Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
sportowy wydech
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 11:00, 04 Paź 2009    Temat postu:

nie qrwa jawka nie ma wysokich obrotów... no trzymajcie mnie bo zabije jak psa!!
chu.. straci tłumiki według czeskich schematów podnoszą moc,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Nie 11:26, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:18, 04 Paź 2009    Temat postu:

Bo tak czy jawka wkręci ci sie na biegu np. 9000 lub 10000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Nie 13:18, 04 Paź 2009    Temat postu:

A po co ci aż 9000-10000 obr? 6500-7000 to są dla jawki bardzo już duże obrotu i ona przy nich osągała by tą moc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:52, 04 Paź 2009    Temat postu:

Przy tym silniku i tych obrotach nie wejdzie w rezonans a to duży minus.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:31, 04 Paź 2009    Temat postu:

HMm, ale skoro to jest tłumik zaprojektowany do jawki, to MUSI wejsc w renozans. Pozatym dobrze zrobiony tłumik pozwala na osiągniecie jeszce wyzrzych maxymalnym obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:34, 04 Paź 2009    Temat postu:

Ale nie w jawce,żeby ten tłumik trochę działał trzeba dużo rzeczy przerabiać w silniku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 15:36, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:49, 04 Paź 2009    Temat postu:

arek zaczynasz nas wkurwiac.. Gowno wiesz o motoryzacji a cwaniaczysz. Kazdy silnik ma wysokie obroty! Czy to diesel czy benzyna, samochod motor! A przeciez sportowe samochody, niektore maja max 7 - 8 tys obrotow i nie wchodza w rezonans? Hmmm? Po co sportowe tlumiki?
Silnik jawki jest wysokoobrotowy bo to silnik motocyklowy i co z tego ze ma 50ccm... Dwusuw jak dwusuw ma duuzoo obrotow. Jawka spokojnie kreci sie do 8k jesli jest dobrze wyregulowana jak nie wiecej po malym tuningu... Koniec tematu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 16:54, 04 Paź 2009    Temat postu:

Ja dodam zdjęcie z wykresu hamowni seryjnego silnika jawki ze zwykłym tłumikiem i tym ze schematu


Wg mnie nie będziemy odczuwać tej różnicy w dolnym zakresie a w górnych partiach będzie bardziej "jadowity" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Nie 17:18, 04 Paź 2009    Temat postu:

arek napisał:
Ale nie w jawce,żeby ten tłumik trochę działał trzeba dużo rzeczy przerabiać w silniku.


A co byś dokładnie przerobił mondralo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 17:47, 04 Paź 2009    Temat postu:

Taki mały ot szanowny pan arek gówno by przerobił bo na gównie się zna Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Nie 17:47, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:42, 04 Paź 2009    Temat postu:

Pokaż mi kto z forum ma ten super tłumik i mu lepiej chodzi,przyspiesza (dowód np. film). Powiec mi dlaczego jawka ma duży wał? A inne nowsze i nie tylko silniki 50cm mają małe wały.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 18:45, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 19:01, 04 Paź 2009    Temat postu:

bo jesteś głupi ? jak nie to nie wiem ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 19:45, 04 Paź 2009    Temat postu:

Ma duży wał, bo to 2suw. W 2suwie wał robi za 'wypychacz' mieszanki wiec akurat jak by był mały to by nawet nie odpalił.. wystarczy znać zasade działania 2suwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:02, 04 Paź 2009    Temat postu:

Sawik napisał:
Ma duży wał, bo to 2suw. W 2suwie wał robi za 'wypychacz' mieszanki wiec akurat jak by był mały to by nawet nie odpalił.. wystarczy znać zasade działania 2suwa


Haha ale sie uśmiałem i kto tu nie zna zasadę działania 2T. Dlaczego nowsze silniki 50cm mają małe wały i 15KM?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 20:03, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 20:18, 04 Paź 2009    Temat postu:

15 KM? Ja słyszałem o mocno przerobionym który osiągał 14. Podaj przykład takiego moto. A co do wału to nie wiem może osprzęt silnika tego wymagał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin