tuning za 300zl
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 17:04, 19 Lut 2007    Temat postu:

Wszystko zależy od tego jak szanujesz swój pojazd...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:09, 19 Lut 2007    Temat postu:

mozna zrobic kapitalke kiedy motor ma przejechane 30 000 albo jak nie szanujesz to po 2 000...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 18:36, 19 Lut 2007    Temat postu:

Mi sie zawsze raczej wydawało, ze nie szanowałem tego motoru zabradzo, ale miło wiedzieć, ze jednak wychodzi na to, ze szanowałem, albo po prostu trafił mi sie jakiś wyrób ze środy czy coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:44, 19 Lut 2007    Temat postu:

dlaczego ze środy ?? po prostu miałeś farta...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 18:46, 19 Lut 2007    Temat postu:

Tak powiedziałem, bo zawsze te z poniedziałku i z piatku wyroby komunistyczne nie były pierwszej jakosci przynajmniej taka aluzja jest.
A fakt, musiałem mieć farta, albo mój kuzyn coś grzebał juz przy tym motorze a ja nawet o tym nie wiem, zreszta to było z 8 lat temu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:49, 19 Lut 2007    Temat postu:

ale warto zawsze sobie tam poczyścić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 18:53, 19 Lut 2007    Temat postu:

No właśnie i łożyska czy simmeringi wymienic, bo na pewno mam tarcze sprzegłowe to wymiany, to przy okajzi moge i reszte zobaczyc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 19:55, 19 Lut 2007    Temat postu:

Taa;p Rozbierzesz silnik, a to to do wymiany, a to co innego, a to jeszcze co innego i pół silnika wymienisz;p Ok, koniec offtopu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pią 13:03, 23 Lut 2007    Temat postu:

Jakbym coś robił w swoim motorze- to wszystko. Więc nie ruszam i jeżdże, bo i tak remont przekroczy wartość motoru, U mnie się to nie opłaca Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:17, 23 Lut 2007    Temat postu:

dobra koniec rozmów o remoncie bo po to jest temat w poradach :kapitalka... wiec jakie macie jeszcze propozycje na WT czyli wracając do tematu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Pią 14:08, 23 Lut 2007    Temat postu:

o to chodzi ze ma obroty max na 3 i malo ciagnie:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin