagał spalanie mieszanki.
Jest jeszcze taki sposób, a mianowicie BUTLA Z TLENEM. Jeśli masz 'takie coś', to można by było to cacko podłączyć do filtra powietrza- tak luźno, żeby tylko lekko dmuchało do filtra. Ale jak byś tak dłużej jeździł to możesz popsuć sobie silnik... Tylko na krótkim dystansie. Możesz ruszyć potem na tym tak że wrzucasz 2, gaz na maksa i puszczasz sprzęgło tak żeby ruszył. Bo na 1 biegu stracisz czas, jedynka jest krótka i zanim zmienisz na 2 to by długo trwało przy takim 'kopie' z tym tlenem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:27, 21 Mar 2011    Temat postu:

W symetryku raczej to nie zda egzaminu Wink
Jak byś miał na prawdę zapał i trochę kasy to już byś sobie silnik rozbierał i go przerabiał, a nie czekał na porady ograniczając się do zmian bez ruszania silnika..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 18:36, 21 Mar 2011    Temat postu:

po co tlen, od razu podtlenek azotu dajmy, a stopiony tłok to będzie w locie wymieniał. Bez ingerencji w silnik, nawet drobnej dużych szans nie masz, choć motyw z denaturatem wcale nie jest zły, spróbuj to będziesz wiedział czy coś daje, jeśli nie to możesz całą noc forum przeglądać a jutro brać się za generalny remont i przerabianie silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 20:27, 21 Mar 2011    Temat postu:

motyw z denaturatem jest sprawdzony na jawowskim silniku , a także na wskowym
tak jak mówię dobry denaturat 98% 100ml do każdego litra paliwa. nie wiem jak długi ten wyścig , ale myślę że 2l to ci wystarczą . po wyścigu na mecie dolewasz do pełna baku mieszanki i tyle.


co do pomysłów adrianka to powiem tyle :
sam tlen ci nic nie da , a utleniacz w paliwie się nie rozpuści , tylko zasyfi filtr jeśli takowy masz


co do podtlenku azotu to to samo się tyczy co tlenu.
w ogóle wiecie jak to działa ?
jeśli jest bezpośredni wtrysk ciekłego podtlenku do cylindra to w cylindrze ze względu na panującą temperaturę rozpada się on na tlen i azot. tego tlenu jest więcej jak w powietrzu i dlatego tak to działa.

są też instalacje wtrysku wzbogaconego tlenu bezpośrednio do cylindrów. niestosowane ze względu na cenę otrzymania wzbogaconego tlenu i niemożliwość utrzymywania go w formie płynnej , co zmniejsza efekt , bo jest go w butli mniej niż podtlenku azotu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 20:56, 21 Mar 2011    Temat postu:

Prosze, masz butle z tlenem? Odkręć ją tak, żeby lekko dmuchała i do wlotu filtra powietrza... Zobaczysz efekt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin