Tuning jawki 85km/h?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sopel234
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice olsztyna

PostWysłany: Pon 20:11, 13 Lut 2012    Temat postu: Tuning jawki 85km/h?

Witam czy po takiej przeróbce moja jawka osiągnie 85km/h?

50/4,podniesione okno wydechowe,podkowa,membrana,gaźnik dell'orto 17,5,zapłon CDI,splanowana głowica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Pon 20:31, 13 Lut 2012    Temat postu:

A co? Zrobiłeś tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sopel234
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice olsztyna

PostWysłany: Pon 20:36, 13 Lut 2012    Temat postu:

będę tak miał niedługo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Pon 20:38, 13 Lut 2012    Temat postu:

Ja myślę że te osiem dych poleci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 22:23, 13 Lut 2012    Temat postu:

jak założysz mniejsze koło to na pewno na liczniku będziesz miał...
a tak serio serio, po Co? raczej na stałe takiej prędkości nie osiągniesz, a jeśli już to przy dobrych warunkach i przy pełnym gazie, szkoda silnika na takie coś, jak chcesz tuningować to przygotuj się na włożenie większej kasy i na to że zmodyfikować trzeba będzie dużo więcej, jeśli chcesz małym kosztem i przy małym wkładzie pracy osiągnąć "cuda" to sobie odpuść bo niepotrzebnie silnik zniszczysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sopel234
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice olsztyna

PostWysłany: Wto 5:37, 14 Lut 2012    Temat postu:

no , ale te 80km/h mogę się spodziewać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:37, 14 Lut 2012    Temat postu:

Nawet jakbyś osiągnął te 80km/h to i tak ten silnik długo nie pojeździ z taką stałą prędkością.Masz 500-600 zł żeby włożyć w jawkę?Ten tuning wiąże się również ze zrobieniem lepszego sprzęgła.Do tego seta musisz mieć porządnego spawaka.I wymaga to jeszcze kilku kosztownych przeróbek.Koszty i twój włożony czas są nieopłacalne.A znając życie po miesiącu ci się odechce.Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy , to wszystko wymaga dobrej wiedzy technicznej.Sądząc po twoich wypowiedziach jesteś początkującym jawkowiczem.Reasumując szkoda twojego zachodu "Z jawki ścigacza nie zrobisz" Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sopel234
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice olsztyna

PostWysłany: Wto 14:06, 14 Lut 2012    Temat postu:

Ja nie mam zamiariu jeździć ciągle 80km/h czasem tak , ale nie ciągle.Ja tego nie będę robić.również wydech będzie mi robić osoba doświadczona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:14, 14 Lut 2012    Temat postu:

No to po ci tak podrasowany silnik?Dodam że będzie sporo więcej palił.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawula9 dnia Wto 14:15, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 15:52, 14 Lut 2012    Temat postu:

A ze się tak spytam.. Czy ktoś wypowiadający się w tym temacie jeździł na tak przerobionym silniku 223, ze tyle wie na temat tych przeróbek i zachowania silnika po tych przeróbkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Wto 16:05, 14 Lut 2012    Temat postu:

moim zdaniem to bez sensu przerabiać tak jawke, lepiej sprzedać sprzęt komuś kto o niego zadba a za tą kasę i kasę przeznaczoną na tuning kupić simsona który seryjnie poleci ponad 70

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 16:09, 14 Lut 2012    Temat postu:

krzysiek200 napisał:
moim zdaniem to bez sensu przerabiać tak jawke, lepiej sprzedać sprzęt komuś kto o niego zadba a za tą kasę i kasę przeznaczoną na tuning kupić simsona który seryjnie poleci ponad 70

Skoro Ty nie widzisz w tym sensu to nie znaczy, że i ktoś go nie widzi.. A co masz do przerobionego silnika? Ramę można zostawić w spokoju, ale silnik to trzeba modzić ile wlezie, takie moje zdanie.

Jak chłopak chce to niech modzi, zauważy sporą poprawę, skąd możecie wiedzieć, że później jeszcze o krok do przodu nie pójdzie? Tacy jesteście a wszyscy z was by mieli banana na ryju mając tak przerobiony silnik. I niech mi nikt nie pie**oli że nie..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sopel234
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice olsztyna

PostWysłany: Wto 16:53, 14 Lut 2012    Temat postu:

A sprzęgło muszę jakoś wzmacniać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 16:55, 14 Lut 2012    Temat postu:

sopel234 napisał:
A sprzęgło muszę jakoś wzmacniać ?

Dać po dwie podkładki pod sprężyny..

Tak się sracie o to sprzęgło, aż mnie zmotywowaliście żeby zrobić inne..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:17, 14 Lut 2012    Temat postu:

Ogarzysta200 tutaj przydałyby się dobre tarcze sprzęgłowe(nie korkowe tylko z wkładem drewnianym).Oraz lepszy docisk czyli dużo grubsze podkładki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin