Silnik 223 na Zapłonie z Pocketa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 21:25, 24 Lip 2012    Temat postu:

JawaMustang napisał:
Strzelba95-Po co słownik jak mam tam 1 czy 2 błędy !! a ty słyszałem że jesteś szypytlawy i zamiast R to mówisz H.

Holipa-a on niby czemu ma się na niej rozbić ?


Kolego nie przeginasz? Nie dość, że ludzie chcą Ci pomóc i podpowiedzieć to jeszcze z ryjem na nich wyjeżdżasz? Weź się trochę ogarnij bo to nie podwórko tylko forum!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 5:53, 25 Lip 2012    Temat postu:

Ogarzysta ma rację, następne tego typu wypowiedzi będą fakultatywnie nagradzane ostrzeżeniami.

Co do pomysłu zapłonu z Pocketa w 223. Hmm. Na upartego się to zamontuje. tylko czy to będzie działać ? No nie wiem. Wink Chyba, że wsadzisz też "magneto" z pocketa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 7:48, 25 Lip 2012    Temat postu:

a temu tak sądzę że na bank jest to robione jakąś denną spawarką elektrodową , przez idiotę który nie zna podstawowych zasad obróbki metali i wpływu cięcia i spawania na wytrzymałość materiału z którego zrobiona jest rama

podsumowując : to musi kiedyś pier**lnąć , oby nie na drodze publicznej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin