Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 10:30, 18 Lut 2007 Temat postu: tuning za 300zl |
|
|
mam 300 zlotych. co mam kupic zeby ztuningowac maszyne?? prosze o szybka odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
adek755
Wymiatacz

Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 11:54, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Zajżyj do tematu "tani tuning wizualny", to się dowiesz co nieco o WT, a co najważniejsze, wydasz ok. 30zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 11:57, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wt??
nie chce zeby tak wygladal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 12:05, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Zależy co chcesz tuningować i jam ma to wyglądać. Od strony mechanicznej to według mnie wystarcza odblokowanie silnika. Od strony wizualnej to co kto lubi (kierunkowskazy, stop, podświetlania). Można się też pokusić np. o odnowienie chromów (jeżeli tego wymagają).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 12:17, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
tuning mechaniczny bardziej bym chcial. Bo wizualny juz zrobilem jak mowisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 12:36, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Co do tuningu mechanicznego to tak jak pisałem, według mnie wystarcza odblokowanie. odblokowana Jawka w dobrym stanie jedzie 65- 70km/h i wydaje mi się z ze względu na zawieszenie i hamulce taka prędkość wystarczy a dodatkowo nie zmniejsza trwałości silnika. Możesz pokusić się o poprawę komfortu i prowadzenia przez wymianę przedniego zawieszenia na hydrauliczne ( np. z Simsona). Tyle ode mnie. Może jeszcze inni coś Ci doradzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 12:39, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam odblokowany i mi jedzie 50. czego tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 12:43, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Odblokowałeś na króćcu i kolanku wydechowym? Może trzeba jeszcze zmienić wyprzedzenie zapłonu (zależy od silnika).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 12:44, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nom odblokowalem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 12:46, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Może zapłonu nie przestawiłeś... BTW Ja bym polecał jeszcze filtr stożkowy;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 12:48, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wlasnie nie czaje tego zaplonu:( moze ktos napisze jakos tak zrozumiale .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 12:52, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Wyprzedzenie zapłonu w Jawkach zdławionych było ustawione na 1,2 - 1,5mm przed GMP, a w oryginalnych Jawkach na 1,8 - 2,0mm przed GMP. Więcej poszukaj w tematach o ustawianiu zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 12:54, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ale myslie ze jest dobze. Pali bez problemu i sie dobze zbiera. Mam zebatke 13, oddlawiony kruciec bebechy z tlumnika wyjete , kolanko uciete i tak malo ciagnie:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 12:59, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli to wina zębatki... Po prostu nie ma siły żeby na 13 dobrze się rozpędzić. Załóż 11. A
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dawidek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 13:00, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mam kupic cylinder 60, filtr stozkowy noi moze ta zembatke. a nie moze byc 12??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|