Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Sob 19:28, 09 Paź 2010 Temat postu: czy da się wyciągnąć jeszcze więcej? |
|
|
witam
mam pytanie do bardziej doświadczonych jawkowiczów (i tych trochę mniej też
czy da się z jawki wyciągnąć więcej niż 60 nie zmieniając zębatek ?
jeśli tak to jakimi sposobami
z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:43, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jaką zębatkę przednią masz ?
załóż stożek
zeszlifuj nóżkę tłoka o 1 mm (i zastosuj tuning tomasza sałka)
nie kupuj cyla 60 bo ci wal pójdzie
kup wieksze dysze
zrob szlif
jakie opony masz?
napompuj koła na kamień
tłok tylko i wyłącznie 3 pierscienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Sob 19:54, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z tym tłokiem bym się sprzeczał, czym więcej pierścieni tym silniczek ma ciężej.
Jeśli jest dostępny dwu-pierścieniowy to bym się przy takim trzymał.
Jak ma dobry wał to nic mu się nie stanie, zamiast 60ccm lepiej przeszlifować Czeski cylinder pod tłok 40mm, o wiele lepsze rozwiązanie.
Stożek odradzam, chyba że jakiś za 100-150zł to owszem, ale te po 30zł są nic nie warte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 20:03, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ale przy stożku więcej powietrza dostanie lepiej wkreci na obroty i w tedy mozemy rozszlifowac dysze zapomnialem o odblokowaniu ciocia wikipedia powie ci o co chodzi
[link widoczny dla zalogowanych] przeczytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 6:29, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zamiast Sałka zrób tylko 50/4 i pojedzie ci to 60 nawet na 11z. Nic nie musisz zmieniać nawet planować głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 7:49, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ale lepiej splanuj bo będziesz miał więcej mocy a za tym powiększa sie v max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juskief
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Nie 8:01, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Po splanowaniu wał idzie szybciej niż na 60.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
yookez
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 8:26, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
wszyscy podaliście mu jak podkręcić silnik ale nikt mu nie powiedział że zmniejsza się żywotność ja ci polecę mój osobisty sposób (1 dobry silnik nie zajechany nie katowany) 2 ustawić optymalnie idealnie koło 3 wyregulować gaźnik zapłon (ja mam rozwiercone dysze igłą tylko od wysokich obrotów zapłon mam ustawiony tak ze mi cewki pozrywało max na szybkość ) tłok mam 3 pierścieniowy może większe tarcie ale moc ma wstaw sobie z przodu 13z zębatkę . na zębatce 11z wyciągałem 60km/h
na 13z 70km/h i lałem non stop 98 a w koła ładowałem po 2-2,3 atmosfery
pozdro jeśli pomogłem to git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 8:39, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Co to jest 2,3 atm. U mnie z przodu jest 3,5atm, z tyłu 4
Nieziemsko się prowadzi i nieziemsko czuje się dziury, ale 3l - 4l/100km wychodzi po mieście.
Podstawowa rzecz w silniku to są dobre łożyska, jeśli tego nie ma to z moto za dużo nie wyciśniesz,.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Nie 19:40, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: |
zeszlifuj nóżkę tłoka o 1 mm (i zastosuj tuning tomasza sałka)
|
właśnie propo sałka mam pytanie czy ma ktoś jego książkę albo wie gdzie można kupić?
ew (całego)ebooka ściągnąc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juskief
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 7:25, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
wszystkie zabiegi w jakiś sposób obniżają żywotność silnika to normalka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol3829
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Czw 19:47, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen widzę ze trochę się znasz ale i tak często bzdury pleciesz . Co do więcej niż 60 to może lepiej wymień w silniku wszystko co wymaga wymiany i wyreguluj to będzie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kazik3201
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skęczniew
|
Wysłany: Nie 21:00, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz zwiększyć prędkość to zrób jak koledzy mówią wyżej. Ale najpierw wymień łożyska na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ARAS xf 650
Nowy

Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: Pon 13:27, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
witam.
jeśli chodzi o łożyska (6303 chyba) to kupić zwykłe czy wzmacniane???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|