Lekki tuning/modyfikacje JAWKI MUSTANG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 18:45, 16 Maj 2012    Temat postu:

tak tak. kierowcy osobówek sami pod was wjeżdżają jak z podporządkowanych wyjeżdżacie albo próbujecie na kozaka przeskoczyć lewoskręt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:07, 16 Maj 2012    Temat postu:

Nie rób OT! Czy poprawią mi się osiągi chociaż 5km/h i trochę na przyspieszeniu z samym cylindrem 50/4/3 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 19:09, 16 Maj 2012    Temat postu:

Pomijając całą resztę, to gdybyś przeczytał mojego posta, byś zrozumiał dlaczego taki setup nie wchodzi w grę..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:13, 16 Maj 2012    Temat postu:

No rozumiem, dziura w obrotach rezo niewyczuwalne, ale coś nie dużym kosztem aby polepszyć osiągi można ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:30, 16 Maj 2012    Temat postu:

Moim zdaniem nie warto tego robić nie dużym kosztem różnicy nawet nie wyczujesz, a da ci to że czasami szybciej pojedziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 20:47, 16 Maj 2012    Temat postu:

niedużym kosztem nie zrobisz w jawce w sumie nic. jedyna opcja to membrana + zapłon bezstykowy + podkowa + przerabiany cylek i tłok + spawak odpowiednio strojony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 23:01, 16 Maj 2012    Temat postu:

niedużym kosztem kładziesz się na siedzeniu zmniejszając opór powietrza i 5km/h masz Smile a ogólnie to wymiana gaźnika i ulepszenie zapłonu, możesz próbować z bateryjnym ale ładowanie by trzeba zrobić żeby konkretnie było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:41, 17 Maj 2012    Temat postu:

Siema. Dogadałem się z jednym kolesiem i wykona mi trochę przeróbek.
Czy to ma prawo do jazdy i ogólnie co myślicie o tym
-Cylinder wielokanalowiec strojony na 7-7,5k w cylindrze dolot o 1-2mm będzie obniżony ,podniesiony wydech o 1-2mm
-wydech simsona zrobiony na sp04 robiony na strojenie odpowiednie ,czyli długość stożka dostosuję do strojenia aby było odpowiednio
-gaźnik simsona 16n1-11
-modzony tlok(skrócenie nóżki tłoka)
Czy warto robić taką przeróbkę? Wszystko wytrzyma? Czekam na wasze odpowiedzi Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Czw 16:41, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:30, 17 Maj 2012    Temat postu:

Jak typ się na tym zna to moim zdanie warto, ale jeżeli to człowiek który na twoim silniku ma się nauczyć tuningu to stanowczo odradzam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:47, 17 Maj 2012    Temat postu:

Nie on się zna u siebie w charcie ma silnik simsona i sam robił 60/3/3 i tuningował widziałem jak przerabiał już pare cylindrów, więc warto Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 18:29, 17 Maj 2012    Temat postu:

Bobslej0 napisał:
Siema. Dogadałem się z jednym kolesiem i wykona mi trochę przeróbek.
Czy to ma prawo do jazdy i ogólnie co myślicie o tym
-Cylinder wielokanalowiec strojony na 7-7,5k w cylindrze dolot o 1-2mm będzie obniżony ,podniesiony wydech o 1-2mm
-wydech simsona zrobiony na sp04 robiony na strojenie odpowiednie ,czyli długość stożka dostosuję do strojenia aby było odpowiednio
-gaźnik simsona 16n1-11
-modzony tlok(skrócenie nóżki tłoka)
Czy warto robić taką przeróbkę? Wszystko wytrzyma? Czekam na wasze odpowiedzi Smile


To są Twoje słowa, czy cytat z jego wypowiedzi? Bo mam pare zastrzeżeń co do tych przeróbek. Jezeli obniży okno ssące to juz niech nie podcina tłoka. Strojenie cylindra na 7k rpm to jest podniesienie okna wydechowego o wartosć około 4mm, więc skąd się wzięło 1-2mm? Ile kanałów przewiduje ta przeróbka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:49, 17 Maj 2012    Temat postu:

Znaczy wiem, on mi pisał że jak sie podetnie tłok to nie trzeba ruszać kanałów, ale ja średnio ogarniam przeróbki cylindra więc powierzę mu. To sa moje słowa więc pare rzeczy mogłem pomylić Smile Mówi że max 50/4/3 da się zrobić, Czyli warto zrobić taki tuning ? W sumie koleś mało za robocizne chce ,a ja jak wcześniej pisałem mogłem pomylić się ,bo nie znam się na tym. Przed chwilą napisał " na 50/3/3 wyjdzie większa powierzchnia kanałów płuczących co jest lepsze."
Tutaj macie jego fotki jak cylek robił
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek205
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:50, 17 Maj 2012    Temat postu:

Very Happy


Co to za spam ? Warn. | AmaSoft


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek205 dnia Czw 19:58, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:10, 20 Maj 2012    Temat postu:

. Koleś wysłał mi schemat tulei [link widoczny dla zalogowanych] czy wszystko będzie zrobione jak trzeba ? Nie znam się za bardzo a potrzebuje pomocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 22:23, 20 Maj 2012    Temat postu:

Albo mi sie wydaje, albo ten cylinder ma strojenie o wiele niższe niż te omówione 7,5k rpm..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin