Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
sportowy wydech
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 12:39, 05 Paź 2009    Temat postu:

Musi mieć duży wał, bo musi mieć dużą komore korbowa. Jak zapewne wiesz mieszanka najpierw trafia do tej komory a jak tlok idzie na dół to torzy ciśnienie i wypycha paliwo do góry, przez kanały, wiec im bardziej ał wypełnia komorę korbowwą tym lepiej, dla tego są duże wały, zresztą w nowych są takie same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzik722
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miejscowość

PostWysłany: Pon 13:08, 05 Paź 2009    Temat postu:

no ja też jestem ciekaw... jakim cudem w 50ccm będziesz miał 15km???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 14:17, 05 Paź 2009    Temat postu:

w sensie torowym to są ale ich trwałośc wynosi bardzo mało.A co do wału to na moje on jest duży bo magazynuje energie ktura potem odaje w silnikach wysokobrotowych wał jest mały ale zato jakie tam jest magneto to tak odemnie jak się myle to prosze mnie poprawić i dotego jawa z dużym wałem nie osiągnie takich prędkosci obrotowych jak z małym

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Pon 14:17, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:24, 05 Paź 2009    Temat postu:

Wy wszyscy takimi herezjami tu pociskacie, że mnie za dupsko ściska:

Cytat:
Przy tym silniku i tych obrotach nie wejdzie w rezonans a to duży minus.
Wejdzie, po prostu trzeba zaprojektować dobry dolot i wydech

Cytat:
A przeciez sportowe samochody, niektore maja max 7 - 8 tys obrotow i nie wchodza w rezonans?
Sportowe samochody mają silniki 4T i tam sprawa wygląda bardziej skomplikowanie, więc mówienie o stricte rezonansie (w sensie dopychanie paliwa) nie ma sensu, a jak ktoś mówi, to jest po prostu nie douczony. Tak na marginesie mogę dodać, że duża część 4T ma rezonatory na dolocie.

Cytat:
Silnik jawki jest wysokoobrotowy bo to silnik motocyklowy
Jak na silniki motocyklowe, to silnik jawki nie jest wysokoobrotowy[/quote]

Cytat:
Jawka spokojnie kreci sie do 8k jesli jest dobrze wyregulowana jak nie wiecej po malym tuningu... Koniec tematu!
Podłącz obrotomierz i sprawdź, bo seria tyle nie wykręci.

Cytat:
Powiec mi dlaczego jawka ma duży wał? A inne nowsze i nie tylko silniki 50cm mają małe wały
Różnica wcale nie jest tak miażdząca jak tutaj starasz nam się udowodnić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 16:44, 05 Paź 2009    Temat postu:

Ja rozmawiałem z wieloma ludźmi co w głowach trochę maja (bez obrazy dla nikogo) i mówili mi ze jawa 50 jest wysokoobrotowa.

macq napisał:
Mowienie o silniku jawki 'wysokoobrotowy' jest w tych czasach pewnym nadużyciem Razz


Dlaczego niby tak mówisz ?? wiadomo technika idze coraz bardziej w górę i robią coraz lepsze mocniejsze silniki które kręcą więcej obrotów....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:45, 05 Paź 2009    Temat postu:

kondzik722 napisał:
no ja też jestem ciekaw... jakim cudem w 50ccm będziesz miał 15km???


Max wynik jaki uzyskano z 50cm to było chyba 32KM (2T)

A 250cm mają po 100KM (2T)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Pon 16:46, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 16:50, 05 Paź 2009    Temat postu:

arek napisał:

Max wynik jaki uzyskano z 50cm to było chyba 32KM (2T)


To cie troche poniosło .... Masz jakaś stronkę z tymi wynikamy ???
Bo jakoś nie chce mi się wieżyc bo tyle maja 125


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:00, 05 Paź 2009    Temat postu:

No wyniki są w zakładzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 17:06, 05 Paź 2009    Temat postu:

Też słyszałem o takim wyniku jak 32km ale nieiwem czy do do końca prawda a jak tak to taki silnik pochodzi pare naście minut i po nim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 17:07, 05 Paź 2009    Temat postu:

w zakładzie....... daj jakoś stronkę gdzie jest napisane jaki model silnika, produkcja.... itp.
A nie w zakładzie są wyniki....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:08, 05 Paź 2009    Temat postu:

Ciebie na maxa pogięło może ci podać gdzie można kupić taki silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 17:21, 05 Paź 2009    Temat postu:

kucić sie z toba nie będę ale jak nie zobacze jakis wynikow ze naprawde 32 KM ma 50ccm to nie uwierze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 17:22, 05 Paź 2009    Temat postu:

Cytat:
Dlaczego niby tak mówisz ?? wiadomo technika idze coraz bardziej w górę i robią coraz lepsze mocniejsze silniki które kręcą więcej obrotów....
Jeśli brać pod uwagę tylko blok wschodni- ok, były wysokoobrotowe, ale w skali światowej to nie za bardzo... dobre 50ccm wykręci 12-13tys i to bez jakiegoś ogromnego przygotowania. Świat poszedł do przodu, taka prawda.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 17:22, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:23, 05 Paź 2009    Temat postu:

A co mnie to obchodzi czy ty wierzysz czy nie,i tak za mało wiesz,a z jawki tyle nie wyciągniesz.

np.z hondy 50 wydarłem spokojnie 15tyś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Pon 17:25, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:24, 05 Paź 2009    Temat postu:

LOL to chyba oczywiste ze z jawki nie wycisniesz 10km... 4 - 5 po mocnych przerobkach ale ile ci wytrzyma... Moze i da sie ale to nei oplacalne, zreszta za stary silnik, za duzo polskich czesci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin