Wypolerowanie komory spalania ??
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Sob 22:53, 24 Lut 2007    Temat postu: Wypolerowanie komory spalania ??

Witam !! Mam pytanie czy wypolerowanie komory spalania (na lusterko) coś nam da np moc albo coś Shocked ?? Bo na jakimś forum koleś pisał że tak właśnie zrobił i zwiększyło mu moc czy coś takiego Blue_Light_Colorz_PDT_23 !!! Mi się wydaje że planuje się głowice po to by zwiększyć sprężanie a nie jeszcze ją poleruje LoL !!! Rolling Eyes
Chyba że chodziło mu oto by ja wypolerować na lusterko aby nagar się nie osadzał ( będzie sie mniej grzała) !! hhhmmm.. ale czy to nie zwiększy nam komory spalania ? Jeśli ja zwiększymy to będzie mniejsze sprężanie i nic po za tym a co za tym idzie mniejsza moc Sad !! Co o tym sadzicie ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:59, 25 Lut 2007    Temat postu:

polerowac to mozna skrzynię korbową i kanały dolotowe...a co do komory spalania to najlepiej splanować głowice, odchudzić tłok tylko z tym to tez jakiś shitt jest, i go na lustro...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 7:43, 25 Lut 2007    Temat postu:

no pewnie ze daje i to duzo komore spalania mozna wypolerowac i kanal wydechowy ale to malo da najwiecej daje taki zabieg jak powiada towarzysz Ramzes Smile a co do cieniowania tloka i korbowodu... moim zdaniem to jest taki typowo domowy sposob tuningu co oczywiscie oslabia czesci i szczerze mowiac nie robilbym takiego zabiegu bo jawka sama w sobie juz ma slabe te czesci niestety Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 10:50, 25 Lut 2007    Temat postu:

Wypolerowanie komory spalania (i denka tłoka) powinno ograniczyć osadzanie się nagaru, ale może też powodować skraplanie się mieszanki na wypolerowanych powierzchniach, szczególnie przy zimnym silniku (utrudniony rozruch).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 11:41, 25 Lut 2007    Temat postu:

Jesli chcesz zauwazyc znaczny wzrost mocy, to skoryguj wszelkie zadziory, nierownosci, wynikajace z "niedbalstwa" producenta podczas produkcji;

- wypolerowanie kanalow dolotowych, jak i wydechowego,
- odchudzenie i wypolerowanie powierzchni tloka,
- "lustro" skrzyni korbowej,
- "zwiekszenie" srednicy wylotu gaznika oraz krucca, poprzez jego rozszlifownie, (i pozniejsze wypolerowanie)

To podstawa, jesli chodzi o domowy tuning; dodatkowo warto:

- zalozyc wiekszy cylinder (lub jego szlif, ex. 2)
- zamiast tuleji, zastosowac lozysko igielkowe na sworzniu tloka
- popracowac nad zaplonem; przerobienie zaplonu na elektroniczny oraz (opcjonalnie) zastosowanie modulu dostepnego na allegro (koszt. ok. 50pln) znacznie poprawia prace silnika (jesli sie nie myle, to koles o nicku "mechanik32" sprzedaje wlasnie moduly do Jawek; warunek: zaplon bateryjny)

Chyba nie musze pisac, ze conajmniej dobry stan wszystkich (lozyska, siemmeringi, itd) czesci silnika oraz utrzymanie go w porzadku jest sprawa priotytetowa.

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Nie 12:33, 25 Lut 2007    Temat postu:

To tak ale ten gościu pisał że ta komorę spalania miał chropowatą i najpierw ja papierem ściernym 1000 zjechał i potem wypolerował !! mi sie wydaje że to przecież powiększyło komorę i zmniejszyło sprężanie (czyli mniej mocy) !!



A tak na marginesie znacie jakiś dobry sposób na splanowanie głowicy w warunkach domowych ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:51, 25 Lut 2007    Temat postu:

jak miał ''chropowatą'' powierzchnię to cylinder nadawał sie to szlifu chyba ze sam na oko zeszlifował na wymiar papierkiem sciernym hahahahaha:DVery Happy co jest mało prawdopodobne... podejrzewam ze jedynie wypolerował głowice i tyle co z resztą gów*o daje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 14:26, 25 Lut 2007    Temat postu:

ramzes komora spalania to walsnie jest głowica dokladnie to co sie poleruje w glowicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:16, 25 Lut 2007    Temat postu:

jak bym niewiedział... dzieki za informacje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:50, 25 Lut 2007    Temat postu:

skrzynie korbową można wypolerować najpierw papirem wodnym 600 potem papierem wodnym 1000 i na koniec pasta polerską automax...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 19:33, 25 Lut 2007    Temat postu:

po pierwsze to zeby usunac nierownosci to zaczac trzeba od papieru 400 a nawet 360. a co do tego ze mial chropowata komore .. w przeszlosci lozysko na wale (korbowodu) srozwalilo sie i kuleczki sie powysypywaly wiem bo mam drugiego sima i ten sam przypadek (silnik po przejsciach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:40, 25 Lut 2007    Temat postu:

no i po co nam to info ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:42, 25 Lut 2007    Temat postu:

ponieważ samo to daje do myslenie trzec papierem 400 w głowice to trzeba sie puknąc w swoją bo po 1 zwiekszymy komore spalania zmniejszając kompresje bo wiele nie nadrobimy planowaniem a po 2 to i tak G da... a wiec wniosek taki: lepiej dobrze wyczyscic z nagaru i splanować głowice i ją oczywiscie założyc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:58, 26 Lut 2007    Temat postu:

ale chyba to jest mowa o skrzyni korbowej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 14:22, 26 Lut 2007    Temat postu:

Mangus> Człowieku, patrz co sie pisze. I dostajesz ostrzeżenie za ewidentne nabijanie postów. Dopisujesz się do każdego tematu, i większość postów to czysty offtop. Dobrze, że piszesz, ale rób to z głową a nie "na chama"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin