2 pytania odnośnie wlewu do komory korbowej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 18:37, 02 Lis 2010    Temat postu: 2 pytania odnośnie wlewu do komory korbowej

czy wlew wprost do komory korbowej zwiększa spalanie?
i jaki gaźnik tam byście dali?
jak nazywamy tematy? Bazalt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Śro 19:33, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:01, 02 Lis 2010    Temat postu:

Robiąc taką przeróbkę trzeba zastosować membranę, inaczej silnik nie zapali. Spalanie się nie zwiększy, a co do gaźnika, to nie podałeś w jakim silniku chcesz to zastosować..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 19:14, 02 Lis 2010    Temat postu:

może mnie wyśmiejecie ale co to jest"membrana"
co do silnika to jawa 223


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:45, 02 Lis 2010    Temat postu:

Jest to inaczej zawór membranowy, wygląda on tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Działa tak samo jak zawór ssący w 4t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Śro 6:09, 03 Lis 2010    Temat postu:

i to nad komorą przed krućcem trzabybyło zamontować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2023
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:46, 03 Lis 2010    Temat postu:

ja mam takie pytanie do tych kumatych odnosnie membrany , ile to kosztuje ,ile to daje mocy , czy silnik mi nie padnie po 2 tygodniach , o ile wzrosnie spalanie
a i czy jest to trudne do zrobienia? Laughing
pragne konkretnych danych...Very Happy od kogos kto sobie zamontowal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel2023 dnia Śro 12:50, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:22, 03 Lis 2010    Temat postu:

Idzie to tak, gaźnik --> króciec --> membrana --> kostka z aluminium --> gdzieś gdzie to będzie zamontowane.
Ile kosztuje to zależy jaką chcesz kupić membranę, czy masz aluminium na kostkę i czy masz czym spawać i umiesz. Mocy nie można określić dokładnie, bo raczej nikt na hamownie nie jeździł ale nie spodziewaj się strasznego przyrostu km. Membrana poprawi dół i silnik będzie bardziej elastyczny, będzie lepiej działał w każdym zakresie obrotów, a spalanie się zmniejszy ponieważ paliwo z komory korbowej bądź cylindra nie będzie wracać z powrotem do gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Śro 21:15, 03 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tu jest wlew do komory korbowej

te rzeczy wystające z membrany są "wsadzone" w króciec czy w kostkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:41, 04 Lis 2010    Temat postu:

Ten klin jest skierowany w stronę komory korbowej czyli wchodzi w kostkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 14:47, 04 Lis 2010    Temat postu:

droga taka kostka? nie orientuje sie w cenach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:15, 04 Lis 2010    Temat postu:

To zależy od wymiarów. Popytaj w okolicach, po sklepach budowlanych lub jakichś firmach, które wytwarzają coś z aluminium. Możesz też sam zrobić kostkę topiąc cylinder bez tulei albo stare tłoki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 18:27, 04 Lis 2010    Temat postu:

plusminus czy mógłbyś zrobić dokładniejsze zdjęcia tego twojego wlewu?
tam nie widzę tej kostki nad silnikiem
EDIT : co do kostek to na wage kupuje się czy jak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 18:47, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 19:08, 04 Lis 2010    Temat postu:

Hym.. Taką kostkę możesz zrobić z dowolnego kawałka aluminium, tylko abyś to zrobił szczelnie i masywnie, tylko, że taka kostka ma mieć wymiary, tak aby membrana nie ocierała o wał itp. Jak na razie mam tylko takie zdj [link widoczny dla zalogowanych] pokazuje jeszcze silnik przed złożeniem i bez kostki, tylko jak są wycięte kartery na membranę, a kostkę dużo później wyciąłem i połączyłem "spawem na zimno".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 20:35, 04 Lis 2010    Temat postu:

a nie sprzedałbyś tego silnika 70 ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 14:45, 05 Lis 2010    Temat postu:

Raczej w cuda wierzysz,że on to zrobi Very Happy Za dużo kasy,nerwów i wiedzy na to poświęcił. Very Happy A co do gaźnika,to może spróbuj z jakimś simsonowskim, bądź Dell'orto 19,ale głowy nie dam,że nie będzie Ci zalewać silnika. Ale jeśli już byś robił membranę,to polecam nowe kanały płuczące i zamontowanie podkowy. Więcej informacji znajdziesz na forum( Opcja szukaj) Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin