Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik od simsona s70

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 16:26, 23 Paź 2011    Temat postu: Gaźnik od simsona s70

Witam. Mam jawke po tuningu tzn czeski cylinder przeszlifowany na 40,50 mm i dorobione dwa płuki, lekko powiększone kanały, wypolerowane itd. Gaźnik nie daje rady, poza tym jest zuzyty więc montuje od simsona s70 i tu pytanie - czy lepiej zastosować oryginalny kruciec jawoski czy dorobić nowy ? jak nowy to z czego najlepiej ? tzn czy można go spawać z rurki i jakichś blach bo jak tak to mam koncepta jak by to mogło wyglądać... i kolejne pytanie bo w oryginalnym simsonie gaźnik jest pochylony to czy jak go zamontuję też musi być pochylony czy może być prosto ? oraz jak zrobić ssanie tzn czy w sklepie moto dostałbym dźwigienke jakąś na te linke czy coś takiego ...
Chciałbym żebyście mi też powiedzieli co sie zmieni, bo w tym gaźniku co mam to są cudy boskie naprawde ... wycieka z niego połowa tego co idzie do silnika i głównie dlatego decyduje sie na zamiane. Prosze o odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:21, 24 Paź 2011    Temat postu:

No to powiedz mi czy wiesz jaki gaźnik ma simson s70?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 6:36, 25 Paź 2011    Temat postu:

N 16-3-5 ale o czym ty do mnie rozmawiasz ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 13:09, 25 Paź 2011    Temat postu:

Nie chce zeby to bylo obrazą, ale lepiej nie bierz sie za gaznik simsona. Problemy miałeś z wyregulowaniem oryginału a co dopiero mówić jesli masz zrobic od nowa krociec, który idealnie musi pasować do kanału w cylindrze i ''gardzieli'' gaźnika i nie może utrudniać przepływu mieszanki. Nie to że bym Cie zniechecał, owszem trudno jest zrobic idealny krociec, no ale lepiej próbować a nie siedzieć na ... Wiadomo czym. Jak cos dysponuje zdjęciami dorabianego krocca pod gaznik Simsona .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 11:15, 26 Paź 2011    Temat postu:

Spoko, oryginalny jikov mam rozwalony tzn pozrywane gwinty itp i nie da sie go wyregulować. Założyłem od simsona bo przyszedł w paczce i super jesst ;] sam zrobiłem podkładki pod kruciec i nie myślałem że ten silnik może być taki fajjny ;]
Tylko mam takie pytanko - ssanie jest włączone jak mam linke pociągniętą czy puszczoną ? bo mi chodzi tylko jak mam puszczoną czyli chyba dobrze, bo tak to nie chciał zimny odpalić a jak trzymałem za linke (nie mam klamki jeszcze od tego) to odpalił ale jak sie zagrzał to go dusiło i na puszczonej lince już normalnie chodzi i fajnie śmiga itp A druga sprawa to wolne obroty - nie mam ich Sad tzn nie wiem jak po dobrym rozgrzaniu bo jeszcze nie jeździlem (tylko wrzuciłem bieg a koło kręcilo sie w górze) ale nwm nawet jak sie reguluje wolne obroty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Śro 19:55, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simzuki
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

PostWysłany: Pon 23:32, 07 Lis 2011    Temat postu:

Gaźnik 16n-3-5 do s70 różni się od zwykłego większą dyszą.. . Nowe gaźniki do simsona pseudo org są nie do wyregulowania. Zaś z używanymi różnie to bywa, najczęściej już są tak przekombinowane że ich jedynym miejscem jest szrot.
Ssanie jest włączone jak pociągniesz linkę - jak opuścisz ssanie jest wyłączone. wolne obroty - zależy jaki masz gaźnik są takie co regulujesz śrubką z boku co podnosi lekko przepustnicę, i są takie co regulujesz linką. ta druga śrubka jest od składu mieszanki.
Aby to działało musisz porządnie wyregulować pływak - znajdziesz w necie.
Ogółem posiadacze simsonów, wolą mieć inny gaźnik mianowicie np: amal16-21 (mają lekkie problemy z szczelnością ale do ogarnięcia) lub też dellorto mikuni arreche i inne. są banalne w regulacji i nie przysparzają problemów jak te BVF


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skopek123
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:08, 26 Gru 2011    Temat postu:

sorki za mały odkop ,ale też miałbym pytanie z tym że ja chce założyć od simsona s51 z gardzielą 17 mm króciec mam rozwiercony..... opyla sie to zakładać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 17:25, 26 Gru 2011    Temat postu:

a nie pomyliłeś czasem forum? zamontuj i zdaj relację w pogawędkach, tu raczej większość ma jawki więc w sprawie simsona pomocy nie uzyskasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matikoza1
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:22, 10 Maj 2012    Temat postu:

możesz wrzucic zdj jak to wyglada ten gaznik przy tym kruccu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 12:25, 23 Maj 2012    Temat postu:

Jeśli chodzi o regulacje to fakt -ciężko go wyregulować było Very Happy Za uboga mieszanka była bez względu na regulacje. Jakoś dałem radę i ogarek śmiga super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13:01, 24 Maj 2012    Temat postu:

Pokaż zdjęcia/filmik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin