Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Membran zaworowy, gaznik i inne cuda.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 15:47, 04 Mar 2007    Temat postu: Membran zaworowy, gaznik i inne cuda.

Myślę, że dział jest odpowiedni, szukając w internecie opisów tuningu jawki trafiłem na kilka stron. (nie chce tu robic nikomu reklamy itd., w razie nieporozumień proszę mnie poprawic).

http://www.matemarek-moto.neostrada.pl/ >>> gośc opisuje tuning cylindra, i zastosowanie membranu zaworowego w jawce.

Inne foty tej przeróbki :

http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/F03.jpg

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor1.jpg

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor2.jpg

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj.html

Tak teraz myślę, że chyba nbędę drugi silnik i będę na nim eksperymentowac. Co o tym sądzicie ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba_TM
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 16:01, 04 Mar 2007    Temat postu:

A co to ten "membran zaworowy"? i do czego to sluży ?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:14, 04 Mar 2007    Temat postu:

tylko czy to nie obniży żywotności silnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 16:16, 04 Mar 2007    Temat postu:

Wątpię czy zwykły wał by to wytrzymał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 16:19, 04 Mar 2007    Temat postu:

Żywotnośc na pewno obniży (wał raczej nie wytrzyma), cała rzecz rozchodzi sie o powiększenie dolotu paliwa do samego cylindra i zastosowanie membranu zaworowego (bo tak ten koles to nazywa) od aprilli (on taki poleca na AG mocie oklo 45 zeta) no i większy gaźnik. Mimo wszystko mnie to nie zraża jak zrobie ten silnik to w lecie będzie kasa ( bo będzie robota) spróbuje to zrobic dam wujowi niech mi zrobi ten dolot paliwa w cylindrze a resztę będę grzebac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 16:56, 04 Mar 2007    Temat postu:

jakbyscie chcieli widziec to nie jest jakis membran zaworowy tylko ZAWóR MEMBRANKOWY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 17:09, 04 Mar 2007    Temat postu:

"jeden pies" tak było tam napisane więc przepisałem, a pomysł nawet mi się podoba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrik92
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:44, 04 Mar 2007    Temat postu:

zawor membranowy bedzie zapobiegal cofaniu sie paliwa co da jeszcze wyzsze obroty moze i pomysl niezly ale trzeba by na wal zalozyc inne lozyska bo standardowe nie wytrzymaja obrotow:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 19:05, 04 Mar 2007    Temat postu:

zawory membranowe daja bardzo duzo. a z lozyskami to taki problem ze glowa boli Wink za 1szt lozyska koyo z luzem c3 bardzo wytrzymale 18zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 19:10, 04 Mar 2007    Temat postu:

Kojot powiedz coś więcej o tych łożyskach, no poprostu, jak idę do sklepu to mówię że chcę łożyska na wał do jawki 50, a jak będę chciał te lepsze to co mam powiedziec ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 19:14, 04 Mar 2007    Temat postu:

wiesz co te lozyska akurat nie wiem czy dostaniesz w zwyklym sklepie ale dostaniesz u tego pana :
http://www.allegro.pl/item171211540_kniazw_lozysko_tuning_koyo_6204_c3_wal_simson.html

tylko nie pamietam czy rozmiar jest ten sam. obecnie mam sam te lozyska w simie niestety zrobilem tylko 100km ale jest cichutko a ja mam sportowy cylek takze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pon 17:36, 05 Mar 2007    Temat postu:

capitan 2 powiedz ze chcesz dobre łozyska z luzem C3 do jawki dobrej firmy i sprawdz napudelku czy Ci nie wcisnal normalnych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 19:07, 05 Mar 2007    Temat postu:

Wpakować łożyska baryłkowe, walcowe albo igiełki i już. Te na allegro to normalne kulkowe z powiększonym luzem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 19:45, 11 Mar 2007    Temat postu:

mandos łożyska muszą być kulkowe ponieważ igiełki, wałki nie wytrzymają .Zauważ ze w każdym urządzeniu są kulkowe .....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:11, 11 Mar 2007    Temat postu:

Gustaw poczytaj trochę o łożyskach. Łożyska kulkowe mają najmniejszą nośność w porównaniu z baryłkowymi czy wałeczkowymi! Maja jednak prostą budowę i mogą pracować z dużymi prędkościami obrotowymi (baryłkowe również).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin