Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
tuning za 300zl
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 10:30, 18 Lut 2007    Temat postu: tuning za 300zl

mam 300 zlotych. co mam kupic zeby ztuningowac maszyne?? prosze o szybka odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 11:54, 18 Lut 2007    Temat postu:

Zajżyj do tematu "tani tuning wizualny", to się dowiesz co nieco o WT, a co najważniejsze, wydasz ok. 30zł Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 11:57, 18 Lut 2007    Temat postu:

wt??
nie chce zeby tak wygladal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 12:05, 18 Lut 2007    Temat postu:

Zależy co chcesz tuningować i jam ma to wyglądać. Od strony mechanicznej to według mnie wystarcza odblokowanie silnika. Od strony wizualnej to co kto lubi (kierunkowskazy, stop, podświetlania). Można się też pokusić np. o odnowienie chromów (jeżeli tego wymagają).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 12:17, 18 Lut 2007    Temat postu:

tuning mechaniczny bardziej bym chcial. Bo wizualny juz zrobilem jak mowisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 12:36, 18 Lut 2007    Temat postu:

Co do tuningu mechanicznego to tak jak pisałem, według mnie wystarcza odblokowanie. odblokowana Jawka w dobrym stanie jedzie 65- 70km/h i wydaje mi się z ze względu na zawieszenie i hamulce taka prędkość wystarczy a dodatkowo nie zmniejsza trwałości silnika. Możesz pokusić się o poprawę komfortu i prowadzenia przez wymianę przedniego zawieszenia na hydrauliczne ( np. z Simsona). Tyle ode mnie. Może jeszcze inni coś Ci doradzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 12:39, 18 Lut 2007    Temat postu:

ja mam odblokowany i mi jedzie 50. czego tak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 12:43, 18 Lut 2007    Temat postu:

Odblokowałeś na króćcu i kolanku wydechowym? Może trzeba jeszcze zmienić wyprzedzenie zapłonu (zależy od silnika).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 12:44, 18 Lut 2007    Temat postu:

nom odblokowalem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 12:46, 18 Lut 2007    Temat postu:

Może zapłonu nie przestawiłeś... BTW Ja bym polecał jeszcze filtr stożkowy;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 12:48, 18 Lut 2007    Temat postu:

wlasnie nie czaje tego zaplonu:( moze ktos napisze jakos tak zrozumiale .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 12:52, 18 Lut 2007    Temat postu:

Wyprzedzenie zapłonu w Jawkach zdławionych było ustawione na 1,2 - 1,5mm przed GMP, a w oryginalnych Jawkach na 1,8 - 2,0mm przed GMP. Więcej poszukaj w tematach o ustawianiu zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 12:54, 18 Lut 2007    Temat postu:

ale myslie ze jest dobze. Pali bez problemu i sie dobze zbiera. Mam zebatke 13, oddlawiony kruciec bebechy z tlumnika wyjete , kolanko uciete i tak malo ciagnie:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 12:59, 18 Lut 2007    Temat postu:

Czyli to wina zębatki... Po prostu nie ma siły żeby na 13 dobrze się rozpędzić. Załóż 11. A

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Nie 13:00, 18 Lut 2007    Temat postu:

mam kupic cylinder 60, filtr stozkowy noi moze ta zembatke. a nie moze byc 12??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin