Jawosimson, czyli silnik 223 z cylindrem od simsona
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:21, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Jaki byłby przybliżony koszt takiego zestawu tunningowego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszeek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzeszowice

PostWysłany: Czw 20:13, 26 Kwi 2012    Temat postu:

cylinder 50/4 z tłokiem, głowicą, podkładką i szpilkami, dokładnie ten z mojego silnika wyceniłbym na ok 200zl. Czy to dużo czy mało, można dyskutować Smile gdybym posiadał własną tokarkę, na pewno byłoby coś taniej Very Happy żeby nie zaśmiecać tematu, jesli ktoś ma pytania co i za ile, zapraszam na priv Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Czw 14:18, 03 Maj 2012    Temat postu:

Patrząc na to co zrobiłeś to pełen szacun. Ale nie wiem czy jest to gra warta świeczki. Seria dobrze dotarta leci magiczne 65km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strongman94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Sob 17:46, 30 Cze 2012    Temat postu:

sorki za odświeżanie:) ale interesuje mnie ile może kosztować taki tuning w sensie ile wydam na wszystkie części by przerobić silnik z jawki na simsonka tak jak miloszeek z góry dziekuje za odpwoiedźi pozdrawiam:)
PS: też chce zrobić taki tuning:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:53, 04 Lip 2012    Temat postu:

Siema. Popatrzyłem trochę twój temat i powiem szczerze że nie warto tego cyla z sima ładować bo u mnie v-max jest na z11 nawet ciut większy a mam 50/4/3 ,gaźnik 19n1-11 i sp04 strojone na 8.5k. Jak dojdę do ładu z gaźnikiem ,bo ciężko go ustawić to nagram jakiś film czy coś Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 9:04, 16 Lip 2012    Temat postu:

Jak mu pasuje to niech robi jego pieniądze i niech robi co sobie chce !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 10:10, 16 Lip 2012    Temat postu:

gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 11:14, 16 Lip 2012    Temat postu:

holipa napisał:
gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu


Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem Wink
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spun
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 16:08, 08 Sie 2012    Temat postu:

Ogarzysta200 napisał:
holipa napisał:
gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu


Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem Wink
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora Wink


To wolę już was krytykować niż gdybać może tak, a może tak, a nic sensownego z tego nie wynika. nigdy!

Gdzieś już ktoś też wsadził cyl z sima do jawki.. jak znajdę foty to wrzucę..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spun dnia Śro 16:33, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 11:30, 09 Sie 2012    Temat postu:

spun napisał:
Ogarzysta200 napisał:
holipa napisał:
gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu


Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem Wink
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora Wink


To wolę już was krytykować niż gdybać może tak, a może tak, a nic sensownego z tego nie wynika. nigdy!

Gdzieś już ktoś też wsadził cyl z sima do jawki.. jak znajdę foty to wrzucę..



Ale czy tu ktoś mówi o krytykowaniu? Chyba napisałem, że nie krytykuję (nie mam nic przeciwko) tych co przerabiają 223 więc o co biega?

A jawka z cylindrem sima to na naszym forum coś "nowego" więc nie rozumiem po co ta spina... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:44, 01 Mar 2013    Temat postu:

Krytyki dużo a naśladowców nie ma.

Ciekawe jak to teraz jeździ ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:52, 02 Mar 2013    Temat postu:

jawa1231 napisał:
Krytyki dużo a naśladowców nie ma.

Ciekawe jak to teraz jeździ ?


Człowieku patrz na daty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 7:04, 03 Mar 2013    Temat postu:

jawa1231 napisał:
Krytyki dużo a naśladowców nie ma.

Ciekawe jak to teraz jeździ ?

ci którzy mają zaplecze i możliwości tworzą ciekawsze projekty, a ci którzy by chcieli nie mają ani zaplecza technicznego , ani wiedzy jak to zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dede46
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 8:06, 03 Mar 2013    Temat postu:

a ja miloszeek podziwiam bo przynajmniej ma narzędzia sprzęt i odwagę modyfikować 223 ja gdybym miał miejsce i możliwości to tez bym eksperymentował dla tego gościa wielki szacun

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin