Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
UWAGA !!! Modyfikacja tłoka. Tłok a kanały płuczące
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 12:58, 25 Gru 2012    Temat postu:

i tego aspektu jestem ciekaw. Very Happy
według mnie nie dasz rady shamować go na żadnej hamowni dostępnej w naszym kraju Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes 17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: prudnik

PostWysłany: Wto 14:29, 25 Gru 2012    Temat postu:

ale to zrobie u nas w serwisie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 14:48, 25 Gru 2012    Temat postu:

opony takiej szerokości i profilu jak masz w piździku nie pozwolą na pomiar z sensowną dokładnością

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes 17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: prudnik

PostWysłany: Wto 16:08, 25 Gru 2012    Temat postu:

a w fabryce jak mierzyli? pomysl bo widze ze ciezko ci to idzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 16:14, 25 Gru 2012    Temat postu:

Holipa. Nie pomyślałeś, że skoro są motocykle to i są hamownie motocyklowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 16:49, 25 Gru 2012    Temat postu:

prezes 17 w fabryce mierzyli moc na silniku , nie na kole Wink

+- a pomyśl jaką masz powierzchnię przenoszenia mocy w motorowerze , a jaką w motocyklu ?
hamownie motocyklowe to rzadkość w naszym kraju , a na samochodowej będzie bardzo ciężko.
musiałby opony jakieś solidne założyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 17:01, 25 Gru 2012    Temat postu:

Uwierz mi, że jest dużo hamowni motocyklowych w Polsce. Takie hamownie zrobią hamowanie motoroweru, bo nie powierzchnia jest najważniejsza, ale również nacisk na koło, które nawet wywiera kierowca siedzący na nim. Z tym nie będzie problemu aby hamować motocykl.
Hamowanie na wale przy takich tuningach nie ma sensu..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 17:08, 25 Gru 2012    Temat postu:

może przez parę lat się coś zmieniło , ale w 2008r jak trzeba było shamować bandytkę po modach to lecieliśmy busem aż do hamburga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 17:20, 25 Gru 2012    Temat postu:

Nas nie interesuje co miałeś kiedyś hamować. Nie odchodź od tematu, bo mało kogo to obchodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes 17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: prudnik

PostWysłany: Wto 19:10, 25 Gru 2012    Temat postu:

no własnie. Ale ten bus to musiał byc po mega tuningu skoro szło leciec:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 20:35, 25 Gru 2012    Temat postu:

to ty chyba nie byłeś na autostradzie niemieckiej Very Happy
tam każde auto poleci ino trza podeptać dobrze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes 17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: prudnik

PostWysłany: Wto 21:15, 25 Gru 2012    Temat postu:

ja z wujkiem na niemieckiej autostradzie 300 jechałem:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 21:24, 25 Gru 2012    Temat postu:

na dzień dzisiejszy to żaden wyczyn, coraz więcej aut jest zdolnych utrzymywać tę prędkość na długim odcinku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes 17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: prudnik

PostWysłany: Wto 21:51, 25 Gru 2012    Temat postu:

to był motocykl Very Happy

Jeszcze jeden poje*any post a posypią się warny.. - Jedyny mod urządujący na forum..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 22:15, 25 Gru 2012    Temat postu:

no to tymbardziej niema się czym chwalić. całą zimę w moim garażu stoi moto dla którego 300km/h to nie problem. nie używam go bo mi takie sprzęty nie leżą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin