Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:56, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
bardzo przepraszam ale chyba dqałeś mi 2 ostrzeżenia a nie jedno...
bardzo przepraszam pomyliło mi sie... zauważyłem drugie ostrzeżenie i jeszcze raz przepraszam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Pon 15:15, 26 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:07, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
tak? o od kiedy w skrzyni korbowej zachodzi proces spalania mieszanki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:13, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
pomyliło mi sie... no to w takim razie to jest wogóle inna sprawa... komory spalania to raczej ja bym papierkiem nie ruszał ,bo lepiej chyba dać do specjalistycznego zakładu ,bo tam zrobią ci dobrze i nie będziesz musiał sie martwić że ci sie coś rozwali... co prawda będzie trzeba zapłacić za to ale będą to robić w końcu profesjonaliści...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:26, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
i kolejny zbędny post... po pierwsze 1złota zasada jak chcesz mieć dobrze to zrób to sam!!!!!!!!!!!!!!! w dodatku jeszcze raz powiem... nie ma sensu polerować głowicy tylko ją oczyść z nagaru i daj do planowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:52, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dlaczego zbędny ?? A co do tego to masz racje... wyczyścić z nagaru i... no właśnie ale czy zplanowanie głowicy nie obniżuy jej żywotności ?? Wiem że może dać dużo mocy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:57, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
tak będzie latała...a silnik to ci siepnie po 2km... a tak na serio ''dużo'' to jest dużo przesadzona odpowiedź z tą mocą a co do żywotności silniczka to takiego typu zabiegi nie wpływają zbytnio na jego wytrzymałosc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:46, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a policja sie nie czepia do tego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 16:09, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A czy to prawda bo kolega w simsonie s51 splanował głowice wszystko było fajnie ale pekał mu tłok i zamówił sobie na zamówienie tłok kuty i teraz mu niepeka te tłoki co miał to zajechał aż 3 ale tak jak pisałem zrobił sobie na zamówienie kuty i jezdzi juz 2Lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:18, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
możliwe że mu sie tłok jakoś obijał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 14:22, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Polerka komory spalania to bardzo dobra rzecz. Pozwala na przepływ mieszanki jak najbliżej świecy, np. krążek hokejowy na chropowatym lodowisku zatrzyma się wcześniej niż na gładkim. Mieszanka będzie miała możliwość wirowania, bo będzie lekko przepływać i zwiększy to moment obrotowy. To samo z komorą korbową. Ja właśnie będę polerował. Polecam zrobić taki "mini tuning". Pozdrawiam Jawkowicz
PS: Zapraszam do obejrzenia efektów polerki skrzyni korbowej
http://jawa50.fora.pl/viewtopic.php?p=15644#15644
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:44, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz ale polerka skrzyni korbowej to nie jest mini tuning bo pół silnika trzeba rozbierać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:21, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o komorę spalania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:53, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz napisał: | Polerka komory spalania to bardzo dobra rzecz. Pozwala na przepływ mieszanki jak najbliżej świecy, np. krążek hokejowy na chropowatym lodowisku zatrzyma się wcześniej niż na gładkim. Mieszanka będzie miała możliwość wirowania, bo będzie lekko przepływać i zwiększy to moment obrotowy. To samo z komorą korbową. Ja właśnie będę polerował. Polecam zrobić taki "mini tuning". Pozdrawiam Jawkowicz
PS: Zapraszam do obejrzenia efektów polerki skrzyni korbowej
http://jawa50.fora.pl/viewtopic.php?p=15644#15644 |
napisałeś że to jest mini tuning polerka skrzynii korbowej... nie rób ze mnie debila...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 15:18, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
co z tego ze trzeba pol silnika rozbierac jak to jest taki zabieg troche poprawiajacy charakterystyke silnika tuning extremalny nie zalezy od tego ile trzeba silnika rozkrecac szczerze mowiac to sama wymiana gaznika na wiekszy da wiecej niz taka polerka taka polerke stosuje sie dla polepszenia charakterystyki silnika i tylko tyle silnik na zywotnosci nie traci bo nie zwiekszaja sie obroty czy cos takiego tylko mieszanka ma wieksza swobode przeplywu ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:59, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ale zawsze coś... zawsze to poprawia charakterystyke pracy i jest przydatną modyfikacja ponieważ zawsze silnik jest bardziej odporniejszy na inne...
mandos napisalem to post wyzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|