Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tuning w stylu jawasaki-zębatka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 8:47, 04 Maj 2008    Temat postu:

jaras napisał:
planuje załozyc 14z z wsk bo mam nadniar mocy. na wałek pasuje. troche jest za gruba ale na tokarke ją i jazda. aha no i lekka korekta prawego dekla


Zazdroszcze Ci nadmiaru mocy Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziki007
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Temeszów

PostWysłany: Nie 10:23, 04 Maj 2008    Temat postu:

a powiedzcie mi dlaczego mój ogar na 1 i 2 jest silny a na trójce ledwo się ciągnie. (zębatke mam 11)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 10:31, 04 Maj 2008    Temat postu:

Dlatego że dostaje za malo wachy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikolaj
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:35, 04 Maj 2008    Temat postu:

No i wróciłem z przejażdżki. Zrobiłem jawką ponad 100km na zębatce 13Z i moge powiedzieć że jest ok. Nie jest mułowata. Na 1 i 2 przyspiesza ładnie (a ja lekki nie jestem). Na 3 rozkuliwuje się troche słabiej ale jak się już dobrze rozkula to leci te 65-68km/h. Najlepiej jak się gdzieś jedzie i jest z górki a potem równo. Jak się z tej górki rozpędzi to leci cały czas potem szybko jak się gazu nie odpuści (nie wiem ile bo nie mierzyłem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyprian
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn

PostWysłany: Pią 20:49, 09 Maj 2008    Temat postu:

macq napisał:
Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h

Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika


Zgadzam się z tym ze na pola jest lepsza 11. Dziwi mnie prędkość na 11 - 50 km. Moja na tej zębatce idzie tak gdzieś z 60 po równym a na 12 ok 70, a posiadam nominał czeski
tylko po wymianie pierścieni
i tłumik od Simsona z nowymi flakami, więc wielka ździwka z mojej strony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:54, 09 Maj 2008    Temat postu:

cyprian napisał:
macq napisał:
Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h

Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika


Zgadzam się z tym ze na pola jest lepsza 11. Dziwi mnie prędkość na 11 - 50 km. Moja na tej zębatce idzie tak gdzieś z 60 po równym a na 12 ok 70, a posiadam nominał czeski
tylko po wymianie pierścieni
i tłumik od Simsona z nowymi flakami, więc wielka ździwka z mojej strony
Oj, licznik Ci przekłamuje i to sporo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyprian
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn

PostWysłany: Sob 18:35, 10 Maj 2008    Temat postu:

Nic mi nie przekłamuje bo dwóch kumpli mnie sprawdzało, jeden na Simsonie a drugi
na skuterze. Sprawdzał mnie jeszcze Tato samochodem i takie prędkości pokazywał prędkościomierz B)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:46, 19 Maj 2009    Temat postu:

mam problem jak odkerecic zebatke ?? odkreciłem dekiel zdjolem lancuch i nie hu hu niewiem jak odkrecic ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:48, 19 Maj 2009    Temat postu:

Masz blaszke zagienta na srube musisz ją odgiąć a potem odkrecasz śrube...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimazzz92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie

PostWysłany: Sob 16:51, 30 Maj 2009    Temat postu:

Mam zębatkę 12z, mój v max to 65 km/h . Przyśpieszenie całkiem niezłe , prędkość mogła by być większa .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:43, 31 Sie 2009    Temat postu:

Miałem cylinder 55ccm, bo aktualnie silnik jest w remoncie i zakładam czeski nomoinał 50ccm. Jako, że głównie jeżdżę za miastem po asfalcie, zrobiłem sobie podziałkę na manetce gazu i nie jadę z odkręconą na ful. Na tym cylku niby 60ccm, jechałem 55-57km/h na zębatce 12z. Na zębatce 13z przy tym samym poborze gazu jechałem 58-60km/h.

Dziwne było to, że po założeniu 13z Jawa miała lepsze przyspieszenie, ale tylko gdy jechałem sam (?). Z pasażerem na 12z jechałem tyle ile sam, około 58-60, a po założeniu 13z z pasażerem max 45km/h po prostej.

Teraz mam dylemat, jaką zakładać na cylek 50ccm... Chyba bezpieczniej będzie 12z, bo planuję jazdę z pasażerem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Pon 17:45, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 11:43, 01 Wrz 2009    Temat postu:

speedfighter napisał:
mangus napisał:
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 Wink. A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?


dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało Very HappyVery HappyVery Happy


Moja Jawka to cylinder 60, powiekszone dysze, odblokowany tlumik, zebatka 12 i nowy gaznik, silnik ma rok, wszystko mam w nim nowe i Simsonowi z nowymi pierscieniami dobrze dotartego z 3 biegami daje rade....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin