czy da się wyciągnąć jeszcze więcej?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Sob 19:28, 09 Paź 2010    Temat postu: czy da się wyciągnąć jeszcze więcej?

witam
mam pytanie do bardziej doświadczonych jawkowiczów (i tych trochę mniej też Smile
czy da się z jawki wyciągnąć więcej niż 60 nie zmieniając zębatek ?
jeśli tak to jakimi sposobami
z góry dzięki Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Sob 19:43, 09 Paź 2010    Temat postu:

jaką zębatkę przednią masz ?
załóż stożek
zeszlifuj nóżkę tłoka o 1 mm (i zastosuj tuning tomasza sałka)
nie kupuj cyla 60 bo ci wal pójdzie
kup wieksze dysze
zrob szlif
jakie opony masz?
napompuj koła na kamień
tłok tylko i wyłącznie 3 pierscienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 19:54, 09 Paź 2010    Temat postu:

Z tym tłokiem bym się sprzeczał, czym więcej pierścieni tym silniczek ma ciężej.
Jeśli jest dostępny dwu-pierścieniowy to bym się przy takim trzymał.

Jak ma dobry wał to nic mu się nie stanie, zamiast 60ccm lepiej przeszlifować Czeski cylinder pod tłok 40mm, o wiele lepsze rozwiązanie.

Stożek odradzam, chyba że jakiś za 100-150zł to owszem, ale te po 30zł są nic nie warte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Sob 20:03, 09 Paź 2010    Temat postu:

ale przy stożku więcej powietrza dostanie lepiej wkreci na obroty i w tedy mozemy rozszlifowac dysze zapomnialem o odblokowaniu ciocia wikipedia powie ci o co chodzi
[link widoczny dla zalogowanych] przeczytaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 6:29, 10 Paź 2010    Temat postu:

Zamiast Sałka zrób tylko 50/4 i pojedzie ci to 60 nawet na 11z. Nic nie musisz zmieniać nawet planować głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Nie 7:49, 10 Paź 2010    Temat postu:

ale lepiej splanuj bo będziesz miał więcej mocy a za tym powiększa sie v max

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Nie 8:01, 10 Paź 2010    Temat postu:

Po splanowaniu wał idzie szybciej niż na 60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Nie 8:26, 10 Paź 2010    Temat postu:

wszyscy podaliście mu jak podkręcić silnik ale nikt mu nie powiedział że zmniejsza się żywotność ja ci polecę mój osobisty sposób (1 dobry silnik nie zajechany nie katowany) 2 ustawić optymalnie idealnie koło 3 wyregulować gaźnik zapłon (ja mam rozwiercone dysze igłą tylko od wysokich obrotów zapłon mam ustawiony tak ze mi cewki pozrywało max na szybkość ) tłok mam 3 pierścieniowy może większe tarcie ale moc ma wstaw sobie z przodu 13z zębatkę . na zębatce 11z wyciągałem 60km/h
na 13z 70km/h i lałem non stop 98 a w koła ładowałem po 2-2,3 atmosfery
pozdro jeśli pomogłem to git


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 8:39, 10 Paź 2010    Temat postu:

Co to jest 2,3 atm. Very Happy U mnie z przodu jest 3,5atm, z tyłu 4 Wink
Nieziemsko się prowadzi i nieziemsko czuje się dziury, ale 3l - 4l/100km wychodzi po mieście.

Podstawowa rzecz w silniku to są dobre łożyska, jeśli tego nie ma to z moto za dużo nie wyciśniesz,.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Nie 19:40, 10 Paź 2010    Temat postu:

sportlen napisał:

zeszlifuj nóżkę tłoka o 1 mm (i zastosuj tuning tomasza sałka)

właśnie propo sałka mam pytanie czy ma ktoś jego książkę albo wie gdzie można kupić?
ew (całego)ebooka ściągnąc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Nie 19:46, 10 Paź 2010    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tuning-mechaniczny,1/artykuly-tomasza-salka-z-lat-90,10781.html - Proszę bardzo.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 7:25, 14 Paź 2010    Temat postu:

wszystkie zabiegi w jakiś sposób obniżają żywotność silnika to normalka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 19:47, 21 Paź 2010    Temat postu:

sportlen widzę ze trochę się znasz ale i tak często bzdury pleciesz . Co do więcej niż 60 to może lepiej wymień w silniku wszystko co wymaga wymiany i wyreguluj to będzie lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kazik3201
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skęczniew

PostWysłany: Nie 21:00, 24 Paź 2010    Temat postu:

Jak chcesz zwiększyć prędkość to zrób jak koledzy mówią wyżej. Ale najpierw wymień łożyska na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARAS xf 650
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo

PostWysłany: Pon 13:27, 25 Paź 2010    Temat postu:

witam.
jeśli chodzi o łożyska (6303 chyba) to kupić zwykłe czy wzmacniane???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin