Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning w stylu jawasaki-zębatka
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Pon 12:27, 14 Kwi 2008    Temat postu: Tuning w stylu jawasaki-zębatka

Sorry zrobiły mi się 2 tematy takie same, ale skoro tak się już stało to zapytam czy jak wymienię cylinder, wydech filtr powietrza rozwierce króciec i założę zębatkę 12 lub 13 to ile jawka pociągnie.
I czy przy cylku 60 lepiej dać 12 czy 13z ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawasaki dnia Pon 12:58, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:24, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pon 13:50, 14 Kwi 2008    Temat postu:

mangus napisał:
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?


Nie v-max i przyspieszenie tylko albo v-max albo mocniejszy/a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikolaj
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:19, 14 Kwi 2008    Temat postu:

To musisz po prostu założyć najpierw 12Z pojeździć a potem tak samo w 13Z i zobaczyć co ci bardziej pasuje. Silnik silnikowi nie równy i nie wiadomo jak będzie Ci szła np. na 13Z.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 20:51, 14 Kwi 2008    Temat postu:

13Z troszkę zmienia przełożenia w ten sposób, że kazdy z biegów jest trochę dłuższy. V-maxa tak dużo nie zmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
speedfighter
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznań

PostWysłany: Pon 22:26, 14 Kwi 2008    Temat postu:

mangus napisał:
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?


dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 7:32, 15 Kwi 2008    Temat postu:

speedfighter napisał:
mangus napisał:
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?


dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało Very HappyVery HappyVery Happy


Jak sie wchodzi na wysokie obroty na biegach to nie jest tak zle ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 11:09, 15 Kwi 2008    Temat postu:

kędzior napisał:
speedfighter napisał:
mangus napisał:
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?


dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało Very HappyVery HappyVery Happy


Jak sie wchodzi na wysokie obroty na biegach to nie jest tak zle ;p

Bo Jawka ma silnik wysokoobrotowy i dlatego mocy nabiera przy duzych obrotach Wink ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 15:09, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Mowienie o silniku jawki 'wysokoobrotowy' jest w tych czasach pewnym nadużyciem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikolaj
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:15, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Ja zmieniam w ten weekend zębatkę z 11 na 13 i zobaczę co z V-max. Ale powinna być większa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 17:54, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h

Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikolaj
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 15 Kwi 2008    Temat postu:

macq napisał:
Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika


Zgadzam się z tym. Na 11 przy tych 55km/h (tak jak moja idzie na na 11Z na oryginalnym cylku 50 czeskim i tylko odblokowana) to już silnik nie daje rady kręcić szybciej nawet jak się z górki jedzie po ulicy to czuć że trochę go hamuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 18:38, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Ja tak do zarżniecia nie krece na tej 11, bo wal mi zaczyna dogorywac, a przylalem zasade, ze nie doloze do jawki ani grosza. Kompromisem jest 12, natomiast na 13 sie po miescie jezdzi najlepiej (no ale przy serii to troche nieraz trzeba pilowac pod gorke)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Wto 19:29, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Ja mam teraz 12z, bo jest dobra, mam krótsze przełożenia, a to nieprawda że 60 tylko pojedzie. Jawy mają to do siebie, że bujają sie potem jeszcze dość długo. Ale znowu po remoncie już prawie dotarłem do 60 przyspiesza naprawdę szybko, nie ma żadnego zmuła-gwałtownie reaguje na gaz i ciągnie równiusieńko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 19:35, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Sorry za offtop ale Bazi powiedz mi ile już dotarłeś km? Very Happy I przy jakiej prędkości przerzucasz z 2 na 3? Very Happy Hehe dzisiaj juz mam prawie 100km zrobione po remoncie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin