Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 18:45, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak tak. kierowcy osobówek sami pod was wjeżdżają jak z podporządkowanych wyjeżdżacie albo próbujecie na kozaka przeskoczyć lewoskręt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:07, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie rób OT! Czy poprawią mi się osiągi chociaż 5km/h i trochę na przyspieszeniu z samym cylindrem 50/4/3 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:09, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pomijając całą resztę, to gdybyś przeczytał mojego posta, byś zrozumiał dlaczego taki setup nie wchodzi w grę..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:13, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No rozumiem, dziura w obrotach rezo niewyczuwalne, ale coś nie dużym kosztem aby polepszyć osiągi można ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:30, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie warto tego robić nie dużym kosztem różnicy nawet nie wyczujesz, a da ci to że czasami szybciej pojedziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:47, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
niedużym kosztem nie zrobisz w jawce w sumie nic. jedyna opcja to membrana + zapłon bezstykowy + podkowa + przerabiany cylek i tłok + spawak odpowiednio strojony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 23:01, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
niedużym kosztem kładziesz się na siedzeniu zmniejszając opór powietrza i 5km/h masz a ogólnie to wymiana gaźnika i ulepszenie zapłonu, możesz próbować z bateryjnym ale ładowanie by trzeba zrobić żeby konkretnie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:41, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Siema. Dogadałem się z jednym kolesiem i wykona mi trochę przeróbek.
Czy to ma prawo do jazdy i ogólnie co myślicie o tym
-Cylinder wielokanalowiec strojony na 7-7,5k w cylindrze dolot o 1-2mm będzie obniżony ,podniesiony wydech o 1-2mm
-wydech simsona zrobiony na sp04 robiony na strojenie odpowiednie ,czyli długość stożka dostosuję do strojenia aby było odpowiednio
-gaźnik simsona 16n1-11
-modzony tlok(skrócenie nóżki tłoka)
Czy warto robić taką przeróbkę? Wszystko wytrzyma? Czekam na wasze odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Czw 16:41, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17:30, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak typ się na tym zna to moim zdanie warto, ale jeżeli to człowiek który na twoim silniku ma się nauczyć tuningu to stanowczo odradzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:47, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie on się zna u siebie w charcie ma silnik simsona i sam robił 60/3/3 i tuningował widziałem jak przerabiał już pare cylindrów, więc warto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 18:29, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Bobslej0 napisał: | Siema. Dogadałem się z jednym kolesiem i wykona mi trochę przeróbek.
Czy to ma prawo do jazdy i ogólnie co myślicie o tym
-Cylinder wielokanalowiec strojony na 7-7,5k w cylindrze dolot o 1-2mm będzie obniżony ,podniesiony wydech o 1-2mm
-wydech simsona zrobiony na sp04 robiony na strojenie odpowiednie ,czyli długość stożka dostosuję do strojenia aby było odpowiednio
-gaźnik simsona 16n1-11
-modzony tlok(skrócenie nóżki tłoka)
Czy warto robić taką przeróbkę? Wszystko wytrzyma? Czekam na wasze odpowiedzi |
To są Twoje słowa, czy cytat z jego wypowiedzi? Bo mam pare zastrzeżeń co do tych przeróbek. Jezeli obniży okno ssące to juz niech nie podcina tłoka. Strojenie cylindra na 7k rpm to jest podniesienie okna wydechowego o wartosć około 4mm, więc skąd się wzięło 1-2mm? Ile kanałów przewiduje ta przeróbka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:49, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Znaczy wiem, on mi pisał że jak sie podetnie tłok to nie trzeba ruszać kanałów, ale ja średnio ogarniam przeróbki cylindra więc powierzę mu. To sa moje słowa więc pare rzeczy mogłem pomylić Mówi że max 50/4/3 da się zrobić, Czyli warto zrobić taki tuning ? W sumie koleś mało za robocizne chce ,a ja jak wcześniej pisałem mogłem pomylić się ,bo nie znam się na tym. Przed chwilą napisał " na 50/3/3 wyjdzie większa powierzchnia kanałów płuczących co jest lepsze."
Tutaj macie jego fotki jak cylek robił
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek205
Początkujący
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:50, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co to za spam ? Warn. | AmaSoft
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek205 dnia Czw 19:58, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:10, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
. Koleś wysłał mi schemat tulei [link widoczny dla zalogowanych] czy wszystko będzie zrobione jak trzeba ? Nie znam się za bardzo a potrzebuje pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:23, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Albo mi sie wydaje, albo ten cylinder ma strojenie o wiele niższe niż te omówione 7,5k rpm..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|